Czy ktoś wie coś więcej co to za dwa dodatkowe Dasze? Ile mają lat i skąd trafią do LOT-u?
LOT wyleasinguje dwa samoloty Bombardier Q400 - Logistyka
Narazie wygląda na to że H już poleciał do Gdańska na C check, a Charlie jeszcze nie wyszedł z hangaru... SIC
Mam do Was, specjalistów, pytanie.
18 kwietnia musiałem być na chwilę w Szczecinie. Poleciałem porannym lotem do Goleniowa Boeingiem 737-400 i było idealnie. Gładko i szybko.
Popołudniowy powrót był realizowany Bombardierem Q400 (SP-EQE). Samolot Wam znany, nieco brudny i zużyty. Ale do rzeczy: pogoda była dobra, a cały lot to jedno wielkie rodeo. Trzęsło, wyło, szarpało, wentylacja raz się załączała, żeby za chwilę się wyłączyć.. Dziwne uczucie. Do tego w samolocie było koszmarnie głośno (w zasadzie nie było można zrozumieć jakichkolwiek komunikatów w czasie lotu).
Jako, że to był mój pierwszy lot Q400, mam pytanie. Czy 18 kwietnia popołudniem (ok. 15.oo) były jakieś dziwne warunki pogodowe, czy po prostu Q400 tak mają? Swego czasu dużo latałem ATRem 72 i subiektywne odczucie mam takie, że ATR był bardziej komfortowy (jeśli można w przypadku do tych samolotów użyć tego słowa). Generalnie w tej chwili lot Q400 oceniam jako totalne rozczarowanie.
Samolotem trzęsie, jak są prasy powietrzne. Miałeś po prostu pecha z tym faktem. Moja rekomendacja z Q400 jest taka, aby siadać w ostatnim rzędzie, gdzie jest najciszej.
Siedziałem na fotelu 16D, więc relatywnie blisko końca.
Tak, "czkawka" wentylacji miała miejsce w czasie zniżania.
Generalnie "po jednym razie" ciężko mieć zdanie. Natomiast spodziewałem się, że będzie jakoś delikatniej i wygodniej.
Poczekam na kolejny lot Q400. Może będzie lepiej, a może wyrobię sobie własne zdanie.
Coś farba odłazi temu Dashu..
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
gdzieś widziałem zdjęcie Embraera z podobnym problemem ...
Czy firma, która wykonywała malowanie daje gwarancję na swoją usługę?
Czyli nadarza się okazja by je w końcu, po tylu latach godnie zaprezentować i zamiast wykupywać reklamy na lewo i prawo czyli fejsy, lotniska czy telewizje postawić na ujednolicenie wizualne floty by pasażer zajarzył, że leci za euro ale LOTem
Wysłane z mojego LG-M200 przy użyciu Tapatalka
Coś farba odłazi temu Dashu..
Na SP-EQF to nawet i rdza zaczyna wychodzić
Samolot z rdzą dopuszczony do lotu ?
To nie rdza tylko patyna.
myślisz ze nowa farba da taki sam efekt marketingowy jak reklamy? no gratuluje, rozumiem ze milosnicy lotnictwa to docenia ale jednak nie będzie to najrozsądniejszy ruch jak pieniądze z marketingu przeznaczymy na to aby wszystkie samooty miały "w koncu' jednolite malowanie
Zakładki