Strona 148 z 216 PierwszyPierwszy ... 48 98 138 146 147 148 149 150 158 198 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,941 do 2,960 z 4305
Like Tree1806Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #2941

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta

    PS. A nie daloby sie w kwestii "Shengen/NonSchengen" wykorzystac piętrowosci obecnego piru (przynajmniej bylby z niej jakis pozytek), tak jak bylo to swojego czasu w ktoryms z pirow na Schipholu?
    Nie. Poziom najwyższy jest wybrakowany, to nie jest pełnowartościowa przestrzeń

    Na przyloty NS się nadaje, ale na ulokowanie tam wszystkiego co potrzebne do odlotów, to nie wytrzyma konstrukcyjnie.

  2. #2942

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Ty na poważnie zgłaszasz
    Nie warto przerywac czytania zbyt szybko.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na przyloty NS się nadaje, ale na ulokowanie tam wszystkiego co potrzebne do odlotów, to nie wytrzyma konstrukcyjnie.
    A czy jest wejscie (lub mozliwosc jego w miare latwego dorobienia) na to gorne pietro z obecnej strefy NS? Wtedy to obecne gorne pietro mogloby (nadal) sluzyc tylko jako przejscie, bez dociazania konstrukcji (poza jakimis ruchomymi odgrodzeniami, jak (kiedys) w Balicach, tzn. zeby dalo sie dany gate zmienic z S w NS i vv.).
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 06-11-2016 o 23:26
    layoverlover likes this.

  3. #2943

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Najprościej chyba jest poprzedłużać pirsy, łatwiej południowy, z północnym nie wiem jak z miejscem. Jeśli w NS brakuje miejsca to można kontrolę paszportową przenieść bliżej fast tracka i co drugą wieżę zburzyć (gate 1-8), przełożyć rękawy i zrobi się miejsce dla większej liczby B787 (kod E?). Brakujące miejsce dla Schengen to autobus albo dłuższy pirs południowy (szczególnie, że baza paliwowa chyba zwalnia jakieś miejsce).

    Żeby nie było OT to właściwie ten wątek był powodem tego postu. Patrząc na ostatnie ruchy LOT-u widać pewien plan i jakąś strategię. Nie zdziwię się jeśli wybór Regional Jet z Bombardierami CRJ 700/900 to nie jakiś dłuższy plan. Bombardier ma teraz jako jedyny kompleksową ofertę dla LOT = Dash, CRJ i CS series. Kilka rodzajów maszyn ale jeden serwis.

  4. #2944
    Awatar kztk

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    okolice RZE

    Domyślnie

    Wizja kolegi odnośnie rozbudowy:


    Autor: Marcin Tarnowski

  5. #2945

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Łącznik do czterech stanowisk, dobre. Jeżeli chcemy się bawić w coś takiego to można pomyśleć o satelicie w rejonach DK D. W ogóle cały bałagan UPS/General Aviation/Sprint Air należy przenieść w okolice Cargo. Dojazd lepszy niż na 17 Stycznia, całe Cargo w jednym miejscu + łatwiej to zrobić niż drapać się z wojskiem.
    biedny_miś likes this.

  6. #2946

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Pamiętajcie że w okresie robót wyłączona będzie cała część płyty między satelitą a terminalem + jeśli zablokowana będzie droga kołowania między płytą na wschód od pirsu pn - także płyta na wschód od pirsu pn

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  7. #2947
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    W celu odnotowania:
    SP-LIB w nowych barwach od ~2 miesięcy. Dołączył do LIA i LIF
    Stoarn likes this.

  8. #2948

  9. #2949

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Ogólnie kolejny słaby artykuł PRTL. Teza ogólnikowa i należąca do oczywistych oczywistości, a samo porównanie nie jest rzetelne, m. in.

    "(dla potrzeb niniejszego artykułu przyjąłem, że to co różnicuje typy samolotów to typ wykorzystywanych silników). "
    Po czym dla LOT wyszczególnione są E170 i E190 oraz 737 NG i CL, to znaczące uproszczenie nie odzwierciedlające realnej efektywności kosztowej floty. I w zasadzie niezgodne z przyjętą metodologią, te typy napędzają te sam typy silników ale różnych serii bądź odmian.

    Do tego dla większości linii podane są typy aktualne, a dla LOT "na koniec 2017".
    KTW likes this.

  10. #2950

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    No nie przesadzaj, że CFM56-3 to ten sam typ co -7, bo różnice są wielkie.
    Eee tam, podpis ;)

  11. #2951
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Mówi się, że zamiast 767 EuroAtlantic do EWR będa latały A332 od/po TK w konfiguracji C24Y255 , te same samoloty mają obsłużyć porty regionalne w przywracaniu TATL jak i kierunki czarterowe i będą to co najmniej 2-3 sztuki, prowadzone z nimi sa też negocjacje w sprawie 737 MAX 8 i 9.
    Stoarn, Lukasz and Michal_K like this.

  12. #2952
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Dziwne i w pewnym stopniu niezrozumiałe dla mnie, o ile prawdziwe to jest w ogóle, jakkolwiek Turkish w końcu, po latach walki, będzie miał okazję z Okęcia latać większymi maszynami

  13. #2953
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Informatora chyba trochę za bardzo fantazja poniosła
    Cani, G@wron, pawel111 and 2 others like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #2954
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    jak Waszy zdaniem powinna wyglądać ujednolicona flota LO i Nordici?
    obecnie trochę dużo tych modeli we flocie


    Embraer 170 6x70
    Bombardier CRJ-700 2x 70
    Bombardier Q-400 10x 78
    Embraer 175 14x 82
    Bombardier CRJ-900 2x 88
    Embraer 195 6x 112
    Boeing 737-400 3x 162
    Boeing 787-8 Dreamliner 6x 252 (18/21/213)


    pytanie też kiedy pojawią się slimy w Ejetach, przerabiając 112 osobowe 95tki na 120 miejscowe przy 4 rotacjach dziennie daje prawie 101760 dodatkowych miejsc dowozowych do HUBu

  15. #2955

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    CRJ 900 4 x 88, poprawka

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  16. #2956
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta

    pytanie też kiedy pojawią się slimy w Ejetach, przerabiając 112 osobowe 95tki na 120 miejscowe przy 4 rotacjach dziennie daje prawie 101760 dodatkowych miejsc dowozowych do HUBu
    Oby nie szybko bo strace kolejny racjonalny powód do latania LO

  17. #2957

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    W grudniowym Kalejdoskopie są takie grafiki (nie wiem czy były już w listopadzie):




    Zapewne poglądowo są przypisane regi:
    737-800 SP-LWA
    737 MAX 8 SP-LVA
    Rozalka, Michal_K, Stoarn and 11 others like this.

  18. #2958

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Boeing zabukował zamówienie na 2x 787-9. Egon, to Wy?
    Stoarn, kasmar00, olekorlo and 2 others like this.

  19. #2959
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    w konfiguracji C24W28Y272

    brawo Ty
    kaspric and Stoarn like this.

  20. #2960
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    ^^ no to chyba już bardziej pachnieć nie może

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •