Strona 150 z 166 PierwszyPierwszy ... 50 100 140 148 149 150 151 152 160 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,981 do 3,000 z 3311
Like Tree1061Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #2981

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Tak, chodzi o 737-800. Zapomniałem o zerach.

  2. #2982

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Jak obstawiacie, które z samolotów według Strategii p. Milczarskiego będą wycofywane : Q400, E70,E75? I czym ewentualnie zastąpione.

  3. #2983

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wycofane mają być wszystkie Bomby i Embraery. Czym zastąpione i co z Nordiką - nie wiemy.

    Póki co na 39 regionalnych maszyn mamy aż 6 typów z 3 rodzin, co jest rekordem CR7, CR9, E70/75/95 i DH4.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  4. #2984

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Część E70 przerzucić do Nordiki, Q400 i resztę E70wycofać. Zamówić Pare sztuk E 75- E2 i E95- E2 i Maxy i będzie git

  5. #2985

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Swiss Zobacz posta
    Część E70 przerzucić do Nordiki, Q400 i resztę E70wycofać. Zamówić Pare sztuk E 75- E2 i E95- E2 i Maxy i będzie git
    A co z CRJ? Zdaje się spisują się doskonale w Nordice

  6. #2986

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Albo wyofać Q400 , E70,E75, domówić CRJ900 i E95- E2.Byłoby wtedy CRJ700/900 , E95/95- E2, 737MAX i 788/789

  7. #2987

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie wiem czy Estończycy to łykną

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  8. #2988

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    I Tak chcą w tym Roku pozyskać parę sztuk Crj

  9. #2989
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    ciekawa strona

    http://planes.axlegeeks.com/compare/...vs-Embraer-175

    adbloka wyłączyć tylko trzeba, można sobie modele porownac



    to na czym steneło, bo nie wiem co mam zamawiać :P


    wywalamy wszeystkie i zamawiamy

    20 x ATR72-600 a tych embrionów to ile?

  10. #2990

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    ATR? Jeszcze jeden nowy Typ

  11. #2991
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Jakoś nie wyobrażam sobie wycofania Q400 - wszystkie krajówki miałyby być obsługiwane E95 / CRJ900?
    olekorlo likes this.


  12. #2992

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez prz Zobacz posta
    Jakoś nie wyobrażam sobie wycofania Q400 - wszystkie krajówki miałyby być obsługiwane E95 / CRJ900?
    wlasnie, kto chce wycofac turbośmigłowe zupełnie? pewnie ATR na krajowki byłby lepszy ale skoro juz są Q400 to nie mowcie ze wszedzie maja latac jety - jednak roznica w kosztach jest bardzo duza. Czyzby niektorzy zapomnieli juz o tym co było jak paliwo było drozsze?
    Mysle ze zostawienie q400, e75, B73x I B78x to najsensowniejsza opcja - LO musi miec samoloty mniejsze niz B73x, zostawianie E95 sensu wtedy nie ma, ale na obsluge 3 razy dziennie takiego MXP, HAM, DUS to E75 są idealne, a B73x beda za duze - Q400 tam nie wyslemy (choc do HAM sie zdarzało)
    kasmar00 likes this.

  13. #2993
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Ejety nie są na tyle operacyjnie wymienne żeby było miejsce dla E75 jak i E95?
    kasmar00 likes this.


  14. #2994
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Zostawić bomby i zamówić cseries
    karol_epwa, maciek krk and Cani like this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  15. #2995

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Zostawić bomby i zamówić cseries
    Jakiekolwiek uzasadnienie poza koncertem życzeń?

    Z mojego punktu widzenia, nie do ruszenia są 788 i nadchodzące 738 (w to wliczam też MAXy8 - pojemność z grubsza ta sama).

    Zatem mamy pokryty rynek LH (longhaul, żeby nie było wątpliwości) oraz loty w kategorii od ok. 120 do 250 osób. 120 to ok. 70% wypełnienia 738, myślę że to rozsądne minimum zapełnienia.

    W związku z tym myślę, że nie ma potrzeby porywać się na maszyny kategorii między Ejets i 738. Będą dublować flotę.

    Potrzebujemy za to wypełnić rynek 70-110 miejsc, i jak się wydaje nie ma pilnej potrzeby zejścia z Ejets. IMHO można pomyśleć o wysuszeniu rynku z E190 z drugiej ręki jako uzupełnieniu i rezygnacji z E70 (pierwsze dla obniżenia kosztów - pojemność do 100 miejsc, niższe opłaty; drugie - bo E70 trochę dubluje E75, które zostawiłbym jako trzon niskopojemnościowej części). Być może warto zostawić E95, ale to musi wynikać z analizy.

    Nie widzę natomiast CRJów na dłuższy okres (dublują się z ERJ, postawiłbym raczej na Ejety), tak samo nie widzę Cseries - 300tka mogłaby się wpisywać między 738 i kategorię stumiejscową, tyle że jakoś nie widzę kierunku, który wypełnia akurat CS300 a nie wypełnia 738. O dodatkowych kosztach i inwestycji nie pisząc.

    Oczywiście wiem, że ilu ludzi tyle opinii. Dlatego swoją staram się uzasadnić.

    Pozdrawiam, Adam
    symbian likes this.

  16. #2996

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Dokladnie zostawić E75/E75- E2, E90/95/95- E2, B738/Max i 788/789

  17. #2997
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Jakiekolwiek uzasadnienie poza koncertem życzeń?

    Z mojego punktu widzenia, nie do ruszenia są 788 i nadchodzące 738 (w to wliczam też MAXy8 - pojemność z grubsza ta sama).

    Zatem mamy pokryty rynek LH (longhaul, żeby nie było wątpliwości) oraz loty w kategorii od ok. 120 do 250 osób. 120 to ok. 70% wypełnienia 738, myślę że to rozsądne minimum zapełnienia.

    W związku z tym myślę, że nie ma potrzeby porywać się na maszyny kategorii między Ejets i 738. Będą dublować flotę.

    Potrzebujemy za to wypełnić rynek 70-110 miejsc, i jak się wydaje nie ma pilnej potrzeby zejścia z Ejets. IMHO można pomyśleć o wysuszeniu rynku z E190 z drugiej ręki jako uzupełnieniu i rezygnacji z E70 (pierwsze dla obniżenia kosztów - pojemność do 100 miejsc, niższe opłaty; drugie - bo E70 trochę dubluje E75, które zostawiłbym jako trzon niskopojemnościowej części). Być może warto zostawić E95, ale to musi wynikać z analizy.

    Nie widzę natomiast CRJów na dłuższy okres (dublują się z ERJ, postawiłbym raczej na Ejety), tak samo nie widzę Cseries - 300tka mogłaby się wpisywać między 738 i kategorię stumiejscową, tyle że jakoś nie widzę kierunku, który wypełnia akurat CS300 a nie wypełnia 738. O dodatkowych kosztach i inwestycji nie pisząc.

    Oczywiście wiem, że ilu ludzi tyle opinii. Dlatego swoją staram się uzasadnić.

    Pozdrawiam, Adam
    Oczywiście Cseries rozpatruje w sytuacji wycofania Ejetów. Dash oferuje 78 miejsc a CS100 około 120. Dzięki temu zapewnione są pojemności zróżnicowane a liczba producentów i typów ograniczona do odpowiednio dwóch i czterech.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  18. #2998

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Po co niewygodne CSeries skoro Ejety są wygodniejsze, na lotnisku jest baza która jest w nich w stanie zrobić wszystko itp. itd. Q400, E95, 738, 788 to już więcej niż trzeba.

  19. #2999
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Tak tylko leasing na ejety sie skończy a jednak jest to jeden dodatkowy producent.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  20. #3000

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Tak tylko leasing na ejety sie skończy a jednak jest to jeden dodatkowy producent.
    Ale dwa oddzielne typoszeregi. Trudno mówić o jakiejkolwiek przewadze CS (poza wiekszą ilością miejsc przy podobnych kosztach jak E95).

    Na korzyść EJetów działają:
    1. Istniejąca baza i wyszkolone osoby we wszystkich miejscach
    2. Większa dostępność maszyn (zarówno z drugiej ręki, jak i ew. nowych)
    3. Lepsze dopasowanie do siatki (nie mamy wielu lokalizacji gdzie sens ma dodatkowe 20-30 miejsc w stosunku do EJeta, lub o 40 miejsc mniej niż w 738)
    4. Niższe koszty (masa, załoga pokładowa - drugie dla E90 i E75).

    Jakieś argumenty za, poza "Nowe" (ale za to się płaci...), "Bomba" (i wspólnych TRów czy wspólności technicznej - "commonality" - brak, tak z CRJ, jak i z D8)?

    Pozdrawiam, Adam

    PS. Mało kto pamięta, że za 738 przyjdzie zapłacić. Zakładam, że w formie lease, ale przychodzi maszyn dość sporo porównując do dotychczasowej siatki. Kto myśli, że łatwo będzie uciągnąć drugi lease na nowe, dość duże maszyny, zanim pierwszy zacznie "się spłacać" przewozami na nowych 737?

LinkBacks (?)

  1. 22-04-2014, 16:30
  2. 21-04-2014, 17:21
  3. 13-11-2013, 17:05
  4. 12-05-2013, 18:09
  5. 12-05-2013, 16:15
  6. 31-03-2013, 22:34
  7. 14-02-2013, 22:17
  8. 28-01-2013, 04:20
  9. 26-01-2013, 01:05
  10. 17-01-2013, 13:46
  11. 16-12-2012, 21:43
  12. 07-12-2012, 10:00
  13. 26-06-2012, 11:11
  14. 11-03-2012, 13:00
  15. 22-02-2012, 20:51
  16. 01-02-2012, 16:23
  17. 18-01-2012, 01:23
  18. 17-01-2012, 03:39
  19. 05-12-2011, 20:34
  20. 05-11-2011, 02:36
  21. 04-11-2011, 09:51
  22. 02-11-2011, 17:40
  23. 28-09-2011, 17:41
  24. 22-09-2011, 18:42
  25. 24-08-2011, 21:06
  26. 01-08-2011, 16:33
  27. 24-06-2011, 14:24
  28. 14-05-2011, 21:06
  29. 25-04-2011, 10:24
  30. 29-01-2011, 21:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •