Przyleciał YR-BMN 737-800 Blue Air i poleciał od razu jako LO225 do Wiednia.
Przyleciał YR-BMN 737-800 Blue Air i poleciał od razu jako LO225 do Wiednia.
Podobno na 1 rok są wzięte.
Ciekawe, czy przy dłuższej obecności we flocie LO zostanie na nich umieszczona naklejka "operated by LOT" lub coś w tym guście.
Niski sezon więc chyba czas przeglądów.
Nieloty w LOT, stan z dzisiejszego rana:
B734
- SP-LLE ostatni lot 21 grudzień 2017
- SP-LLF ostatni lot 22 październik 2017
B738
- SP-LWA ostatni lot 13 styczeń 2018
B788
- SP-LRA ostatni lot 9 styczeń 2018
DH8D
- SP-EQD ostatni lot 1 styczeń 2018 na numerach technicznych, LO9051 chyba do MST
- SP-EQE ostatni lot z pasażerami 10 styczeń 2018, techniczny LO9501 WAW-WAW 14 stycznia 2018
- SP-EQG 10 styczeń 2018 złożenie się przedniej goleni przy lądowaniu i chyba jeszcze nie wiadomo czy będzie wracał do służby
E195
- SP-LNA ostatni lot 15 grudzień 2017
Czy ktoś obeznany w temacie może uchylić rąbka tajemnicy, kiedy wyżej wymienione maszyny wrócą do latania?
Co do SP-LLE to zastanawia mnie też czy przerwa w lataniu była planowana. Tak się złożyło, że akurat 21 grudnia znajomi mieli lecieć do Armenii i był planowany 734, a rejs został odwołany.
EQD przegląd C check, koniec stycznia.
EQE problemy techniczne, podobno Kanadyjczycy wezwani na wsparcie.
Rozwój LOTu w 2017 i na 2018 wygląda imponująco - a jakie są plany flotowe na 2019? Czy poza 1x B738M i 1x B789 można spodziewać się kolejnych nowych lub używanych maszyn? Bo jak nie, to wtedy ten rozwój mocno by wyhamował...
Mnie w sumie zastanawia siatka europejska na 2018 - maja dojść 6x E95 i (poprawcie jeśli się mylę) 2x 738M, a na razie ogłoszone są NUE, OSL i zwiększenie częstotliwości na niektórych trasach (ale jednak nie „skokowe”). LO wynajął tez póki co 2x 738 - wydaje się, że moce przerobowe jeszcze są?
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Pojawił się 4-ty 789
Line number 804
Można się go spodziewać w 1Q 2019
Ile ma być dokładnie 737 w tym sezonie letnim? 12? (6x738, 3x734 i 3x7M8)?
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
No i właśnie tutaj już się pogubiłem - pierwotnie w 2018 miało być 4x 7M8 (wliczając w to oba dostarczone jeszcze w 2017 + 2 planowane na 2018), potem był wywiad z prezesem LOT, do którego niestety nie mam linka, a w którym to wyraźnie mówił, że w 2018r. LOT odbierze 3 MAXy i ostatniego w 2019. No a teraz znowu wszyscy piszą, że w 2018 LOT odbierze jednak tylko 2x 7M8.
Zakładki