Strona 172 z 183 PierwszyPierwszy ... 72 122 162 170 171 172 173 174 182 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,421 do 3,440 z 3649
Like Tree1333Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #3421

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Na fr24 dodali już SP-LSA, więc LOT ma już tam 50 maszyn

    https://www.flightradar24.com/data/a...s/lo-lot/fleet

    Miło popatrzeć i teraz trzeba czekać już na 100

  2. #3422
    Awatar petr151

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Kiedyś SP-LS... miały LOT-owskie IŁ-18 :-)
    Nikon D7100 + Sigma 17-70mm + Tamron 70-300mm, lornetka 15x50

  3. #3423
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dostarczone 3 sztuki SA SB SC 21.04.1961
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  4. #3424

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    SP-LRC na planowanym przeglądzie od 1go marca, więc zostało 7 maszyn i tak rozpisany rozkład.

    JFK wczoraj odwołane, dziś SP-LRD poleciał do EWR (3h opóźnienia) zamiast nocować w jak zwykle w WAW po wieczornym powrocie z LAX.
    Co się dzieje z SP-LRG?

  5. #3425
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango fox Zobacz posta
    Dostarczone 3 sztuki SA SB SC 21.04.1961
    W 1988r od wojska ostatni SP-LSK czyli w sumie 10 sztuk

    A B i C przyleciały w marcu `61 a rejestr w kwietniu (biurokracja?)
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  6. #3426
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    SP-LRC na planowanym przeglądzie od 1go marca, więc zostało 7 maszyn i tak rozpisany rozkład.

    JFK wczoraj odwołane, dziś SP-LRD poleciał do EWR (3h opóźnienia) zamiast nocować w jak zwykle w WAW po wieczornym powrocie z LAX.
    Co się dzieje z SP-LRG?
    Też i jutro odwołone EWR.

  7. #3427

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Sprawdziłem w systemie wszystkie loty na 7 września.

    Podsumowując:
    - zaplanowane loty mają - poza 787 - 4 Maxy, 4 738 NG, 2 738 od Blue Air, 12 E95, 9 E75, 5 E70 i 9 DH4 + 5 CR9 od Nordiki
    - Nordika będzie obsługiwała wszystkie loty do Sztokholmu, Wilna, Tallina, Hamburga i Rygi (lotów do Goteborga, Kopenhagi i Odessy już nie, dochodzi Hamburg, cała Ryga i poranne Wilno)
    - ani jeden 734 nie ma zaplanowanego lotu
    - pojawia się 4. lot do Kijowa (drugie nocowanie w Żulianach w fali o 20)
    - w porównaniu z ubiegłym rokiem, najlepiej rozwijają się Ukraina i Niemcy, najsłabiej Bułgaria i Rumunia
    konrad777, Rafal, Marek. and 4 others like this.

  8. #3428

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Będzie pożegnalny B737-400 tour?

  9. #3429

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    @Stoarn nie wiem jak Ty to robisz ale szanuję, bardzo. B734 podobno mają stać w rezerwie i łatać dziury, przewinęła się taka informacja przez to forum.
    FilipBB likes this.

  10. #3430

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Będzie pożegnalny B737-400 tour?
    Nie pod to robili chyba retrofit aby się ich tak szybko pozbywać. Wygląda, że ze względu na większą awaryjność nie są wpisywane na stale do rozkładu, ale służą głownie na podmianki w razie problemów z resztą floty.
    Stoarn, Canon and STYRO like this.

  11. #3431

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    Przy takiej mnogości maszyn ...
    Troszkę duża ta rezerwa po 1 sztuce z każdego typu + 3 734 ...
    jak nie patrzeć 18% zapasu

  12. #3432

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Człowiek Zobacz posta
    Przy takiej mnogości maszyn ...
    Troszkę duża ta rezerwa po 1 sztuce z każdego typu + 3 734 ...
    jak nie patrzeć 18% zapasu
    1 E70, 1 E75, 3 734. Wcale nie tak dużo, biorąc pod uwagę przeglądy.

    Zakładam że EQG nie wróci do służby (przynajmniej na razie).

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  13. #3433

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Zapas jest mniejszy niż 18%. Nie każda maszyna lata przez cały dzień, a przeglądy też muszą być robione.

    Nie mam już teraz czasu dokończyć, ale mnie na 17go lipca przy porannej fali wyszły trochę inne wyniki (nie zdążyłem sprawdzić innych kierunków z TLL niż WAW).

    DH4 -10 (jeśli EG nie wróci z naprawy, to pewnie będzie podmianka na coś innego lub może potwierdzą się nowe Q400)
    E70 - 5
    E75 - 9
    E95 -12
    738 - 4
    7M8 - 3

    CR9 (tylko do lub z WAW) - 4

    Postaram się jutro wieczorem wrzucić trasy i godziny, które mnie wyszły. Może ktoś znajdzie coś co mogłem pominąć.

  14. #3434

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    Zapas jest mniejszy niż 18%. Nie każda maszyna lata przez cały dzień, a przeglądy też muszą być robione.

    Nie mam już teraz czasu dokończyć, ale mnie na 17go lipca przy porannej fali wyszły trochę inne wyniki (nie zdążyłem sprawdzić innych kierunków z TLL niż WAW).

    DH4 -10 (jeśli EG nie wróci z naprawy, to pewnie będzie podmianka na coś innego lub może potwierdzą się nowe Q400)
    E70 - 5
    E75 - 9
    E95 -12
    738 - 4
    7M8 - 3

    CR9 (tylko do lub z WAW) - 4

    Postaram się jutro wieczorem wrzucić trasy i godziny, które mnie wyszły. Może ktoś znajdzie coś co mogłem pominąć.
    Może pominąłeś 2x Blue Air? Kolega pisze wyżej, że jest 6x738 a Ty piszesz o 4x738.
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Zakładam że EQG nie wróci do służby (przynajmniej na razie).
    Stoarn mamy marzec (!) do września to QG albo wraca albo idzie na żyletki, ileż można go "naprawiać"?! LWM Wizza po zdaje się gorszym lądowaniu w Rzymie szybko wrócił!
    Cytat Zamieszczone przez Człowiek Zobacz posta
    Przy takiej mnogości maszyn ...
    Troszkę duża ta rezerwa po 1 sztuce z każdego typu + 3 734 ...
    jak nie patrzeć 18% zapasu
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    1 E70, 1 E75, 3 734. Wcale nie tak dużo, biorąc pod uwagę przeglądy.
    E70 przy tak skąpej ilości maszyn typu E7X i różnorodności floty LOTu w ogóle nie powinny stać na rezerwie (chyba, że są zaplanowane jakieś większe przeglądy siedemdziesiątek). Poza tym co ważniejsze E70 może zastąpić każdy inny samolot rezerwowy (od E75 po E95 aż do 734). Wszystkie E70 i Q400 powinny być rozpisane w rozkładzie i rozkręcać nowe trasy bo w każdej chwili może je zastąpić coś większego. Taki jeden E70 to potencjalnie 3 bliskie trasy 7xWEEK, więc to sporo. Liczę więc, że może jakaś nowa trasa/trasy się pojawią. LOT obecnie dużo bardziej niż kiedyś wykorzystuje flotę (pamiętam jednak czasy jak w powietrzu było średnio z górą 50% maszyn). Teraz jest lepiej ale wciąż można je wykorzystać nieco bardziej. 1xE75, 1xE95, 3x734 powinny wystarczyć. W razie jakiegoś dramatu zawsze można Blue Air wynająć, skoro opłaca się je wynajmować również i teraz.

  15. #3435

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Rafal@ Ja patrzyłem 7 września

    Inter@ Proszę tylko nie kolejne Dasze

    4 maszyny zapasu to absolutne minimum, biorąc pod uwagę przeglądy. W sezonach gdy zapasu były 3 maszyny, był już armageddon.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  16. #3436

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    Może pominąłeś 2x Blue Air? Kolega pisze wyżej, że jest 6x738 a Ty piszesz o 4x738.


    ...
    Jestem na szkoleniu i mam chwilę czasu, wiec postaram się zaraz wrzucić to co ja znalazłem. Może znajdziecie trasę którą pominąłem. Co do 737 to w godzinach dla jakich sprawdzałem to mogły akurat czekać na wylot i dlatego ich nie ma (to muszę jeszcze sprawdzić wieczorem lub ktoś z was je dopisze). Pamiętajcie @Stoarn sprawdzał piątek 7go września, a ja wtorek 17 lipca. Chciałem, aby było porównanie różnych dni stąd wybrałem inna datę i inny dzień tygodnia do zestawienia.

  17. #3437

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal Zobacz posta
    Jestem na szkoleniu i mam chwilę czasu, wiec postaram się zaraz wrzucić to co ja znalazłem. Może znajdziecie trasę którą pominąłem. Co do 737 to w godzinach dla jakich sprawdzałem to mogły akurat czekać na wylot i dlatego ich nie ma (to muszę jeszcze sprawdzić wieczorem lub ktoś z was je dopisze). Pamiętajcie @Stoarn sprawdzał piątek 7go września, a ja wtorek 17 lipca. Chciałem, aby było porównanie różnych dni stąd wybrałem inna datę i inny dzień tygodnia do zestawienia.
    Zawsze trzeba sprawdzać piątek jeśli chodzi o shorthaule

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka

  18. #3438

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Nie mogę już edytować poprzedniego posta, bo minęło 30 minut

    Pominąłem też 787, bo takie zestawienie robiłem już wcześniej. 787 w sezonie są rozpisane na 10 maszyn, za wyjątkiem piątku, gdzie jest ich 11 w planie i środy, gdzie jest ich 9.

    WAW GDN 0715 0815 LO3831 DH4
    WAW SZZ 0715 0825 LO3931 DH4
    WAW POZ 0740 0835 LO3957 DH4
    WAW WRO 0730 0830 LO3851 E75
    WAW KRK 0730 0825 LO3903 DH4
    WAW RZE 0730 0825 LO3805 DH4
    KRK BUD 0755 0900 LO 547 DH4
    WRO TLV 0535 1025 LO 161 7M8
    WAW VIE 0720 0845 LO 223 738
    WAW BRU 0720 0930 LO 235 E95
    WAW PRG 0805 0930 LO 523 E75
    WAW CPH 0815 0945 LO 463 E95
    WAW CDG 0725 0955 LO 331 738
    WAW DUS 0740 0935 LO 409 738
    WAW FRA 0745 0945 LO 381 E95
    WAW MUC 0720 0900 LO 351 E95
    WAW STR 0800 0950 LO 371 E95
    WAW BUD 0755 0920 LO 533 DH4
    WAW MXP 0750 1000 LO 317 E95
    WAW VNO 0715 0920 LO 777 CR9
    WAW LUX 0740 0945 LO 251 E70
    WAW AMS 0720 0935 LO 265 E95
    WAW ARN 0805 0950 LO 453 CR9
    WAW GVA 0730 0945 LO 417 E75
    WAW ZRH 0740 0945 LO 411 E75
    WAW LHR 0730 0925 LO 281 7M8
    BRU WAW 0745 0945 LO 232 E75
    PRG WAW 0715 0835 LO 530 DH4
    CPH WAW 0700 0825 LO 460 E95
    CDG WAW 0705 0920 LO 334 E75
    TXL WAW 0740 0905 LO 392 DH4
    DUS WAW 0720 0910 LO 406 E75
    FRA WAW 0730 0915 LO 384 E95
    HAM WAW 0700 0825 LO 402 CR9
    MUC WAW 0700 0835 LO 376 E95
    BUD WAW 0700 0820 LO 540 DH4
    TLV WAW 0505 0805 LO 152 738 BLUE AIR
    MXP WAW 0725 0935 LO 322 E70
    AMS WAW 0705 0900 LO 270 E75
    GOT WAW 0800 0940 LO 496 E95
    ARN WAW 0755 0935 LO 456 CR9
    LHR WAW 0630 1000 LO 286 7M8
    WAW HAJ 0815 1000 LO 361 E70
    WAW NUE 0815 0950 LO 357 E70
    WAW BLL 0820 1000 LO 465 E70
    WAW OSL 0800 1000 LO 481 E95
    DME WAW 0800 0920 LO 680 E75
    TLL MUC 0700 0825 LO8165 CR9
    TLL ARN 0720 0720 LO8121 CR9
    ARN TLL 0735 0945 LO8122 AT7
    GRQ CPH 0630 0735 LO8842 CR7




    Model
    738 4
    7M8 3
    AT7 1
    CR7 1
    CR9 6
    DH4 10
    E70 5
    E75 9
    E95 12
    Suma 51

    Suma 738 zawiera LOTowskie jak i wypożyczone z BLUE AIR. Nie mam czasu teraz tego rozbijać i szukać zagubionych rotacji 737 LOT i BLUE AIR.
    Jak znajdziecie coś co pominąłem to proszę o dopisanie

  19. #3439

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    4 maszyny zapasu to absolutne minimum, biorąc pod uwagę przeglądy. W sezonach gdy zapasu były 3 maszyny, był już armageddo.
    yhy, tylko, że w przypadku o jakim piszemy mamy 6 rezerwowych. 1xE70, 1xE75, 1xE95, 3x734. To jednak chyba "o jeden embrion za daleko".
    E70 wysłałbym gdzieś i niech kręci nową trasę na Ukrainie, Czechach (Brno/Ostrawa) czy gdziekolwiek indziej, wtedy mamy i tak 5 samolotów zapasu, a jak pisałem E70 może zastąpić każdy inny rezerwowy od E75 po 734. Na jakąś jedną rotację np. nocną można też wysłać by rezerwową E75 czy E95, bo w wieczorem jest na co podmieniać nawet spoza rezerwy, bo "armagedon" jest w falach kiedy większość samolotów lata, poza falami, kiedy więcej maszyn stoi można wykorzystać bardziej flotę rezerwową, bo ciężko twierdzić, że w nocy potrzeba będzie aż 5 rezerwowych maszyn

  20. #3440

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak ktoś lubi syzyfowe prace, to proszę o pomoc w znalezieniu czego jeszcze nie umieściłem w zestawianiu

    Na razie sam znalazłem jeden zagubiony LOTowski 737-800, który 16JUL wylatuje do TSE i wraca 17JUL
    WAW TSE 2300#0745 LO195 738

    Nie miałem czasu, aby poszukać więcej. Jeszcze powinien znaleźć się 737-800 pożyczony od BLUE AIR.

    Rozpisanie rozkładu na 10 DH4, to albo naprawią EG do lata, albo pożyczą DH4 lub będą jakieś podmianki.

    @Stoarn - czy możesz napisać jaka była twoja metodologia. Ja wybierałem to co wylatuje w porannej fali z WAW, lub w jej czasie jest w powietrzu.

    PS. Chyba znalazłem jeszcze drugi 737-800 od BLUE AIR. Dla pewności muszę jeszcze poszukać o której i gdzie leci dalej.
    LCA WAW 0340 0615 LO172 738 BLUE AIR
    Ostatnio edytowane przez Rafal ; 14-03-2018 o 22:39 Powód: literówka
    pasazernagape likes this.

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •