26 docelowo bo 6xE170 będziemy żegnać.
26 docelowo bo 6xE170 będziemy żegnać.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
E170 niedawno przeszły rekonfigurację foteli z 70 na 76, więc jeszcze najwyraźniej nie mają zamiaru się ich pozbywać.
Nigdzie nie napisałem, że już się ich pozbędą ale docelowo ich nie będzie. E170 mają już 15 lat, oczywiście to nic dla samolotu ale mało też nie. Ogólnie bez sensu jest utrzymywać 6 sztuk E170 jeśli koszty E175 są niewiele większe, zabierają więcej pasażerów i jest/będzie ich 12. Im mniej typów tym prościej zarządzać siatką. E175 będą od rozkręcania nowych połączeń. To tylko lub aż, 6 foteli więcej.
PS Cały czas mnie zastanawia historia z SP-LIE i SP-LIF. Dlaczego akurat tych dwóch modeli, jakby w środku rejestracji, LOT się pozbył. Jak LO pozbywał się E170 to od najstarszych, czyli SP-LDA, LDB, LDC i LDD?
Pocztówka z SP-LIM zostaje u mnie. Gratuluje zwycięzcy , panów zapraszam do uważnego śledzenia wątku.
No właśnie podaj jakie były zakresy dobrych odpowiedzi bo jak mamy Ci gratulować skoro nie znamy wyniku konkursu i prawidłowej odpowiedzi
Skoro Azul ma ~~50 195-tek, a LOT się dogadał z Azulem... wydaje się przesadą, ale może jakby zsumować ewentualne odejście Q400, docelowo ~~20 w BUD, powolne odejścia 170tek to może może?
Nikt nie powiedział "zero", a odpowiedź właściwa nie padła, więc nie wiemy nadal
A nie było tak, że kończył się akurat ich leasing? One dwa były brane w leasing na jednej podstawie.
Maszyny niechciane zwykle są zwracane w miarę wygasania umów leasingu, a te niekoniecznie mają "alfabetyczny" porządek wygasania, IG-IK to była batch na dłużej przeznaczona dla Silesii/Eurolotu, IA-ID były najpierw na własność.
Kaspric czy ktoś coś mocniejszego wciągał? 20 Embraerów w BUD to już chyba przesada mocna...docelowo ~~20 w BUD
A gdzie, w Warszawie? W której litościwie panujący zablokowali nawet budowę glisty?
^^ jeśli wg Milczarskiego "Chcemy, by w 2025 roku hub ten był mniej więcej tak duży, jak hub warszawski w 2015 roku." to przecież nie zrobią tego na 3 EMB. CRC nigdzie nie pisał, że chodzi tylko o przyszły rok...
Czyżby CRC napisał zbyt wiele?
Część ma iść zdaje się do Regional Jet.
789 mają przyjść 2, ale może jeszcze będzemy zaskoczeni?
Zakładki