Że coZamieszczone przez Piter2
KONKRETY mój drogi Takie androny możesz pisać cały czasZamieszczone przez Stoarn
KIEDY? KIEDY?Zamieszczone przez Stoarn
Zaiste odkrywcze! I z tego powodu EMB-145 jest badziewiem?Zamieszczone przez Stoarn
Bo było po świętach? Bo EMB-145 jest badziewiem? Nie mój drogi to się nazywa dostosowanie lub, ty lubisz takie słowa, elastyczność.Zamieszczone przez Stoarn
KOLEGO i KOLEDZY ! Jeden konkret i fakt przeciw tym samolotom
Andrzej
Że coZamieszczone przez Piter2
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Ja osobiście bardzo lubię E40! Szczególnie za ciszę i solowe miejsca (jak latam sam). Ale prawda jest taka, że ekonomicznie sromotnie przegrywa z ATRem i chyba tylko o to chodzi.
Nie no oczywiście to jest żartZamieszczone przez Mateusz Janiec
To była by najlepsza droga do bankructwa a nie E145 czy B736
Moje propzycje to takie:
B767 -> b787 (oczywiste)
B737 -> z tego względu że jeszcze troche polatają z czytałem, że Embraer w 2011 wyda samolot wielkości B737/A320 dlatego sądzę, że skoro LOT chce budować flotę na bazie brazylijskiej to taki model mógłby być dobrym rozwiązaniem. A jak nie 737NG
E170 -> zachować i dołączyć E190/195
ATR -> ATR-600
Nic odkrywczego, ale lecąc kiedyś Air Canada E195 były tam PTV i prawdziwa klasa biznes (nie taka powstała z zawieszenia zasłonki). Myślę, że obecne Embraery LOT powinien w PTV zmodernizować i przekonfigurować na dwa pierwsze rzędzy business klasy w ukladzie 1*2.
opłaci się i w dodatku jak LOT się bedzie wyróżniać.
Jestescie lepsi (gorsi?) od politykow...
Zamieszczone przez Behemot
Małe odrzutowce kiepsko wypadły także w AUA, MA, LX.
SWISS wycofał wszystkie 25 ER4 bo były nieekonomiczne i nie odpowiadały jego potrzebom. To samo robi MALEV z CR2, to samo wkrótce ma zrobić AUA redukując flotę 25 50-osobowców do 10 DH3.KONKRETY mój drogi Takie androny możesz pisać cały czas
Fakt jest faktem - klamka zapadła - LOT wycofuje wszystkie EMBRAERY 145 czy ktoś lubi je czy nie.
KIEDY? KIEDY?
Słuchaj, od kiedy ty śledzisz newsy związane z modernizacją LOTowskiej floty? Kiedy wycofuje? Teraz na przykład część... Obiecuję, że za 2 i pół roku nie będzie ani jednego I dobrze!
W pierwszy dzień świąt nie podróżuje za dużo osób.
Cudze nietypowe implikacje niech w me usta nie będą wkładane. ER4 nie jest generalnie badziewiem, ale w LOT nie powinien latać, do czego już tzw. "więksi mędrcy od nas" nawet doszli...Zaiste odkrywcze! I z tego powodu EMB-145 jest badziewiem?
Mogę tylko dodać, że dzień później do Brukseli leciał m. in. 762
Bo było po świętach? Bo EMB-145 jest badziewiem? Nie mój drogi to się nazywa dostosowanie lub, ty lubisz takie słowa, elastyczność.
Z tego względu LOT powinien mieć samoloty w każdym rozmiarze, stosownie do potrzeb danego dnia?
Więcej konkretów nie będzie. Po prostu LOT się ich pozbywa i tyle. Naszym (ja + kilka osób na tym forum + osoby które podjęły decyzję o ich wymianie) zdaniem, słuszna decyzja. Mam nadzieję, że samoloty, które zastąpią ER4, przyjmiesz z równym uwielbieniem co ołówki!KOLEGO i KOLEDZY ! Jeden konkret i fakt przeciw tym samolotom
Ołówki rozkręciły biznes na wielu trasach, wykonały swe zadanie, a teraz czas na maszyny większe. Parafrazując wypowiedź jednego z poprzednich prezesów LOT.
Słuchaj uważnie ,od 1999 roku to już 9 lat.Słuchaj, od kiedy ty śledzisz newsy związane z modernizacją LOTowskiej floty? Kiedy wycofuje? Teraz na przykład część... Obiecuję, że za 2 i pół roku nie będzie ani jednego I dobrze!
Jeżeli tak robi BA lub Lufa to cacy ?Z tego względu LOT powinien mieć samoloty w każdym rozmiarze, stosownie do potrzeb danego dnia?
Ze Swissem też się mylisz. Nie mówiąc że nie znasz przyczyn dla których mają być wycofane z LOT.
KONKRETY, KONKRETY są najważniejsze .
Nie ograniczaj się tylko do naciskania enter !!!
Andrzej
Problem E145 dotyczy nie tej konkretnej maszyny lecz wszystkich samolotów w tej klasie. Jest to bardzo młoda klasa samolotów odrzutowych. Powstała w latach 80tych i 90 tych. Wcześniej segment maszyn do 50 osób był obsługiwany przez maszyny śmigłowe. Nowe technologie produkcji silników odrzutowych i wyższa ekonomika sprawiły, że w latach 90tych okazało się, że można wprowadzić odrzutowce w miejsc śmigłowców nadrabiając większe zużycie paliwa szybszym lotem, a co za tym idzie szybszą rotacją. No i trochę większym komfortem dzięki lotowi na wyższej wysokości. Samoloty tej klasy zaczęły robić wielką karierę i rzeczywiście skutecznie wypierać turbopropy. Ale to było jak baryłka ropy kosztowała 50 USD. Teraz kosztuje 100 USD i rachunek ekonomiczny się odwrócił. Okazuje się, że samoloty śmigłowe mimo niższych cykli rotacyjnych są duuużo bardziej ekonomiczne. Równocześnie, rozwinęły się konstrukcje śmigłowe i samoloty te zaczęły mieć zasięgi porównywalne do swoich odrzutowych odpowiedników. Stąd większość liniii wycofuje te maszyny. Pytasz, czemu nie wszystkie. A tu jest dość prosta odpowiedź - to zależy od profilu pasażerów przewożonych przez linię. Jeśli wśród pasażerów jest stosunkowo dużo osób wysokopłatnych (nie koniecznie biznesklasy, ale generalnie) to opłaca się utrzymywać maszyny bardziej wygodne, szybsze, mniej narażone na wpływ czynników atmosferycznych. Bo to są cech istotne dla pasażera bienzesowego. Jeśli jednak wśród paxów jest zdecydowana większość osób zainteresowanych w pierwszej kolejności niską ceną to samoloty takie nie są w stanie się obronić. I tak jest właśnie w PLL LOT
Nie wiem, czy to są konkrety, ale jeśli rzeczywiście śledzisz rynek lotniczy od 1999 roku to powinieneś znać te mechanizmy
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Nie wiem czy chcesz to zauważyć ale padło pytanie dlaczego EMB-145 MP nie sprawdził się w LOCIE?.Zamieszczone przez Witek Z
Niestety jako odpowiedzi padają tylko ogólniki a jako człowiek związany z lotnictwem powinieneś wiedzieć że w nim na ogólnikach daleko się nie zajedzie.
Argument wzrostu cen paliwa dotyczy po równo samolotów turbośmigłowych jak i odrzutowych .
EMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej.
Naprawdę chciałbym się dowiedzieć czemu się nie sprawdził w PLL LOT S.A.
Andrzej
Embraery 145
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Na Embraery 145 mówi się tak właśnie, ze względu na ich podobieństwo do ołówków. Nie sądzę żeby 767 czy E70/75 miał wizualnie jakaś cechę wspólną z ołowkiem.Zamieszczone przez Sebek1994
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Ja z punktu widzenia pasazera się wypowiadam.Zamieszczone przez AND 170
Jest to najbardziej niewygodny samolot pasazerski jakim lecialem. A leciałem chyba wwszystkim co lata za wyjątkiem chyba tylko A380. Jak mam tym g... lecieć to klnę na czym ziemia stoi. Ani miejsca na bagaż podręczny zarówno pod siedzeniem jak i w schowku na górze jedynie jakas płaska aktówka się zmieści z torbą komputerowa sa poważne kłopoty, ani na nogi ani na... głowę bo sufit tak niski ze mozna wyrżnąć. Może ten samolot się do czegos nadaje, ale nie do przewozu pasazeów, no chyba ze jakichś koreańczyków lub pigmejów z afryki.
Masz racje. Zdecydowanie prawdziwe !!!Zamieszczone przez jj
Kiedys leciała nim drużyna koszykarzy Trefla, siedzieli w rzędzie A . Nieprawdopodobny widok !!!
Andrzej
Czytam tę interesującą polemikę i nie mogę się powstrzymać od małego OT
AND 170 wzywa kilkakrotenie do:
i parę postów niżejKONKRETY, KONKRETY są najważniejsze .
No to kolego akurat są ogólniki nie konkretyEMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej
Pozdrawiam
[quote="Upsal"]Cytat:
EMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej
No to kolego akurat są ogólniki nie konkrety
/quote]
Przyłapany, 500 kg ATR, 550 kg EMB-145 MP .A o warunki lotu nikt nie zapyta?
Andrzej
Zakładki