Strona 5 z 216 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 15 55 105 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 4305
Like Tree1806Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #81
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Małe odrzutowce kiepsko wypadły także w AUA, MA, LX.
    KONKRETY mój drogi Takie androny możesz pisać cały czas
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Fakt jest faktem - klamka zapadła - LOT wycofuje wszystkie EMBRAERY 145 czy ktoś lubi je czy nie.
    KIEDY? KIEDY?
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    W pierwszy dzień świąt nie podróżuje za dużo osób.
    Zaiste odkrywcze! I z tego powodu EMB-145 jest badziewiem?

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Mogę tylko dodać, że dzień później do Brukseli leciał m. in. 762
    Bo było po świętach? Bo EMB-145 jest badziewiem? Nie mój drogi to się nazywa dostosowanie lub, ty lubisz takie słowa, elastyczność.

    KOLEGO i KOLEDZY ! Jeden konkret i fakt przeciw tym samolotom

    Andrzej

  2. #82
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Ja bym proponował żeby LOT kupił Tupolevy i IŁ-y.
    Że co
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  3. #83

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie

    Ja osobiście bardzo lubię E40! Szczególnie za ciszę i solowe miejsca (jak latam sam). Ale prawda jest taka, że ekonomicznie sromotnie przegrywa z ATRem i chyba tylko o to chodzi.

  4. #84

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Ja bym proponował żeby LOT kupił Tupolevy i IŁ-y.
    Że co
    Nie no oczywiście to jest żart
    To była by najlepsza droga do bankructwa a nie E145 czy B736

    Moje propzycje to takie:
    B767 -> b787 (oczywiste)
    B737 -> z tego względu że jeszcze troche polatają z czytałem, że Embraer w 2011 wyda samolot wielkości B737/A320 dlatego sądzę, że skoro LOT chce budować flotę na bazie brazylijskiej to taki model mógłby być dobrym rozwiązaniem. A jak nie 737NG
    E170 -> zachować i dołączyć E190/195
    ATR -> ATR-600

    Nic odkrywczego, ale lecąc kiedyś Air Canada E195 były tam PTV i prawdziwa klasa biznes (nie taka powstała z zawieszenia zasłonki). Myślę, że obecne Embraery LOT powinien w PTV zmodernizować i przekonfigurować na dwa pierwsze rzędzy business klasy w ukladzie 1*2.
    opłaci się i w dodatku jak LOT się bedzie wyróżniać.

  5. #85
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Jestescie lepsi (gorsi?) od politykow...

  6. #86

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Behemot

    Wysłany: Dzisiaj 18:18
    Jestescie lepsi (gorsi?) od politykow...

  7. #87

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Małe odrzutowce kiepsko wypadły także w AUA, MA, LX.

    KONKRETY mój drogi Takie androny możesz pisać cały czas
    SWISS wycofał wszystkie 25 ER4 bo były nieekonomiczne i nie odpowiadały jego potrzebom. To samo robi MALEV z CR2, to samo wkrótce ma zrobić AUA redukując flotę 25 50-osobowców do 10 DH3.

    Fakt jest faktem - klamka zapadła - LOT wycofuje wszystkie EMBRAERY 145 czy ktoś lubi je czy nie.

    KIEDY? KIEDY?

    Słuchaj, od kiedy ty śledzisz newsy związane z modernizacją LOTowskiej floty? Kiedy wycofuje? Teraz na przykład część... Obiecuję, że za 2 i pół roku nie będzie ani jednego I dobrze!



    W pierwszy dzień świąt nie podróżuje za dużo osób.

    Zaiste odkrywcze! I z tego powodu EMB-145 jest badziewiem?
    Cudze nietypowe implikacje niech w me usta nie będą wkładane. ER4 nie jest generalnie badziewiem, ale w LOT nie powinien latać, do czego już tzw. "więksi mędrcy od nas" nawet doszli...


    Mogę tylko dodać, że dzień później do Brukseli leciał m. in. 762

    Bo było po świętach? Bo EMB-145 jest badziewiem? Nie mój drogi to się nazywa dostosowanie lub, ty lubisz takie słowa, elastyczność.

    Z tego względu LOT powinien mieć samoloty w każdym rozmiarze, stosownie do potrzeb danego dnia?


    KOLEGO i KOLEDZY ! Jeden konkret i fakt przeciw tym samolotom
    Więcej konkretów nie będzie. Po prostu LOT się ich pozbywa i tyle. Naszym (ja + kilka osób na tym forum + osoby które podjęły decyzję o ich wymianie) zdaniem, słuszna decyzja. Mam nadzieję, że samoloty, które zastąpią ER4, przyjmiesz z równym uwielbieniem co ołówki!

    Ołówki rozkręciły biznes na wielu trasach, wykonały swe zadanie, a teraz czas na maszyny większe. Parafrazując wypowiedź jednego z poprzednich prezesów LOT.

  8. #88
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Słuchaj, od kiedy ty śledzisz newsy związane z modernizacją LOTowskiej floty? Kiedy wycofuje? Teraz na przykład część... Obiecuję, że za 2 i pół roku nie będzie ani jednego I dobrze!
    Słuchaj uważnie ,od 1999 roku to już 9 lat.

    Z tego względu LOT powinien mieć samoloty w każdym rozmiarze, stosownie do potrzeb danego dnia?
    Jeżeli tak robi BA lub Lufa to cacy ?

    Ze Swissem też się mylisz. Nie mówiąc że nie znasz przyczyn dla których mają być wycofane z LOT.

    KONKRETY, KONKRETY są najważniejsze .

    Nie ograniczaj się tylko do naciskania enter !!!

    Andrzej

  9. #89
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Problem E145 dotyczy nie tej konkretnej maszyny lecz wszystkich samolotów w tej klasie. Jest to bardzo młoda klasa samolotów odrzutowych. Powstała w latach 80tych i 90 tych. Wcześniej segment maszyn do 50 osób był obsługiwany przez maszyny śmigłowe. Nowe technologie produkcji silników odrzutowych i wyższa ekonomika sprawiły, że w latach 90tych okazało się, że można wprowadzić odrzutowce w miejsc śmigłowców nadrabiając większe zużycie paliwa szybszym lotem, a co za tym idzie szybszą rotacją. No i trochę większym komfortem dzięki lotowi na wyższej wysokości. Samoloty tej klasy zaczęły robić wielką karierę i rzeczywiście skutecznie wypierać turbopropy. Ale to było jak baryłka ropy kosztowała 50 USD. Teraz kosztuje 100 USD i rachunek ekonomiczny się odwrócił. Okazuje się, że samoloty śmigłowe mimo niższych cykli rotacyjnych są duuużo bardziej ekonomiczne. Równocześnie, rozwinęły się konstrukcje śmigłowe i samoloty te zaczęły mieć zasięgi porównywalne do swoich odrzutowych odpowiedników. Stąd większość liniii wycofuje te maszyny. Pytasz, czemu nie wszystkie. A tu jest dość prosta odpowiedź - to zależy od profilu pasażerów przewożonych przez linię. Jeśli wśród pasażerów jest stosunkowo dużo osób wysokopłatnych (nie koniecznie biznesklasy, ale generalnie) to opłaca się utrzymywać maszyny bardziej wygodne, szybsze, mniej narażone na wpływ czynników atmosferycznych. Bo to są cech istotne dla pasażera bienzesowego. Jeśli jednak wśród paxów jest zdecydowana większość osób zainteresowanych w pierwszej kolejności niską ceną to samoloty takie nie są w stanie się obronić. I tak jest właśnie w PLL LOT
    Nie wiem, czy to są konkrety, ale jeśli rzeczywiście śledzisz rynek lotniczy od 1999 roku to powinieneś znać te mechanizmy
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  10. #90
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Nie wiem, czy to są konkrety, ale jeśli rzeczywiście śledzisz rynek lotniczy od 1999 roku to powinieneś znać te mechanizmy
    Nie wiem czy chcesz to zauważyć ale padło pytanie dlaczego EMB-145 MP nie sprawdził się w LOCIE?.

    Niestety jako odpowiedzi padają tylko ogólniki a jako człowiek związany z lotnictwem powinieneś wiedzieć że w nim na ogólnikach daleko się nie zajedzie.

    Argument wzrostu cen paliwa dotyczy po równo samolotów turbośmigłowych jak i odrzutowych .

    EMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej.

    Naprawdę chciałbym się dowiedzieć czemu się nie sprawdził w PLL LOT S.A.

    Andrzej

  11. #91

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Co to są "OŁÓWKI"??? (W sensie samoloty).


  12. #92
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Embraery 145
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  13. #93

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A ja myślałem, że B767 lub E170/175


  14. #94
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek1994
    A ja myślałem, że B767 lub E170/175
    Na Embraery 145 mówi się tak właśnie, ze względu na ich podobieństwo do ołówków. Nie sądzę żeby 767 czy E70/75 miał wizualnie jakaś cechę wspólną z ołowkiem.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  15. #95
    jj
    jj jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    gdynia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170
    KOLEGO i KOLEDZY ! Jeden konkret i fakt przeciw tym samolotom
    Andrzej
    Ja z punktu widzenia pasazera się wypowiadam.
    Jest to najbardziej niewygodny samolot pasazerski jakim lecialem. A leciałem chyba wwszystkim co lata za wyjątkiem chyba tylko A380. Jak mam tym g... lecieć to klnę na czym ziemia stoi. Ani miejsca na bagaż podręczny zarówno pod siedzeniem jak i w schowku na górze jedynie jakas płaska aktówka się zmieści z torbą komputerowa sa poważne kłopoty, ani na nogi ani na... głowę bo sufit tak niski ze mozna wyrżnąć. Może ten samolot się do czegos nadaje, ale nie do przewozu pasazeów, no chyba ze jakichś koreańczyków lub pigmejów z afryki.

  16. #96
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jj
    Jest to najbardziej niewygodny samolot pasazerski jakim lecialem.
    Masz racje. Zdecydowanie prawdziwe !!!

    Kiedys leciała nim drużyna koszykarzy Trefla, siedzieli w rzędzie A . Nieprawdopodobny widok !!!

    Andrzej

  17. #97

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    WAW(KABATY)

    Domyślnie

    Czytam tę interesującą polemikę i nie mogę się powstrzymać od małego OT

    AND 170 wzywa kilkakrotenie do:
    KONKRETY, KONKRETY są najważniejsze .
    i parę postów niżej
    EMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej
    No to kolego akurat są ogólniki nie konkrety
    Pozdrawiam

  18. #98

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nie wiedziałem nic o tym tylko jak mi odpowiedziałeś to dopiero mi się skojarzyło :/


  19. #99
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    [quote="Upsal"]Cytat:

    EMB-145 MP na trasie WAW-POZ spala niewiele więcej niż lęcący na tej samej trasie ATR, zato leci krócej


    No to kolego akurat są ogólniki nie konkrety
    /quote]

    Przyłapany, 500 kg ATR, 550 kg EMB-145 MP .A o warunki lotu nikt nie zapyta?

    Andrzej

  20. #100

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    sporzjcie tylko na CSA, linia opiera sie na ponad stu miejscowcach, lot na 48 miejscowych E145... upadek albo wzlot wszystko zalezy od Chairmanow

Strona 5 z 216 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 15 55 105 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •