Strona 52 z 216 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 62 102 152 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,021 do 1,040 z 4305
Like Tree1806Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #1021
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    mysle, ze za poltorej roku 787 bede juz w LO.
    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Jest to absolutnie wykluczone. Optymistycznie za 3 lata.
    A ja wam mówię, że za jakieś 2 lata, zakładając, że pierwszy lot odbędzie się w pierwszym kwartale 2010 roku.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Skąd ta pewność że nie? Skoro LOT i Boeing twierdzą zgodnie że Skłodowska vel Warszawa ma się pojawić w grudniu 2010 to skąd miałoby się kolejne półtora roku brać? Może my czegoś nie wiemy, podziel się swą wiedzą...
    Stoarn, sorry, ale gdzie ty byłeś?? LO i Boeing ciemnotę wciskają na dzień dzisiejszy. Data ta jest nieaktualna od końca czerwca. Już teraz, licząc postępujące opóźnienie, pierwszy 787 zostałby dostarczony najwcześniej w styczniu 2011.

    Grudzień 2010 był datą dostawy przy zakładanym oblocie w końcu drugiego kwartału bieżącego roku. Na chwilę obecną nawet sam Boeing nie wie, kiedy pierwszy lot będzie miał miejsce. Różne anonimowe źródła spośród inżynierów pracujących przy 787 przebąkują o oblocie w pierwszym kwartale 2010 roku. Jeśli tak będzie, to nie ma siły na dostawę do LO w grudniu tego roku - najwcześniej około września - października 2011. No, chyba, że nagle jakimś cudem LO znajdzie się drugi albo trzeci w kolejce do odbioru, bo ZTCW ANA położyła łapę na bodajże pierwszych 20 egzemplarzach. Tylko pamiętaj, że będą to wtedy 787-8 v1.0, o gorszych osiągach i większym spalaniu paliwa.

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    OK, wole A332 i generalnie z punktu widzenia jako pax wole Airbusy, ale czy A350 nie bylby DUZO za duzy?
    Bez przesady. A350-800 ma taką samą pojemność jak zamówione przez LO 787-9.
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 25-07-2009 o 09:50

  2. #1022
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    ja bym flote LOTu widzial tak.
    Na krotkie i regionalne loty: Dash8Q-400 , Embraer E175/195
    Na Srednie:B737/735 , A320, E195
    Dlugodystansowe:B787,A340 ewentualnie zamiast 340 to 330 albo B777.

    Dash8Q-400 - 12 sztuk
    Embraer E175-8 sztuk
    Embraer E195- 10 sztuk
    B737-700 - 3 sztuki
    B737-500 - 6 sztuki
    Airbus 320 - 5 sztuk
    B787 - 15 sztuk
    Airbus 340 - 1 sztuka.

  3. #1023
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    j
    Airbus 340 - 1 sztuka.
    Taki rodzynek w cieście? Jaki tu sens?

  4. #1024
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Nie znasz się. Ładnie wygląda.
    For every solution there is a problem.

  5. #1025

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    A ja wam mówię, że za jakieś 2 lata, zakładając, że pierwszy lot odbędzie się w pierwszym kwartale 2010 roku.
    .
    Dajmy juz z tym spokoj naprawde. Jezeli pierwszy lot wogole odbedzie sie w 2010 to bedzie super sukces. Potem 12-15 miesiecy testow (optymistycznie zakladajac, ze nie wyjda juz kolejne babole) i mamy dostawy dla LO w 2012. I to jest naprawde bardzo optymistyczna wersja.

  6. #1026

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    A ja wam mówię, że za jakieś 2 lata, zakładając, że pierwszy lot odbędzie się w pierwszym kwartale 2010 roku.


    Stoarn, sorry, ale gdzie ty byłeś?? LO i Boeing ciemnotę wciskają na dzień dzisiejszy. Data ta jest nieaktualna od końca czerwca. Już teraz, licząc postępujące opóźnienie, pierwszy 787 zostałby dostarczony najwcześniej w styczniu 2011.

    Grudzień 2010 był datą dostawy przy zakładanym oblocie w końcu drugiego kwartału bieżącego roku. Na chwilę obecną nawet sam Boeing nie wie, kiedy pierwszy lot będzie miał miejsce. Różne anonimowe źródła spośród inżynierów pracujących przy 787 przebąkują o oblocie w pierwszym kwartale 2010 roku. Jeśli tak będzie, to nie ma siły na dostawę do LO w grudniu tego roku - najwcześniej około września - października 2011. No, chyba, że nagle jakimś cudem LO znajdzie się drugi albo trzeci w kolejce do odbioru, bo ZTCW ANA położyła łapę na bodajże pierwszych 20 egzemplarzach. Tylko pamiętaj, że będą to wtedy 787-8 v1.0, o gorszych osiągach i większym spalaniu paliwa.


    Bez przesady. A350-800 ma taką samą pojemność jak zamówione przez LO 787-9.
    czyli jak B772. i nie zamowione tylko opcje.

  7. #1027
    Awatar kajmat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Taki rodzynek w cieście? Jaki tu sens?
    Taki "rodzynek w cieście" mógłby być charterowany na loty vipowskie, żebyśmy nie byli gorsi od Francuzów.
    Ostatnio edytowane przez kajmat ; 25-07-2009 o 17:18

  8. #1028
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    ja bym flote LOTu widzial tak.
    Na krotkie i regionalne loty: Dash8Q-400 , Embraer E175/195
    Na Srednie:B737/735 , A320, E195
    Dlugodystansowe:B787,A340 ewentualnie zamiast 340 to 330 albo B777.

    Dash8Q-400 - 12 sztuk
    Embraer E175-8 sztuk
    Embraer E195- 10 sztuk
    B737-700 - 3 sztuki
    B737-500 - 6 sztuki
    Airbus 320 - 5 sztuk
    B787 - 15 sztuk
    Airbus 340 - 1 sztuka.

    Chyba jednak nie do końca przemyślałeś tę propozycję floty dla Lotu...
    Rudi

  9. #1029
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta

    Chyba jednak nie do końca przemyślałeś tę propozycję floty dla Lotu...
    Rudi
    Co tam że nie ma najmniejszego ekomicznego sensu, ważne że różnorodna jest
    KZ

  10. #1030
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Akurat Dash jeszcze nie caly rok temu byl powaznym kandydatem, ktory oferta przebijal ATR'a (pewnie na fali usterek podwozia). No ale sytuacja w LOT zweryfikowala mocno plany odmlodzenia floty ELO.

  11. #1031
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Akurat Dash jeszcze nie caly rok temu byl powaznym kandydatem, ktory oferta przebijal ATR'a (pewnie na fali usterek podwozia). No ale sytuacja w LOT zweryfikowala mocno plany odmlodzenia floty ELO.
    Nawet Q400 nie ma większego sensu w Locie - jedyną jego zaletą to jest to, że jest on nieco szybszy od ATR-a i na tym się już jego przewagi kończą. Zmiana typu samolotu to jest zawsze gigantyczny koszt dla linii lotniczej, który trzeba co prawda od czasu do czasu ponieść, ale tylko wtedy, gdy dokonuje się jakaś zmiana pokoleniowa. Na pewno nie dla zamiany prawie na to samo co się już ma.

    A pozostałe propozycje - szkoda gadać. Niech Bastek zauważy, że E195 to jest prawie to samo co B735. Można wybrać jeden albo drugi, ale na pewno nie obydwa! Podobnie B737 i A320 - PO CO???? I do tego jeszcze równoległa eksploatacja B73 Classisc i NG ??? Nie wsponę już nawet o tym A340...

    Myślę, że Bastek tu sobie raczej zażartował, a kilka osób zaczęło to rozważać na poważnie
    Rudi

  12. #1032
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    czyli jak B772. i nie zamowione tylko opcje.
    Jak 772 pojemność ma A350, ale -900. A to różnica. -800 jest mniejszy.

  13. #1033

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A350-800 ma pojemność jak A330-300, nieprawdaż? A to dla LOTu zdecydowanie za duży samolot..

  14. #1034
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Jeden samolot za duzy drugi za drogi w utrzymaniu wszystko nie tak.
    Jezeli LOT chce byc lepsza linia niz jest teraz powinien inwestowac w chocby a330 i latac do pekinu czy innego Tokio. Na pewno byla by masa chetnych.... Samoloty nowe Lotowi sa potrzebne i trzeba otwierac nowe polaczenia bo cala masa ludzi lata do wiednia,frankfurtu zeby doleciec do tokio zamiast bezposrednio z warszawy. Zakup nowych samolotow to wielki koszt ale on sie zwroci. Bo Lot jako narodowy przewoznik mizernie wypada w porownaniu chocby do Austriana....

  15. #1035
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta

    Myślę, że Bastek tu sobie raczej zażartował, a kilka osób zaczęło to rozważać na poważnie
    Rudi
    No chyba niestety nie, zobacz co dalej wypisuje...
    KZ

  16. #1036

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bastek@ Zanim ustosunkujesz się do krytyki ze strony kolegów, przeczytaj całe 52 strony tego wątku i najlepiej jeszcze LOT - Strategie.... Znajdziesz tu odpowiedź na to, czemu flota klasterowa z wieloma różnymi typami jest rozwiązaniem nieekonomicznym i niedobrym, a także czemu propozycje bardzo dużych maszyn w LOT odbierane są z politowaniem i uśmiechem. Wałkowaliśmy to n razy...

    Ponieważ czytanie zajmie trochę czasu, proponuję jeden dzień odpoczynku.

  17. #1037
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A350-800 ma pojemność jak A330-300, nieprawdaż? A to dla LOTu zdecydowanie za duży samolot..
    Ych... groch o ścianę...
    A350-800 = 787-9
    A350-900=777-200/A330-300/A340-300

  18. #1038

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    772 ma większą dużo pojemność od 333, wedle mej wiedzy?

    Jakby nie było jeśli 789 = 358, to i tak za dużo dla LOT, skoro 789 miałby 317 paxów brać...

  19. #1039
    Awatar Intercontinental

    Dołączył
    Aug 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    772 ma większą dużo pojemność od 333, wedle mej wiedzy?
    dużo- dane ze strony producentów:

    777-200ER 2 klasy - ok. 400
    A333 2 klasy - ok. 335
    A332 2 klasy - ok. 293

    A358 - 312
    A359 - 366
    Ostatnio edytowane przez Intercontinental ; 26-07-2009 o 19:41

  20. #1040
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    No chyba niestety nie, zobacz co dalej wypisuje...
    A według mnie Rudi popisał się talentem dyplomatycznym.
    Tyle, że odwykliśmy od mniej dosadnych wypowiedzi...
    For every solution there is a problem.

Strona 52 z 216 PierwszyPierwszy ... 2 42 50 51 52 53 54 62 102 152 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •