Ile LOT w tej chwili ma E-175 we flocie? Beda jeszcze jakies dostarczone od Embraera w tym roku? Jesli tak to ile sztuk?
Pozdrawiam :-)
Nadaje się czy nie - ujdzie, o ile jest się gdzie przesiadać - bo przy jednym-dwóch lotach dziennie na ten zachód jednak często mimo cofania się więcej czasu na oczekiwaniu się spędzi. Ale to wszystko pikuś przy cenie, LH generalnie przy odpowiednim planowaniu (21 dni na przód) na każdy kierunek daje ofertę w okolicach 650 zł w wielu datach i godzinach dla każdego portu regionalnego. LO na 45 dni wcześniej dając 4 miejsca dla wszystkich (bo wspólnym mianownikiem jest WAW) za dużo nie zdziała. Rozumiem oczywiście, że ilość miejsc w promocyjnych cenach jest ściśle limitowana, ale mimo wszystko firma "dopłaca" do nich mniej niż do pustego fotela.
Ile LOT w tej chwili ma E-175 we flocie? Beda jeszcze jakies dostarczone od Embraera w tym roku? Jesli tak to ile sztuk?
Pozdrawiam :-)
W tej chwili jest do -LIK (10). Ma być LIL, LIM, LIN i LIO jeszcze, ale 2 (LIG i LIH ?) mają iść do VIPów...
No i ATR42 mialy byc wycofane, a dzisiaj takim wracalem z Berlina. Podmianka rozkladowa z 72.
Chyba nieskutecznie, skoro lecialem wczoraj ;-). A po wejsciu do autobusu widzialem jak wchodzila ekipa sprzatajaca przygotowujaca samolot do nastepnego lotu.
Cart@ Thewho opatrzył swoją wypowiedź klauzulą "tak jak zapowiadano" A zapowiadano, że wycofają A, B, C i D, a EDE i EDF mają na lato zostać, nie wiem kiedy je mają wywalić.
Którym leciałeś?
Janek@ Tak, mają być w tym roku, i nie słyszałem, by coś się w tej materii zmieniło.
Tak jak napisal Stoarn wycofano zgodnie z planem tylko A,B,C,D poniewaz skonczyl sie na nie leasing. Pozostale sa wlasnoscia ELO i zostana do czasu wymiany floty. Chociaz ja osobiscie powoli utwierdzam sie w przekonaniu, ze zadnej wymiany nie bedzie
Zajedzie sie te samoloty, ktore pozostaly a nastepnie posluza jako skarbonka na finansowanie zakupu Embraerow, Dreamlinerow, biezace utrzymanie firmy itp itd
Ostatnio edytowane przez thewho ; 12-05-2010 o 08:50
Nie wiem, ktorym lecialem bo mnie nerw wzial, ze musze spedzic 1h 20 min w tej ciasnocie
Raczej realista
Opoznia sie wybor nowego samolotu. Pocieszajace jest to, ze przynajmniej ciagle sie mowi o nowym turbopropie w ELO (patrz stenogramy z sejmu) ale to tylko gadanie. Jak nie znajda sie na nie pieniadze w 2011 to tym bardziej nie bedzie ich w 2012 gdy spodziewane jest wprowadzenie dreamlinera. Ciagle przychodza nowe Embraery, ktore za darmo tez nie sa. Wg mnie nic sie nie zmieni i po prostu zajedzie sie obecne samoloty dokad beda w stanie latac.
Zamówienia 2010
a to czasem nie oznacza zamiany zamówienia z ERJ175 na ERJ195? Pytam, bo nie do końca wiem
Było swego czasu takie słynne zamówienie 12+12, na Embraery 175 z opcjami.
Zamówiono wtedy 12 maszyn i otrzymano 12 opcji / praw zakupu. Pierwsze 8 z 12 maszyn pewnych miałobyć Embraerami 175, a kolejne cztery też E75, ale z możliwością zmiany na coś większego (tak podawano wtedy).
Dostawy się zaczęły w zeszłym roku - mieliśmy dostać 4 maszyny (LIG, H, I i K), w tym roku 4, i w kolejnym następne cztery.
W chwili obecnej do dostawy pozostalo 8 Embraerów - w roku obecnym 4 ERJ-175, w 2011 - 3 ERJ-195, w 2012 - 1 ERJ-195.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Dziękuję Wam obu
Otóż. Porównałem procentowe udziały poszczególnych samolotów we flotach największych przewoźników europejskich. Ok. 50% flot tych przewoźników stanowią samoloty typu B737/A320. Fakt, iż przewoźnicy ci posiadają również pomniejsze, regionalne linie dowożące im pasażerów, może trochę zmieniać ten procent. Dlatego chyba najlepiej będzie odnieść się do Finnaira, który rozwija się, ale nie stanowi jeszcze tak ogromnego dystansu jak inni przewoźnicy.
Finnair posiada 66 maszyn. 44% z nich to 'rodzina A320', 29% to regionalne Embraery, a 27% to A330-A340.
Lot+Euro Lot i Lot Charters to 55 samolotów. 24% stanowią B737, 65% to Embraery i Atry, 'duże benki' to tylko 11%.
Widząc, że podobne zarządzanie (jak u Finów) panuje u większości liczących się przewoźników, a ludzie zarządzający Lotem od lat się kompromitują, powinniśmy uznać, że to "układ" w Locie jest chory. Jeśli oczywiście mówimy, że Lot ma być linią co najmniej taką jak Finnair, a nie regionalną, dowożącą innym pasażerów...
*na podstawie airfleets.net
12 ATRów Finncomm i jeden E70
*airfleets.net
Zakładki