Strona 86 z 188 PierwszyPierwszy ... 36 76 84 85 86 87 88 96 136 186 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,701 do 1,720 z 3752
Like Tree1438Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #1701
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Sądzę że Airbus kombinuje bardzo rozsądnie proponując Lotowi 332.
    To co oni w końcu oferują? A332 czy 333?
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  2. #1702
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    To co oni w końcu oferują? A332 czy 333?
    Przepraszam - 332. Ale zaznaczam z góry że to są spekulacje i jeden z możliwych scenariuszy.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #1703
    Awatar maciek55

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Czyli, że my Wam dajemy dobre miejsca w kolejce i dobrą cenę wyjściową, ale za to Wy anulujecie zamówienie na 787? Albo jak?

    Przyznam szczerze, że od zawsze marzył mi się A330-200 w barwach LOT-u, to mój ulubiony samolot i mam taką wewnętrzną nadzieję, że LOT-owska hegemonia Boeinga zostanie przerwana
    SkyGuy and jarekch like this.
    Silesia Spotters


    Pozdrawiam, Maciek

  4. #1704
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Airbus chyba nie narzeka na ilości zamówień modelu A330...Czy jest to w ogóle fizycznie możliwe, że LOT może dostać wcześniej A330 niż 787?
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  5. #1705
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    Airbus chyba nie narzeka na ilości zamówień modelu A330...Czy jest to w ogóle fizycznie możliwe, że LOT może dostać wcześniej A330 niż 787?
    Postaram sie jutro dowiedziec czegoś więcej n/t prowadzonych rozmów.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  6. #1706
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dla Airbusa sprawa jest mocno prestiżowa. Dla LO z kolei jest to mocna karta przetargowa, jakby na kondycję Lotu nie patrzeć...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #1707
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Az mi sie wierzyc nie chce, ze w krotkim czasie mozna nagle wytrzasnac tak po prostu kilka sztuk 332, ale jesli to sie naprawde stanie to strzela u mnie butelka z czyms dobrym

  8. #1708

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z Mielca rodem

    Domyślnie

    Może Airbus wie, że za chwilę zwolni się kilka nie-takich-starych A330 w jakiejś firmie leasingowej i tym oto sposobem nęcą LOT na A350XWB?
    Ma to sens?
    Co tu napisać....

  9. #1709
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    To wygląda na potwierdzenie pogłosek jakoby LOTu nie było stać na zakup B787.
    no risk, no fun ;D


  10. #1710

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    To wygląda na potwierdzenie pogłosek jakoby LOTu nie było stać na zakup B787.
    A332 jest niewiele tańszy więc to chybiony argument.

  11. #1711
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piciuuu Zobacz posta
    A czy A330-300 SQ nie został wzięty w leasing do momentu, gdy pojawi się 787, podobnie jak w przypadku VS?
    To nie tak. Airbus zaoferował Singapore Airlines leasing A330-300 do momentu wprowadzenia do floty SQ A350-900. 787-9 to oddzielna sprawa.

    Generalnie wygląda to tak: A330-300 zastępują te 777-200ER w SQ, które są używane na trasach "regionalnych" w Azji. Tymczasem długodystansowe 777-200ER zostają.
    787-9 docelowo zastąpi na azjatyckich trasach regionalnych A330-300, zaś A350-900 będzie następcą długodystansowych 777-200ER.

    Cytat Zamieszczone przez jarekch Zobacz posta
    Może Airbus wie, że za chwilę zwolni się kilka nie-takich-starych A330 w jakiejś firmie leasingowej i tym oto sposobem nęcą LOT na A350XWB?
    Ma to sens?
    Z punktu widzenia floty, byłaby to najlepsza opcja: wziąć A330-200 na "przetrzymanie", a potem docelowo A350-800XWB.

  12. #1712
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    A332 jest niewiele tańszy więc to chybiony argument.

    Podaj proszę jakies liczby, dla nowych 787 i np ośmioletnich 332.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  13. #1713
    Awatar RafalBel

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bełżyce, Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Niech LOT kupi 3 x 787 i 3x A332 Będziemy mieli większą różnorodność
    Canon EOS 40D/50D + Synta 8" "Angel of the Sky"

    drogi: L980,:999,M860,P866,M70,L621,M857

  14. #1714

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    To byłaby SUPER decyzja, ale pod warunkiem że byłaby podjęta jakieś 3 lata temu. Wtedy, kiedy stało się jasne że będzie to opóźnienie. Albo jeszcze trochę później, kiedy opóźnienie pogłębiało się. Wtedy decydenci niestety spali zamiast działać A dzisiaj jaki ona miałaby mieć sens? Na 1 sezon przed przyjściem samolotu lepszego zamieniać go na samolot gorszy? Po co? Poza tym A333 nie jest najlepiej dopasowany do profilu operacyjnego LOTu. JFK/EWR wychodzi jeszcze dobrze, ale z innymi trasami gorzej. Już lepszy A332.
    St.
    Mam podobne zdanie. A jeszcze lepiej gdyby została podjęta jeszcze wcześniej, na początku XXI w. Jak teraz wejdą w te 332/333 to za jakieś 5, najdalej 10 lat znowu okaże się, że LO nie ma szans na rynkach dalekiego zasięgu, bo cała konkurencja będzie już latać na nowocześniejszych 787/350.

  15. #1715

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Przuszków

    Domyślnie

    Lepiej zostać na tych 787, a potem dopiero inwestować, ale w coś nowszego
    UN191 UN195 UL621 UN744 UP851 UT711 UN869 UL856 UM985

  16. #1716
    Awatar HARM

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    A wierzy ktoś w ogóle, że A-350 tez nie zaliczy sporego poślizgu? Mimo, że jest prostszy konstrukcyjnie od 787?

  17. #1717

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ATC Zobacz posta
    Podaj proszę jakies liczby, dla nowych 787 i np ośmioletnich 332.
    Nowy do nowego to 8-10 mln USD różnicy. Nie widzę sensu porównywać nowego do 8 latka.

    Gdyby LOT podjął słuszną decyzję gdy początkowo zastanawiano się nad wymianą 767 to dzisiaj LOTowskie 330-tki miałyby 6-7 lat.

  18. #1718
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Pojawiło się info, że SP-LPC do kasacji - wie ktoś coś więcej na ten temat?
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  19. #1719
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Nowy do nowego to 8-10 mln USD różnicy. Nie widzę sensu porównywać nowego do 8 latka.

    Gdyby LOT podjął słuszną decyzję gdy początkowo zastanawiano się nad wymianą 767 to dzisiaj LOTowskie 330-tki miałyby 6-7 lat.
    A sądzisz że LOT dostanie w fazie oczekiwania (na A350) nowsze A330 niż 6-8 lat?

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    Pojawiło się info, że SP-LPC do kasacji - wie ktoś coś więcej na ten temat?
    Proszę napisz gdzie się to Info pojawiło .

  20. #1720
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie


    Polecamy

    O to, co aktualnie dzieje się z maszyną, zapytaliśmy Polskie Linie Lotnicze LOT. "Obecnie samolot jest w trakcie przeglądu. Jego struktura została już sprawdzona przez zespół badawczy Boeinga a silniki są obecnie testowane. Po zakończeniu wszystkich testów PLL LOT S.A. wraz z właścicielem samolotu podejmą decyzję w sprawie jego dalszej eksploatacji" - poinformowało nas biuro prasowe firmy. to za tvn24 z 7 grudnia.. nic nowszego nie znalazlem.

Strona 86 z 188 PierwszyPierwszy ... 36 76 84 85 86 87 88 96 136 186 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •