Strona 95 z 192 PierwszyPierwszy ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,881 do 1,900 z 3833
Like Tree1519Likes

Wątek: Flota PLL LOT

  1. #1881

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez avda Zobacz posta
    Kto mi wytłumaczy że to jakiś błąd?
    Jak spojrzysz na godziny, to od razu widać, że dane prawdziwe być nie mogą. Z Katowic do Turynu w 10 minut się nie doleci a nawet z Turynu do Florencji.

  2. #1882

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ten radar często pokazuje samolot w dwóch lotach jednocześnie, w przypadku LOT zwykle w trakcie lotów do Włoch i Nicei...

  3. #1883
    Awatar kuba239

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Pionki, Radom

    Domyślnie

    Ja bym powiedział tak że zamiast Boeingów 737-400 i 500 które LOT teraz ma to powinny być 737-700 i 800.

  4. #1884
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...a ja powiedziałbym, że 737-800 wystarczą. Zakup -700 nie ma sensu.

  5. #1885
    Awatar kuba239

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Pionki, Radom

    Domyślnie

    W sumie mógł bym się z tobą z godzić że zakup 737-700 nie ma sensu.Ale 737-800 Ładnie wyglądał by w nowym malowaniu PLL LOT






    POZDRAWIAM KUBA239

  6. #1886

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kuba239 Zobacz posta
    Ja bym powiedział tak że zamiast Boeingów 737-400 i 500 które LOT teraz ma to powinny być 737-700 i 800.
    Tak, tak, przecież to taki prosty proces...
    Polecam przejrzeć 48 stron wątku, tam dowiesz się wszystkiego.
    Cytat Zamieszczone przez kuba239 Zobacz posta
    W sumie mógł bym się z tobą z godzić że zakup 737-700 nie ma sensu.Ale 737-800 Ładnie wyglądał by w nowym malowaniu PLL LOT
    Za parę dni okaże się, że nowe malowanie nawet na Jelczu wygląda świetnie.
    fulcrum and pbciderek like this.

  7. #1887

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Tak, tak, przecież to taki prosty proces...
    Polecam przejrzeć 48 stron wątku, tam dowiesz się wszystkiego.

    Za parę dni okaże się, że nowe malowanie nawet na Jelczu wygląda świetnie.
    Są gusta i guściki ale klasyki motoryzacji w to nie mieszaj.
    Sorry za off-topic

  8. #1888
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Co do 738, to Austrian ma się ich pozbywać. Może jakiś sojuszowy deal LOT by z nimi zrobił?

  9. #1889

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    Ale że niby po co LOTowi są teraz samoloty wielkości 737?

  10. #1890

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    a np. po Londyn;-)

  11. #1891
    Awatar tk_pl

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    738 można by kupić tylko kilka, nie miało by sensu robić z nich głównych samolotów floty.

  12. #1892
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Jak już przy Austrianie to on się pozbywa właśnie kilku. Bodajże jest to w sumie 8 samolotów z rodziny 737NG (zarówno -800, -700 jak i -600). Na pewno liczba np.6-8 737 nie stanowiła by trzonu floty bo choćby Embraerów jest więcej i to one stanowią trzon floty krótko- i średniodystansowej. W przeszłości jak jeszcze nie było E-jetów, to przecież właśnie 737 stanowiły główny model jakim latał LO. Dlaczego więc nie można by i teraz wrócić do 737 jako podstawy? Na pewno głupie by to nie było, są trasy, które mają na nie zapotrzebowanie, a wszyscy wiemy, że nie zawsze tam latają bo ich nie ma (np. Londyn, Madryt, Tel Awiv, Kijów, Moskwa, Paryż, Bruksela)

  13. #1893
    Awatar Huberts

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA/ W-WA GROCHÓW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    bo ich nie ma
    Jak dobrze poszukać, to jeszcze parę się znajdzie:
    734 - 7 sztuk,
    735 - 2 sztuki, ale zaraz nie będzie, bo są E 195 które "biorą" 4 pax więcej.

  14. #1894
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Huberts Zobacz posta
    Jak dobrze poszukać, to jeszcze parę się znajdzie:
    734 - 7 sztuk,
    735 - 2 sztuki, ale zaraz nie będzie, bo są E 195 które "biorą" 4 pax więcej.
    No tak, jednak pare z tych 734 lata na chartery a nie w siatce. Czasem zdarza się, że muszą puścić samolot w konfiguracji charterowej na rozkład bo coś im wypadło. Nie jest to zbyt fajna dla pasażerów (szczególnie biznesowych).

  15. #1895

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    tinek6 przeczytaj proszę raz jeszcze ten watek - nie opłaca się utrzymywac całej rodziny samolotów dla kilku tras - dyskutowalismy o tym wiele razy.

  16. #1896

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    Owszem, są trasy takie jak KBP czy chociażby BRU czy TLV, na które samolot wielkości 737 się jak najbardziej nadaje. Nie zmienia to jednak faktu, że utrzymywanie floty 2-3 samolotów tej wielkości jest po prostu za drogie i nie ma większego sensu (LOT z czarterów na szczęście rezygnuje. Kto to widział, żeby tradycyjny przewoźnik bawił się w czartery, to kanibalizuje wizerunek linii). Może mieć natomiast sens wyleasingowanie 2-3 maszyn od innej linii lotniczej wraz z pilotami, za to z lotowskimi stewkami, i przemalowanie samolotów w barwy LOTu. Na tej zasadzie Astareus latał dla Iceland Express, Privatair latał tak dla LH na trasie DUS-NYC.

  17. #1897

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie SP-LPB w Hanoi

    Ktoś wie co spowodowało to zawrócenie i opóźnienie?

    Za Amadeusem:

    Wylot: Hanoi, Wietnam - Noibai 15.01.2012
    Przybycie: Warszawa, Polska - F. Chopin 16.01.2012
    Linia lotnicza: LOT Polish Airlines Numer rejsu: 86

    Godzina Informacje o przelocie Lotnisko
    23:54 Left the gate - Hanoi, Wietnam - Noibai
    00:45 Aircraft returned to ramp - Hanoi, Wietnam - Noibai
    08:00 Next info will be at - Hanoi, Wietnam - Noibai
    17:00 Estimated time of departure - Hanoi, Wietnam - Noibai

  18. #1898

    Dołączył
    Mar 2011
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Zaglądnijcie do Hyde Park-u EPWA od postu #21. Tam już nieco jest o tym.
    UM 70, UM 860, UM 977, UL 980 nad głową, UN 191.

  19. #1899

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    I co z tą konfiguracją siedzeń w SP-LLG? Nie mogę nigdzie odnaleźć tych postów - ma w końcu zmienioną konfigurację na 134 czy nie?

  20. #1900
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Usunięte na prośbę autora. Samolot ma standardową konfigurację.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 95 z 192 PierwszyPierwszy ... 45 85 93 94 95 96 97 105 145 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 01-05-2018, 23:33
  2. 01-05-2018, 09:07
  3. 30-04-2018, 20:05
  4. 30-04-2018, 08:38
  5. 29-04-2018, 18:21
  6. 29-04-2018, 17:34
  7. 29-04-2018, 16:02
  8. 29-04-2018, 15:46
  9. 22-04-2014, 16:30
  10. 21-04-2014, 17:21
  11. 13-11-2013, 17:05
  12. 12-05-2013, 18:09
  13. 12-05-2013, 16:15
  14. 31-03-2013, 22:34
  15. 14-02-2013, 22:17
  16. 28-01-2013, 04:20
  17. 26-01-2013, 01:05
  18. 17-01-2013, 13:46
  19. 16-12-2012, 21:43
  20. 07-12-2012, 10:00
  21. 26-06-2012, 11:11
  22. 11-03-2012, 13:00
  23. 22-02-2012, 20:51
  24. 01-02-2012, 16:23
  25. 18-01-2012, 01:23
  26. 17-01-2012, 03:39
  27. 05-12-2011, 20:34
  28. 05-11-2011, 02:36
  29. 04-11-2011, 09:51
  30. 02-11-2011, 17:40
  31. 28-09-2011, 17:41
  32. 22-09-2011, 18:42
  33. 24-08-2011, 21:06
  34. 01-08-2011, 16:33
  35. 24-06-2011, 14:24
  36. 14-05-2011, 21:06
  37. 25-04-2011, 10:24
  38. 29-01-2011, 21:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •