Fotele w Maxie mają (z mojego punktu wiedzenia) dwie wady - mała kieszeń na własne rzeczy w oparciu fotela przed nami, oraz brak haczyka na którym można byłoby coś powiesić (w DH4 jest w zamknięciu stolika, w Ejetach z boku siedzenia przed nami, itp). Biorąc pod uwagę długość rejsów które wykonują te samoloty - trochę słabo. Problematyczna jest też toaleta z umywalką do mycia tylko jednej ręki...
Moim zdaniem nic nie zastąpi tych starych materiałowych dużych foteli ze starych 737...tamte były wygodne. Oczywiście to nie dotyczy tylko LOTu, ale już większości linii, które biorą już te cienkie i mniej wygodne nowoczesne fotele...
Ostatnio leciałem FR z KRK 737-800 (rocznik 2016) i mam pytanie to jest wersja NG czy to zupełnie coś innego
Czy Maxy mają jakiś problem z klimatyzacją?
Leciałem jedną i drugą maszyną, dzisiaj po trzech prośbach o skręcenie dostałem worek z lodem...
niestety tak jest.sądziłem w 2012 gdy lufa wprowadzała fotele z dwoch desek iż nic gorszego nie będzie a jednak...no i ciężar tych nowych foteli.porazka
Ze swoim krzesłem ale tylko jeżeli waży mniej niż... i o rozmiarach mniejszych niż....
Mam pytanie dotyczące 738 Lotu: kilka dni temu po raz pierwszy trafiłem w DUS na LWA.
Ogólne wrażenie bardzo pozytywne, choć na tej trasie najczęściej latają Embraery.
Na temat samolotu nie ma co się rozpisywać, bo wiele osób już o opisało.
Moją uwagę zwrócił hałas. Było bardzo głośno w porównaniu do Embraera którym wracałem. ale też do
wszelkiej maści Airbusów grupy LH, którymi najczęściej latam.
Nie wiem, czy to wina nawiewu, czy to po jest normalne, że w 738 jest głośno.
Jeśli tak, to mam nadzieję że w Maxach jest ciszej, bo DUS-WAW da się wytrzymać,
ale np. do TLV wolałbym, żeby było trochę ciszej.
Z wiekiem spada mi, niestety, tolerancja hałasu...
pozdrawiam
jtf2
W środku jeszcze nie sprawdzałem, ale stojąc pod samolotem z uruchomionymi silnikami, to różnica B738 vs. MAX jest naprawdę duża, na plus dla Maxa oczywiście.
Zakładki