W czasach, gdy podlegałem obowiązkowi szkolnemu mówiono mi tam, że Europa kończy się na Uralu, Kaukazie i cieśninach tureckich - ale może teraz nastały inne trendy edukacyjne.
Wersja do druku
Jeden stał w Tallinie a drugi chyba gdzieś na wyspach brytyjskich.
Błogosławieństwo, gdyby jeszcze od Norwegiana dało się kilka 738 NG drapnąć...
Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
Tylko ze obecnie koszty leasingu 738NG zblizone sa do kosztow leasingu Maxa w czasach kiedy latal... Nie wiem czy to dobry interes.
A propos: "Na podstawiedotychczasowych doświadczeń w przypadku, gdyby uziemienie trwałoby do końca lipca 2019 r., Zarządszacuje, że dodatkowe koszty z tym związane nie przekroczą 100 mln zł." To ze sprawozdania finansowego za 2018.
Jest cos takigo w LOT jak “zbyt zużyte”?
Sorki, nie wiem w którym wątku zapytać a nie wiem co to jest...?https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...308f1db790.jpg
Prawdopodobnie to ten: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ly-jay
Po Germanii, dobry samolot.
SP-LVK, dziesiąty MAX.
https://twitter.com/AeroimagesChris/...13958341509122
/p.
Bardzo się przyda, tak jak pozostałe 9.
https://www.flyertalk.com/articles/i...to-fly-it.html
United Airlines, in particular, has taken a firm stance on the issue, noting that if a customer discovers they’re meant to fly on the Max and don’t want to, the airline will work with them to rebook the flight. United plans on informing passengers ahead of time if they’re on that plane. Southwest has also suggested it will do this, and passengers will have some level of flexibility if they’re uncomfortable with the aircraft choice.
Jedenasty, nr 7737.
https://twitter.com/AeroimagesChris/...39766513086464
/p.
Niestety wydaje mi się, że ważniejsze będzie iż został już uznany za tańszy w eksploatacji
FR24 pokazuje we flocie LOT SP-LWG
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/sp-lwg