Dzięki, wcześniej tego nie zrozumiałem, stąd post z 8 godziny, niestety edytować się nie da.
Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
Chyba trzeba się przestawić, że ciekawsze info będą się pojawiać na grupie na FB:
Dla zainteresowanych, pojawiła się zasłonka:Krzysztof Moczulski: Dwa tygodnie i 2.200 roboczogodzin zajął przegląd ciężki tego Boeinga 737MAX (SP-LVD). Teraz, zanim samolot poleci z Pasażerami, ruszamy na oblot techniczny. Dziś w planie WAW-BZG-GDN-BZG-WAW. Do zobaczenia!
Na 27.03 LO281 LHR na MAXie - chyba pierwszy rejs z pax, później 28.03 LO335 CDG i LO279 LHR, dalej w rozkładzie jest jeszcze OSL.
Pozdrawiam,
Piotr
Jeżeli nic się nie zmieni, to jutrzejszym popołudniem ponowny debiut na siatce z paxami.
No i poleciał
SP-LVA wraca do WAW z LUZ jako LOT9004
Został nam już tylko SP-LVB. Trochę żal się z nimi rozstawać, ale najwyższy czas żeby wróciły tam gdzie ich miejsce Zdjęcie z wczoraj:
Ktoś pamięta jak to było z fotelami w MAXach? W których modelach jest Lift by EnCore a w których już decelowe Recaro BL3710? Jakieś zdjęcia ze środka tych Recaro, bo nawet w LVF, zgodnie z tym filmikiem: Leciałem 737MAX! są fotele Lift z "łamiącymi się podłokietnikami".
SP-LVB tak się pali do odlotu, że aż potrzeba asysty straży pożarnej Dzisiejsze:
Zakładki