Pietnasty max , ci w locie to majo łeb...
LOT jest bardzo wiernym klientem Boeinga z tendencją do zamawiania uziemionych typów samolotów.
Patrząc na kolejne brudy wychodzące z certyfikacji Max-a to będzie dobrze jak w 2020 wróci on do latania w USA. A w Europie może to być 2021. Wygląda że będą potrzebne też sprzętowe zmiany, i re-certyfikacja. LO miał szczęście że te 738 udało mu się złapać.
Mysle, ze LOT teraz przy kazdym nowym zakupie na powaznie bedzie zastanawial sie nad Airbusami...
Hm.... a czy nowy Radom obsłuży A380?
Wiara czyni cuda
lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota
Aż sprawdziłem, i nie ma szans na A380 w Radomiu. Trzeba by Małęczyn przesiedlić żeby odpowiednio pas przedłużyć.
Czyli
Zakładki