Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 86
Like Tree85Likes

Wątek: Boeing 787-9

  1. #41
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    ^^ mówię tylko i wyłącznie o kwestiach wizualnych, z szczególnym skupieniem nad C (Y+ to raczej kwestia zmiany foteli). Jak dla mnie ekstra by się to wszystko prezentowało, gdyby przednia i tylna ścianka były w jasnym drewnopodobnym laminacie + jakieś drewniane elementy konstrukcji foteli (np. wszystkie obecnie białe). No i tapicerka to jednolity granat (jak w Y) i jest elegancko.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ja po ostatnim locie Y+ Lufthansy (moje pierwsze Y+) uslyszałem tylko od znajomych ktorzy lecieli ze mną I latali wczesniej Y+ LOTu: "nie ma porownania, LOT ma mniejsza kabine, oddzieloną od eco (w LH A340 nie ma podziału od eco wiec tlum ludzi wedruje), dedykowana obsluge I lepsze jedzenie". Takze od LH przynajmniej nie odstaja, widziałem takze Y+ ANA I tez nie wyglada na odstawanie - choc oczywiscie nalezy dazyc do tego aby było lepiej wiec zmiany mile widziane (I tu nie bede pewnie nowy, ale...internet)
    potwierdzam całkowicie olekrolo LOT w Y+ jest o klasę lepszy od LH i wielu innych linii
    GoldenDave likes this.

  3. #43

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    ^^ mówię tylko i wyłącznie o kwestiach wizualnych, z szczególnym skupieniem nad C (Y+ to raczej kwestia zmiany foteli). Jak dla mnie ekstra by się to wszystko prezentowało, gdyby przednia i tylna ścianka były w jasnym drewnopodobnym laminacie + jakieś drewniane elementy konstrukcji foteli (np. wszystkie obecnie białe). No i tapicerka to jednolity granat (jak w Y) i jest elegancko.
    OK to teraz sie zrozumielismy. Faktycznie układ wizualny, moim zdaniem (podkreslam), wygląda staro

  4. #44

    Dołączył
    Apr 2014

    Domyślnie

    Trzeci 789 pojawi się w czerwcu 2018. Jest liście produkcyjnej.
    przemo-19 likes this.

  5. #45
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    LOT odbierze ósmego Boeinga 787-8 Dreamliner - Biznes w INTERIA.PL

    " - Brytyjska agencja kredytów eksportowych UK Export Finance udzieli wsparcia finansowego na dwa samoloty Boeing 787-8 Dreamliner PLL LOT - poinformował w Seattle prezes spółki Rafał Milczarski. Dodał, że dzięki temu LOT pozyska te maszyny w leasingu finansowym.
    - To jest transakcja, którą udało nam się zorganizować z UK Export Finance. Jest to leasing finansowy, przy wsparciu gwarancji angielskiej instytucji eksportowej, czyli UK Export Finance - powiedział w rozmowie z dziennikarzami Milczarski.
    - Znalazła się instytucja gotowa zaufać LOT-owi. Zaufać w to, że realizujemy strategię, która ma sens, która będzie przynosiła długoterminowe korzyści. Instytucja, która pomaga nam sfinansować te samoloty - w mojej ocenie - na najkorzystniejszych w historii LOT-u warunkach. Te dwa samoloty to naprawdę wielki sukces LOT-u, zarówno zarządu, jak i pracowników, gdyż bez wiarygodności, dostarczania konkretnych rezultatów, byłoby to niemożliwe - tłumaczył Milczarski."


    Proszę.
    tamibe likes this.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Czym w praktyce różni się leasing finansowy od operacyjnego dla linii lotniczej. W jakiej wersji leasingu do tej pory były nabywane samoloty w LOT?

    Tapnięte..


  7. #47
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Przy leasingu finansowym jest prawo wykupu po zakończeniu okresu leasingowego.
    2barteq24 likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  8. #48
    Awatar hary767

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Ten leasing dotyczy LRG i LRH ? Czy zamierzają wziąść jeszcze dwie ósemki?
    Lukasz likes this.

  9. #49

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie

    Co zamierzają zrobić?
    Finch likes this.

  10. #50
    Awatar hary767

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Przepraszam
    Wziąć
    STYRO, Finch and Sebek Peterson like this.

  11. #51

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    Przy leasingu finansowym jest prawo wykupu po zakończeniu okresu leasingowego.
    Nie, przy leasingu finansowym samolot staje się własnością leasingobiorcy automatycznie po spłacie ostatniej raty.
    Przy leasingu operacyjnym tak nie jest, ale przedmiot leasingowany można wykupić.

    Kapric trochę namieszał, bo wątek dotyczy 787-9 a nie 787-8.
    Ale do tej pory forma leasingu dwóch ostatnich ósemek nie była pewna.
    Podsumowując:
    Wszystkie 787-8 są w leasingu finansowym - staną się własnością LOT po spłacie ostatniej raty, czyli pierwszy SP-LRA w 2024 roku.
    Wszystkie 787-9 będą w leasingu operacyjnym.
    Ostatnio edytowane przez STYRO ; 13-07-2017 o 22:02
    shiver likes this.

  12. #52
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Sorry za lekkie zamieszanie, wrzucałem to w biegu - oczywiście informacja powinna być w watku 788.


    Natomiast odnośnie 789 - czy istnieje możliwość zmiany formy leasingu? Wydaje się, że kwestia tego, że ostatnie 788 są w leasingu finansowym, została dopięta w ostatnim czasie.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  13. #53
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Natomiast odnośnie 789 - czy istnieje możliwość zmiany formy leasingu? Wydaje się, że kwestia tego, że ostatnie 788 są w leasingu finansowym, została dopięta w ostatnim czasie.
    A jaka to różnica w przypadku LOTu?

    Piotr

  14. #54

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    A jaka to różnica w przypadku LOTu?

    Piotr
    Że płacą trochę wyższe raty ale będą mieli jakieś aktywa, a nie tylko kasa na ratę a samolot nie ich.

  15. #55
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    To jest w zasadzie pytanie do lepszych zawodników, natomiast statki powietrzne są objęte 0% VAT i tu może być sedno.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  16. #56
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Że płacą trochę wyższe raty ale będą mieli jakieś aktywa, a nie tylko kasa na ratę a samolot nie ich.
    Samolot nadal "nie ich" ale strony bilansowe rosną. Entuzjazm Prezesa daje do myślenia.

    Piotr

  17. #57

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    Entuzjazm Prezesa daje do myślenia.

    Piotr
    Witaj,
    możesz rozwinać?

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Że płacą trochę wyższe raty ale będą mieli jakieś aktywa, a nie tylko kasa na ratę a samolot nie ich.
    To tak jasne tez nie jest bo po 10 latach mozna zostac jak SIA z A380 - byli pierwszym klientem I teraz calkiem mozliwe ze samolot pojdzie na zyletki. Wiec samo posiadanie z automatu nie jest plusem, calosc to wlasnie te sprawy 'ksiegowe' jak ktos to ładnie nazwał tzn ile wyzsze raty, sposób generowania kosztow itp

  19. #59
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Nie, przy leasingu finansowym samolot staje się własnością leasingobiorcy automatycznie po spłacie ostatniej raty.
    Przy leasingu operacyjnym tak nie jest, ale przedmiot leasingowany można wykupić.

    Kapric trochę namieszał, bo wątek dotyczy 787-9 a nie 787-8.
    Ale do tej pory forma leasingu dwóch ostatnich ósemek nie była pewna.
    Podsumowując:
    Wszystkie 787-8 są w leasingu finansowym - staną się własnością LOT po spłacie ostatniej raty, czyli pierwszy SP-LRA w 2024 roku.
    Wszystkie 787-9 będą w leasingu operacyjnym.
    mea culpa - oczywiście masz rację.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  20. #60
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To tak jasne tez nie jest bo po 10 latach mozna zostac jak SIA z A380 - byli pierwszym klientem I teraz calkiem mozliwe ze samolot pojdzie na zyletki
    Wątpliwe jest by 787 podzielił taki los, nawet 788 .
    Cani likes this.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •