Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 86
Like Tree85Likes

Wątek: Boeing 787-9

  1. #61

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    A380 to taki biały słoń powstały z paranoidalnych ambicji niektórych liderów europejskich, chcących wykazać, że w ramach unii można przewyższyć technologicznie Stany Zjednoczone. To nie jest tak, że on się szybko starzeje. Ale dla niego nie ma rynku wtórnego - tych biedniejszych, których stać by było na jego bieżącą obsługę.

  2. #62

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Podsumowując:
    Wszystkie 787-8 są w leasingu finansowym - staną się własnością LOT po spłacie ostatniej raty, czyli pierwszy SP-LRA w 2024 roku.
    Nieprawda, SP-LRF jest w leasingu operacyjnym.

  3. #63

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Możliwe, ja pamiętam, że pierwsze dostarczone 787-8 były w leasingu finansowym i rozciągnąłem to na wszystkie sześć, myśląc że były objęte jedną umową.

    Czyli wynikałoby z tego że:
    7szt. 787-8 - leasing finansowy
    1szt. 787-8 i przyszłe 4 szt. 787-9 - leasing operacyjny.

    W sumie prawie każda linia ma samoloty w obu typach leasingu.
    Moim zdaniem lepiej by było bardziej po równo:
    np w leasingu operacyjnym 3 szt. 787-8 i dwie szt. 797-9,
    a w leasingu finansowym 5 szt. 787-8 i 2 szt. 787-9
    Czyli, żeby zamiast obecnych SP-LRG i H w leasing finansowy wziąć 2 szt. 787 -9.

  4. #64
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Było?
    LOT podniesie jakość klasy premium

    LOT planuje zwiększyć odstęp między rzędami foteli w klasie ekonomicznej premium na pokładzie Dreamlinerów z 38 do 42 cali. To oznacza, że pasażerowie będą mieli o ok. 10 cm więcej miejsca na nogi.

    Jak powiedział w rozmowie z dziennikarzami w Newcastle w Stanach Zjednocoznych Rafał Milczarski, prezes LOT-u, zmiany zostaną wprowadzone wraz z odbiorem trzech nowych boeingów 787-9 Dreamliner w 2018 r.

    - W kolejnym roku będziemy poprawiać standard także we wszystkich pozostałych naszych samolotach [dalekodystansowych - red.], aby było w nich trochę więcej miejsca
    - powiedział Rafał Milczarski, prezes LOT-u w rozmowie z dziennikarzami w Newcastle w amerykańskim stanie Waszyngton podczas uroczystości odbioru ósmego Dreamlinera linii.

    Jednak równocześnie klasa premium będzie jedyną, której LOT nie zwiększy wraz z odbiorem nowych samolotów. Choć będą one miały o 42 fotele więcej, to nowe miejsca zostaną ulokowane w klasie biznes (24 fotele wobec 18 w wariancie 787-8) i ekonomicznej (249 wobec 213). W klasie premium, podobnie jak w mniejszych Dreamlinerach, będzie 21 foteli w układzie trzech rzędów po siedem miejsc w konfiguracji 2-3-2.

    - To decyzja, która wynika z naszych obserwacji rynku, który wciąż nie jest zaznajomiony z tą ofertą, choć funkcjonuje ona już dość długo. To jest bardziej klasa biznes niż ekonomiczna, bo są tam fotele tego samego typu, jak dawniej w klasie biznes. Z wyliczeń optymalizacyjnych wynikało, że lepiej jest dodać więcej foteli klasy biznes i ekonomicznej i nie zmieniać klasy ekonomicznej. Wymiary Dreamlinera w poszczególnych kabinach również przemawiają za takim rozwiązaniem - dodał Milczarski.

    Podobny odstęp między rzędami w klasie ekonomicznej premium jak obecnie LOT, czyli 38 cali, mają m.in. japońska ANA, Lufthansa, British Airways, SAS, Air France czy Air Canada. Mniej miejsca oferują m.in. China Southern, American Airlines i United.

    Po zwiększeniu odstępu między rzędami do 42 cali LOT znajdzie się w światowej czołówce pod względem tej statystyki. Taki sam dystans oferują w swoich Dreamlinerach linie Japan Airlines, a nieco mniej - Air New Zealand (41 cali) i Air France w boeingach 787-9 (40 cali). Większy odstęp zapewniają m.in. Norwegian (46 cali) i Eurowings (45 cali), ale w tych niskokosztowych liniach klasa premium jest w praktyce odpowiednikiem klasy biznes w liniach tradycyjnych.
    LOT podniesie jakość klasy premium - Pasazer.com

  5. #65

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    To decyzja, która wynika z naszych obserwacji rynku,
    A ja wam mówię, że to tak wyszło po prostu, na projektowaniu się znam. 3 x 4 cale to 30 cm , dodatkowego rzędu Y w to się nie wsadzi.

    "Wymiary Dreamlinera w poszczególnych kabinach również przemawiają za takim rozwiązaniem" - właśnie o to chodzi.
    skorzewski likes this.

  6. #66
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Wspominał o tym kiedyś Egon.

    Z czego to wynika to w sumie mało mnie obchodzi - ważne, że produkt LO w tej klasie jeszcze bardziej odjedzie najbliższej konkurencji.
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  7. #67
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Co z tego ze odjedzie jak malo kto o nim wie jakoś specjalnej promocji wizerunkowej brak

    tapnięte z paczkomatu
    Rafal, maciass and olekorlo like this.

  8. #68
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Sam Prezes ma świadomość że produkt Y+ jest mało znany ("- To decyzja, która wynika z naszych obserwacji rynku, który wciąż nie jest zaznajomiony z tą ofertą, choć funkcjonuje ona już dość długo.",) ciekawe czy ma jakieś przemyślenia nad przyczyną takiego stanu rzeczy

  9. #69
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Na pierwszym miejscu bym zlikwidował nazwę premium "economy". Odnoszenie się do "economy" niepotrzebnie pomniejsza range tej oferty.

    Ja bym to nazwał "premium" i tyle. A najlepiej bym to nazewniczo podczepił jakos pod "business".
    STYRO, tomo and olekorlo like this.

  10. #70
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciass Zobacz posta
    Większy odstęp zapewniają m.in. Norwegian (46 cali) i Eurowings (45 cali), ale w tych niskokosztowych liniach klasa premium jest w praktyce odpowiednikiem klasy biznes w liniach tradycyjnych.
    Lecialem 787 Norwegian w klasie "plus", teraz sie tu dowiaduje ze maja taki niesamowity 'odstep' w stosunku do innych - faktycznie odstep wydawal mi sie bardzo, bardzo chojny, gorzej natomiast z posilkami, raczej do klasy 'biznes' daleko, alkoholi tez praktycznie nie daja, te ich azjatyckie stewardesy sie tylko ladnie usmiechaja ale sam serwis jako-taki. Poza standardowym posilkami o standardowej porze ani razu sie nie zapytali czy cos podac, placisz za ten 'odstep' a reszta to jak w economy.
    Ostatnio edytowane przez saturn5 ; 19-07-2017 o 00:41

  11. #71
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...a czego się spodziewałeś po niskokosztowcu? Linie lotnicze są od przewożenia ludzi z punktu A do B i zarabiania na tym pieniędzy, a nie od zapewniania wyżery, popitki i łechtania czyjegoś ego.

    Wiem - prawda jest bardzo bolesna...

  12. #72

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Czytaj ze zrozumieniem ojciec.
    kaspric and G@wron like this.

  13. #73
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    Na pierwszym miejscu bym zlikwidował nazwę premium "economy". Odnoszenie się do "economy" niepotrzebnie pomniejsza range tej oferty.

    Ja bym to nazwał "premium" i tyle. A najlepiej bym to nazewniczo podczepił jakos pod "business".
    O ile dobrze kojarzę, kilka linii lotniczych marketingowo zrezygnowało z tradycyjnej nomenklatury - British na rejsach długodystansowych ma "world traveller" i "world traveller plus". Premium brzmi bardzo dobrze i właściwie nie cierpi w tłumaczeniu na żaden język.


  14. #74

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Czy LOT załapie się na nowe silniki Trent 1000 TEN?

  15. #75

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marek. Zobacz posta
    Czy LOT załapie się na nowe silniki Trent 1000 TEN?
    Nie.
    Trent 1000 package C (TEN będą jeszcze przez długi czas tylko dla 787-10, na razie nie wiadomo kiedy przeprowadzona zostanie certyfikacja na 787-9), ale która dokładnie wersja ciągu to nie wiem.
    Marek. likes this.

  16. #76

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Dziewczyna zrobiła negatyw

    Marek. likes this.

  17. #77
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Podobny do Concorde Pepsi

  18. #78
    Awatar sniekr

    Dołączył
    Aug 2017
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Szczerze to nie taki zły

  19. #79
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    fajny, ale ogon to musiałby chyba zostać oryginalny.
    No i flaga Polski musiałaby zostać
    jtf2


  20. #80
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    Egon, działaj!
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •