Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 163
Like Tree152Likes

Wątek: Boeing 787-9

  1. #21

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Do SYD też jest jeszcze patrząc na tabelki 700km zapasu .
    Wątpię by było
    1. Powrót pod wiatr
    2. Jeśli wg maksymalnego zasięgu, to warto spojrzeć jeszcze do tabel range vs payload.

    Pozdrawiam, Adam

  2. #22
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Jeśli SYD to lepiej przez SIN/KUL/BKK/HKG.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #23
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    do syd bez międzylądowań musieli by mieć 77L(wtedy LOT by miał najdłuższe połączenie na świecie)
    kasmar00 likes this.
    Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
    Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5

  4. #24
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Ja tylko rzucam hasło, bo ostatnio to już mnie nic nie zdziwi .

  5. #25

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Jeśli SYD to lepiej przez SIN/KUL/BKK/HKG.
    No wlasnie mialem napisac: przy uruchomieniu SIN/KUL/BKK/HKG moze dlaoby sie niektore z tych rejsow (2xtyg.? 3xtyg.?) przedluzyc do SYD/MEL/AKL? Albo moze niektore z rejsow do TYO/SEL/PEK?

    Ciekawe czy LOT mialby prawo sprzedawac bilety na "tylko te drugie" odcinki. (Moze w CS z NH/NZ?)

  6. #26

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    halo tu ziemia
    maxwell, AdamT, grodek75 and 20 others like this.

  7. #27

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No wlasnie mialem napisac: przy uruchomieniu SIN/KUL/BKK/HKG moze dlaoby sie niektore z tych rejsow (2xtyg.? 3xtyg.?) przedluzyc do SYD/MEL/AKL? Albo moze niektore z rejsow do TYO/SEL/PEK?

    Ciekawe czy LOT mialby prawo sprzedawac bilety na "tylko te drugie" odcinki. (Moze w CS z NH/NZ?)
    Tylko dla wyjaśnienia, HAN jest po ortodromie, potem BKK, potem SIN. Ja natomiast zrobiłbym ciekawsze połączenie: z Warszawy do Auckland po ortodromie jest PEK ale lata na tej trasie CA, z TYO NC, a z ICN nic, czyli WAW-ICN-AKL.

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomo Zobacz posta
    halo tu ziemia
    Mimo wszystko zaryzykuję: A czy, w przypadku rzeczywiscie zwiekszenia liczby Dreamlinerow, rozpatrywane jest ponownie HAN? Kiedys pisaliscie na Forum, ze malo kto lata do HAN (oczywiscie moglo sie to zmienic w miedzyczasie), czyli nie ma morderczej (bez smileya) konkurencji. Dzis widzialem na miescie reklame Aeroflotu: "Lataj do Hanoi przez Moskwe". Wiadomo ze to przykladowy kierunek, ale przyklady dobiera sie chyba dydaktycznie?

    Poprzednie LOT-owskie polaczenie do HAN padlo z powodu (mowiac z odrobiną publicystycznej przesady) z powodu bezpiecznika w Papa-Charlie. Moze bezpieczniki w 787 sa pewniejsze?

  9. #29

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Ja mam takie przekonanie, że LOT ma piękne statystyki, kto, czym, w jakiej klasie i gdzie lata z Warszawy/PL i otwiera kierunki, gdzie jest największy ruch. Logicznym więc ruchem jest, że kolejne połączenie będzie tam gdzie lata najwięcej ludzi z PL i regionów. IAD, MIA, SIN, HKG? Nie wykluczam też, że padnie też jakaś niszowa niespodzianka albo nawet szaleństwo ze strony LO ale jedno.

  10. #30

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Mimo wszystko zaryzykuję: A czy, w przypadku rzeczywiscie zwiekszenia liczby Dreamlinerow, rozpatrywane jest ponownie HAN? Kiedys pisaliscie na Forum, ze malo kto lata do HAN (oczywiscie moglo sie to zmienic w miedzyczasie), czyli nie ma morderczej (bez smileya) konkurencji. Dzis widzialem na miescie reklame Aeroflotu: "Lataj do Hanoi przez Moskwe". Wiadomo ze to przykladowy kierunek, ale przyklady dobiera sie chyba dydaktycznie?
    Aeroflotem do HAN z WAW lata sporo Wietnamczyków, bywają dni, że samo Hanoi to 40 osób na jednym rejsie do Moskwy. Dodajmy do tego, że w Aeroflocie na lotach do HAN w cenie są 2 sztuki bagaży. A zdarzają się dni, że jeden Wietnamiec ma 20 sztuk kartonów do nadania

  11. #31

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Aeroflotem do HAN z WAW lata sporo Wietnamczyków, bywają dni, że samo Hanoi to 40 osób na jednym rejsie do Moskwy. Dodajmy do tego, że w Aeroflocie na lotach do HAN w cenie są 2 sztuki bagaży. A zdarzają się dni, że jeden Wietnamiec ma 20 sztuk kartonów do nadania
    No nieźle.

    Aha, z korektorskiego obowiązku - autopoprawka: to hasło reklamowe brzmi "Podróżuj do Wietnamu przez Moskwę" (bo latają także do Sajgonu).

  12. #32

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Z HAN był chyba ten problem, że nie było ruchu wysokopłatnego.
    user4 likes this.

  13. #33
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Jak i zablokowane starego 767 na 24h ale to temat na inny wątek

    🚂🚃🚄🚅🚇🚊🚌🚍🚎🚐🚑🚁✈🚥

  14. #34
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    Z HAN był chyba ten problem, że nie było ruchu wysokopłatnego.
    A w ostatnich latach 767 na którym kierunku tego problemu nie było?

    HAN jest o tyle fajne, że na 787 powinno się zmieścić w rotacji 24h. I czysto sentymentalnie fajnie mieć taki rodzynek w siatce, jednak z UE nikt tam nie lata (próbował Finnair, ale szybko się zmył - przy czym HEL do HAN z UE nie jest po drodze, poza tym dla nich to był niemal w 100% ruch tranzytowy). A VN ma teraz ładny nowy sprzęt, nic tylko się dogadać i wozić ruch do SYD i MEL przez HAN
    skorzewski and Lukasz like this.

  15. #35
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Byłem ostatnio w Wietnamie (cały czas się zbieram do napisania relacji, ale mam jeszcze ze 4 zaległe, więc...) i kilka spostrzeżeń:
    1. Kolejka w ambasadzie Wietnamu w Warszawie jest niesamowita. Nawet w chińskiej nie było czegoś takiego. Stosunek petentów 50/50 (Wietnamczycy vs Polacy).
    2. Ceny do HAN i SGN bywają bardzo wysokie. Ja próbowałem kupić przez 3 miesiące i ceny były długo 3400, potem spadły do 2400 (jedna oferta o której zaraz) i później znowu wzrosły do 3400 (także Aeroflotem)
    3. Ja leciałem China Southern przez Paryż i Kanton - to oczywiście bardzo słabe uczucie jak po 6 h od wylotu a 8 od wyjścia z domu jest się nad Warszawą, ale cóż...
    4. Na pokładzie wszystkich trzech samolotów aż do HAN lecieliśmy trzema niezależnymi grupami Polaków - my, druga "rodzinna" i jakaś wycieczka, w sumie jakieś 30 osób
    5. Serwis Chińczyków porywający, mnóstwo miejsca na nogi, wyśmienite jedzenie, wspaniały serwis
    6. Wydaje mi się, że bezpośredni lot z WAW można sprzedawać śmiało za 2700 lub więcej (przynajmniej na luty kiedy ja leciałem). Czy to jest perspektywiczne? Wydaje mi się, że tak
    Ostatnio edytowane przez Witek Z ; 07-04-2017 o 10:38
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  16. #36

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Do HAN i SGN można dolecieć Qatarem za 2100-2300. W jedną stronę 18 h.

  17. #37
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    dla przypomnienia wątek o HANOI jest tu --->>> HAN skasowane od 31.03.2012?
    Finch likes this.

  18. #38
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    Szkoda, że dwóch ostatnich z pierwszej ósemki nie zamieniono na większe.
    Wtedy by było pół na pół.

    a to nie tak czasem, że za bardzo nawet nie mogli?gwarantem starego kontraktu był ExIm Bank, który miał swoje problemy, przez jakiś czas był "zawieszony" a później brakowało 2 członków zarządu przez co można było podejmować decyzje do max 10 mln $ a jak wiadomo 787 jest "troszkę droższy"
    więc zakładam, że LO brał to co dają (to co zamówił wcześniej) a nie to co teraz chciałby


    Ponoć w ExIm już wszystko po staremu więc kto tam wie co się stanie z opcjami na 787 (jeżeli jeszcze są/ istnieją)

  19. #39
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Czy 787-9 będą miały odświeżone wnętrze? Lotowskie Y jest bardzo ładne, ale Y+ i C już trochę odstają od konkurencji. A powiem, że granatowa tapicerka bardzo ładnie prezentuje się z jasnym drewnem .

    PS i mam nadzieję, że prezentowana kiedyś zmiana z użyciem czerni nigdy nie będzie realizowana.

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja po ostatnim locie Y+ Lufthansy (moje pierwsze Y+) uslyszałem tylko od znajomych ktorzy lecieli ze mną I latali wczesniej Y+ LOTu: "nie ma porownania, LOT ma mniejsza kabine, oddzieloną od eco (w LH A340 nie ma podziału od eco wiec tlum ludzi wedruje), dedykowana obsluge I lepsze jedzenie". Takze od LH przynajmniej nie odstaja, widziałem takze Y+ ANA I tez nie wyglada na odstawanie - choc oczywiscie nalezy dazyc do tego aby było lepiej wiec zmiany mile widziane (I tu nie bede pewnie nowy, ale...internet)
    MalyEPWA likes this.

Strona 2 z 9 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •