Jeśli SYD to lepiej przez SIN/KUL/BKK/HKG.
do syd bez międzylądowań musieli by mieć 77L(wtedy LOT by miał najdłuższe połączenie na świecie)
Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5
No wlasnie mialem napisac: przy uruchomieniu SIN/KUL/BKK/HKG moze dlaoby sie niektore z tych rejsow (2xtyg.? 3xtyg.?) przedluzyc do SYD/MEL/AKL? Albo moze niektore z rejsow do TYO/SEL/PEK?
Ciekawe czy LOT mialby prawo sprzedawac bilety na "tylko te drugie" odcinki. (Moze w CS z NH/NZ?)
halo tu ziemia
Mimo wszystko zaryzykuję: A czy, w przypadku rzeczywiscie zwiekszenia liczby Dreamlinerow, rozpatrywane jest ponownie HAN? Kiedys pisaliscie na Forum, ze malo kto lata do HAN (oczywiscie moglo sie to zmienic w miedzyczasie), czyli nie ma morderczej (bez smileya) konkurencji. Dzis widzialem na miescie reklame Aeroflotu: "Lataj do Hanoi przez Moskwe". Wiadomo ze to przykladowy kierunek, ale przyklady dobiera sie chyba dydaktycznie?
Poprzednie LOT-owskie polaczenie do HAN padlo z powodu (mowiac z odrobiną publicystycznej przesady) z powodu bezpiecznika w Papa-Charlie. Moze bezpieczniki w 787 sa pewniejsze?
Ja mam takie przekonanie, że LOT ma piękne statystyki, kto, czym, w jakiej klasie i gdzie lata z Warszawy/PL i otwiera kierunki, gdzie jest największy ruch. Logicznym więc ruchem jest, że kolejne połączenie będzie tam gdzie lata najwięcej ludzi z PL i regionów. IAD, MIA, SIN, HKG? Nie wykluczam też, że padnie też jakaś niszowa niespodzianka albo nawet szaleństwo ze strony LO ale jedno.
No nieźle.Aeroflotem do HAN z WAW lata sporo Wietnamczyków, bywają dni, że samo Hanoi to 40 osób na jednym rejsie do Moskwy. Dodajmy do tego, że w Aeroflocie na lotach do HAN w cenie są 2 sztuki bagaży. A zdarzają się dni, że jeden Wietnamiec ma 20 sztuk kartonów do nadania
Aha, z korektorskiego obowiązku - autopoprawka: to hasło reklamowe brzmi "Podróżuj do Wietnamu przez Moskwę" (bo latają także do Sajgonu).
Z HAN był chyba ten problem, że nie było ruchu wysokopłatnego.
Jak i zablokowane starego 767 na 24h ale to temat na inny wątek
🚂🚃🚄🚅🚇🚊🚌🚍🚎🚐🚑🚁✈🚥
A w ostatnich latach 767 na którym kierunku tego problemu nie było?
HAN jest o tyle fajne, że na 787 powinno się zmieścić w rotacji 24h. I czysto sentymentalnie fajnie mieć taki rodzynek w siatce, jednak z UE nikt tam nie lata (próbował Finnair, ale szybko się zmył - przy czym HEL do HAN z UE nie jest po drodze, poza tym dla nich to był niemal w 100% ruch tranzytowy). A VN ma teraz ładny nowy sprzęt, nic tylko się dogadać i wozić ruch do SYD i MEL przez HAN
Byłem ostatnio w Wietnamie (cały czas się zbieram do napisania relacji, ale mam jeszcze ze 4 zaległe, więc...) i kilka spostrzeżeń:
1. Kolejka w ambasadzie Wietnamu w Warszawie jest niesamowita. Nawet w chińskiej nie było czegoś takiego. Stosunek petentów 50/50 (Wietnamczycy vs Polacy).
2. Ceny do HAN i SGN bywają bardzo wysokie. Ja próbowałem kupić przez 3 miesiące i ceny były długo 3400, potem spadły do 2400 (jedna oferta o której zaraz) i później znowu wzrosły do 3400 (także Aeroflotem)
3. Ja leciałem China Southern przez Paryż i Kanton - to oczywiście bardzo słabe uczucie jak po 6 h od wylotu a 8 od wyjścia z domu jest się nad Warszawą, ale cóż...
4. Na pokładzie wszystkich trzech samolotów aż do HAN lecieliśmy trzema niezależnymi grupami Polaków - my, druga "rodzinna" i jakaś wycieczka, w sumie jakieś 30 osób
5. Serwis Chińczyków porywający, mnóstwo miejsca na nogi, wyśmienite jedzenie, wspaniały serwis
6. Wydaje mi się, że bezpośredni lot z WAW można sprzedawać śmiało za 2700 lub więcej (przynajmniej na luty kiedy ja leciałem). Czy to jest perspektywiczne? Wydaje mi się, że tak
Ostatnio edytowane przez Witek Z ; 07-04-2017 o 10:38
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
dla przypomnienia wątek o HANOI jest tu --->>> HAN skasowane od 31.03.2012?
a to nie tak czasem, że za bardzo nawet nie mogli?gwarantem starego kontraktu był ExIm Bank, który miał swoje problemy, przez jakiś czas był "zawieszony" a później brakowało 2 członków zarządu przez co można było podejmować decyzje do max 10 mln $ a jak wiadomo 787 jest "troszkę droższy"
więc zakładam, że LO brał to co dają (to co zamówił wcześniej) a nie to co teraz chciałby
Ponoć w ExIm już wszystko po staremu więc kto tam wie co się stanie z opcjami na 787 (jeżeli jeszcze są/ istnieją)
Czy 787-9 będą miały odświeżone wnętrze? Lotowskie Y jest bardzo ładne, ale Y+ i C już trochę odstają od konkurencji. A powiem, że granatowa tapicerka bardzo ładnie prezentuje się z jasnym drewnem .
PS i mam nadzieję, że prezentowana kiedyś zmiana z użyciem czerni nigdy nie będzie realizowana.
Ja po ostatnim locie Y+ Lufthansy (moje pierwsze Y+) uslyszałem tylko od znajomych ktorzy lecieli ze mną I latali wczesniej Y+ LOTu: "nie ma porownania, LOT ma mniejsza kabine, oddzieloną od eco (w LH A340 nie ma podziału od eco wiec tlum ludzi wedruje), dedykowana obsluge I lepsze jedzenie". Takze od LH przynajmniej nie odstaja, widziałem takze Y+ ANA I tez nie wyglada na odstawanie - choc oczywiscie nalezy dazyc do tego aby było lepiej wiec zmiany mile widziane (I tu nie bede pewnie nowy, ale...internet)
Zakładki