W sumie to bez różnicy. OIDP to 32 jest bez okna tylko.
A ja mam pytanie o miejsca - kupiłem z narzeczona bilety do SIN w 789, niestety musielismy robic dwie osobne rezerwacje (akurat mi w Diners zabrakło kilka zl do limitu, a dzis nie da sie tego zwiekszyc, bo dzien wolny). Stad chcialem wykupic miejsca obok siebie - co polecacie w 789 (poza ewakuacyjnymi ktore sa mega drogie). Przegladalem seat guru ale nic konkretnego tam nie ma. Bede wdzieczny za sugestie
Zaktualizowali tabelę na All things 787
Dwa nowe 787-9 dla LOT mają LN 1036 oraz 1046 i będą z Charleston.
Branża lotnicza to chyba jedyna branża na świecie, w której wiadomo że coś nie działa, a mimo tego, ktoś to nadal produkuje, ktoś to dalej kupuje, a tysiące ludzi na całym świecie jarają się kolejnymi etapami tego procesu
Pytanie dotyczące dreamlinerów: LSA, LSB, LSD nie latają od dłuższego czasu, gdzie grzeją płytę w WAW czy RZE?
I kolejne, wiadomo kiedy LOT wybiera się odebrać LSH, LSI?
Wiadomo, że chwilowo do niczego nie są potrzebne, tak pytam, dla kolegi
LSI 15 maja przebazowany z VCV do PAE. Zmiana konfiguracji dla nowego klienta czy przygotowanie do odbioru?
A SP-LSH przeleciał wczoraj z Victorville do Charleston
Witam czy wie ktoś co z dostawamai -LSH i -LSI wiadomo już kiedy będą oderbane?
Trzy 789 są odstawione w Rzeszowie, chyba nie warto spieszyć się z odbiorem następnych.
Hmm, jakim odbiorem?
https://www.pasazer.com/news/460365/...amlinerow.html
Lot rezygnuje z odbioru dwóch Dreamlinerów:
https://www.rp.pl/transport/art18948...ana-na-pustyni
A to nie jakaś tam biznesowa zagrywka w ramach odszkodowania za MAX-y i flirtach z Airbusem?
Jaka zagrywka?!! Przecież LO nie zamówił tych 789 od Boeinga lecz od leasingodawcy.
Zresztą zastanówmy się nad pozycją negocjacyjną LO: nie odbierają 789, nie odbieraja 7M8, nie zamówili samolotów bezpośrednio od Boeinga, umowy nie zawierają odpowiednich klauzul, więc na podstawie czego mają zagrywać?
Zakładki