Dziś Rynek Lotniczy poinformował, że wiosną 2020 roku do floty LO dołączy kolejny 789, w leasingu od ALC.
Tymczasem PPL będzie skrupulatnie analizował, czy rozbudowa WAW jest niezbędna
Do tego czasu będzie już gotowy Radom więc nie widzę problemu.
Czy ktoś zna jakiś przybliżony termin odbioru LSH oprócz tego że to wiosna 2020?
Czy SP-LSH będzie ostatnim dreamlinerem dla Lotu? Czy może wiadomo już konkretnie o zamówieniach na kolejne maszyny? Czy jest już coś zakontraktowane? Z tego co pamiętam prezes Lotu mówił coś o 20stu Dreamlinerach we flocie docelowo, po przekroczeniu tej liczby być może Airbusy A350.
W 2020 roku do floty dołączą dwie sztuki "dziewiątek".
Właśnie pojawiły się na liście.
Jeszcze 28 sztuk i się pojawią części do kolejnej dziewiątki ;-) Następny będzie 5 numerów po SP-LSH.
Oba egzemlparze montowane w Charleston.
To jest chore .. jest jakas linia w której prawie połowa floty long haul jest uziemiona? no ale pewnie zaraz zleca sie fanatycy dobre bo hamerykanskie a np A330 jest bee.
Jak by kaziu ze szwagrem tak prowadzili biznes to dawno by juz zbankrutowali..kto pokrywa te straty?(kroplowka panstwowa?)
A byłbyś łaskaw rozwinąć swą myśl?
Rozumiem, że tak samo jak w LOT niespełna rozumu są w:
- ANA
- Norwegian
- Air New Zealand (tu faktycznie zmieniono strategie w kierunku GE)
- British Airways (OK, tu mamy politykę bo RR jest ich)
- Singapore
- Scoot
- Air Europa
- Avianca
- Virgin
- Thai
Wymieniać dalej?
Rozumiem ze każdy z wymienionych przewoźników winien był zobaczyć 10 lat temu w szklanej kuli ze Trenty 1000 będą wadliwe i zamówić GE, które nota bene tez cierpiały na problemy wieku dziecięcego?
LOT 10 lat temu zamowil pierwsze 787. Na leasing kolejnych podpisali znając już problemy z silnikami RR. Virgin radzi sobie z problemem RR przesuwajac termin wycofania A340-600, BA dzięki bogatej flocie może je zastąpić. Norwegian przemilcze, Singapore jest w podobnej sytuacji jak BA. Szczegolow innych linii nie znam. Ale LOT sam sobie domawia splesnialy chleb.
P.S
Avianca tak sobie radzi, że jest bankrutem.
A tak z ciekawości, nie można było na którymś etapie domawiania kolejnych Dreamlinerów, znając mega problem z obecnymi silnikami, po prostu zmienić im wersję silnikową? Czy taka zmiana na etapie zamówienia byłaby bardzo problematyczna dla przewoźnika z punktu widzenia ekonomicznego/prawnego i praktycznego?
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Zakładki