pojawił się w zestawieniu: https://docs.google.com/spreadsheets...=2&output=html
pozycja 678, ZB755, NR SERYJNY 38083, przewidywany termin dostawy 15.03.2018
pojawił się w zestawieniu: https://docs.google.com/spreadsheets...=2&output=html
pozycja 678, ZB755, NR SERYJNY 38083, przewidywany termin dostawy 15.03.2018
pod pozycją 694 pojawił się kolejny 787-900 LOT
ZB756 przewidywana data dostawy 24.04.2018
czyli za rok o tej porze jeden już powinien być u nas a drugi w trakcie montażu lub na ukończeniu
Matz link do dysku Googla z listą produkcyjną?? Mój i powyższy pokazuje, że nie ma pliku.
Ten link działa - https://docs.google.com/spreadsheets...-iqgo/htmlview
Hohoho
"Przewoźnik podpisał umowę na dostawę nie trzech, ale czterech większych Boeingów 787 w 2018 i 2019 r."
Operacja âDreamliner plusâ w LOT. PrzewoĹşnik dokupi dodatkowego Boeinga - - Forsal.pl â Biznes, Gospodarka, Ĺwiat
12 dreamlinerow? To juz całkiem pokaźna flota - bardzo jestem ciekaw dokąd będziemy latać... IAD, MIA, SFO, YUL, SIN, KUL, PVG, CGK, BKK czy moze jednak Ameryka Płd? Ciekawie sie zapowiada!
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
Czy Austrian ma jakieś plany zwiększenia floty, czy w 2019 LOT będzie miał już więcej szerokich?
W poniedziałek podczas inauguracji nowego połączenia do Los Angeles prezes Milczarski powiedział, że ma nadzieję, że ta trasa nie pozostanie długo najdłuższą w siatce LOT.
Operacja âDreamliner plusâ w LOT. PrzewoĹşnik dokupi dodatkowego Boeinga - - Forsal.pl â Biznes, Gospodarka, Ĺwiat
Jestem ciekaw jak LOT rozegra planowanie B789/B788. B789 pewnie ORD, JFK, YYZ + 4 jako drugi LOT do ORD/EWR. Ciekawe jak będzie z Azją, gdzie LOT ma większą przewagę. ICN pewnie dziennie, NRT blisko tej wartości. Zastanawiam się czy LOT podejmie rękawice w PEK. Mam dziwne przeczucie, że obecny zarząd będzie bardzo chciał nas zaskoczyć nowym połączeniem. PER byłoby na luzie ale po co tam latać. SYD chyba za daleko. Do listy dodałbym HKG/SZX, YVR, DEN.
Nawiązując do waszego artykułu
"W poniedziałek podczas inauguracji nowego połączenia do Los Angeles prezes Milczarski powiedział, że ma nadzieję, że ta trasa nie pozostanie długo najdłuższą w siatce LOT."
Ciekawe co to za plany. SIN nie jest chyba dalej niż LAX. BKK i Chiny to już w ogóle. Chyba szykuje się jakaś bomba
Może ta słynna Jakarta
Nie przywiązywałbym się do tych słów prezesa, nie brzmią tak, jakby było w nich drugie dno.
Czy od strony czysto technicznych możliwości Perth jest do wykonania na 789 czy bufor odległości jest zbyt mały w razie jakichś problemów?
Byłoby to jedyne poza LHR (startuje od 2018) połączenie z Europy do tego miasta więc potencjał chyba jakiś jest (?)
Tak na szybką logikę: Warszawa jest bliżej Perth niż Londyn, czyli skoro z LHR da radę to i z WAW też. Dochodzi jeszcze tylko pytanie o konfigurację w środku. Qantas może mieć mniej miejsc = mniejsza waga ale ogólnie B789 LOTu powinien dać radę.
Od strony technicznej problemu nie ma.
Jest tylko taki ze lot na takiej trasie oznacza spalanie paliwa tylko po to żeby wieźć paliwo...
Ekonomia jest nieubłagana, to się nie zapina finansowo.
Nie wspominając już o tym, że LOT nie miałby żadnej przewagi w stosunku do Emirates czy Qatar.
Wiekszosc pax musiałaby się i tak przesiadać, bo ruch z Polski to raczej by samolotu nie zapełnił...
Zakładki