Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 163
Like Tree152Likes

Wątek: Boeing 787-9

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Warsaw, Poland, Poland

    Domyślnie Boeing 787-9


    Polecamy

    Oficjalnie już wiadomo że w marcu 2018 roku planowana jest dostawa pierwszego dreamlinera w wydłużonej wersji (reg. SP-LSA).
    Layout: C-24, PY-21, Y-249.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek Peterson Zobacz posta
    Oficjalnie już wiadomo że w marcu 2018 roku planowana jest dostawa pierwszego dreamlinera w wydłużonej wersji (reg. SP-LSA).
    Layout: C-24, PY-21, Y-249.
    pojawił się w zestawieniu: https://docs.google.com/spreadsheets...=2&output=html

    pozycja 678, ZB755, NR SERYJNY 38083, przewidywany termin dostawy 15.03.2018

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    pod pozycją 694 pojawił się kolejny 787-900 LOT

    ZB756 przewidywana data dostawy 24.04.2018

    czyli za rok o tej porze jeden już powinien być u nas a drugi w trakcie montażu lub na ukończeniu
    skorzewski, Rafal and Michal_K like this.

  4. #4
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie

    Matz link do dysku Googla z listą produkcyjną?? Mój i powyższy pokazuje, że nie ma pliku.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  5. #5
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

  6. #6
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Hohoho

    "Przewoźnik podpisał umowę na dostawę nie trzech, ale czterech większych Boeingów 787 w 2018 i 2019 r."

    Operacja „Dreamliner plus” w LOT. Przewoźnik dokupi dodatkowego Boeinga - - Forsal.pl – Biznes, Gospodarka, Świat

  7. #7
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    12 dreamlinerow? To juz całkiem pokaźna flota - bardzo jestem ciekaw dokąd będziemy latać... IAD, MIA, SFO, YUL, SIN, KUL, PVG, CGK, BKK czy moze jednak Ameryka Płd? Ciekawie sie zapowiada!
    mikoi likes this.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  8. #8
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Czy Austrian ma jakieś plany zwiększenia floty, czy w 2019 LOT będzie miał już więcej szerokich?
    Stoarn likes this.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    12 dreamlinerow? To juz całkiem pokaźna flota - bardzo jestem ciekaw dokąd będziemy latać... IAD, MIA, SFO, YUL, SIN, KUL, PVG, CGK, BKK czy moze jednak Ameryka Płd? Ciekawie sie zapowiada!
    W poniedziałek podczas inauguracji nowego połączenia do Los Angeles prezes Milczarski powiedział, że ma nadzieję, że ta trasa nie pozostanie długo najdłuższą w siatce LOT.

    Operacja „Dreamliner plus” w LOT. Przewoźnik dokupi dodatkowego Boeinga - - Forsal.pl – Biznes, Gospodarka, Świat
    Stoarn and barfi like this.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    12 dreamlinerow? To juz całkiem pokaźna flota - bardzo jestem ciekaw dokąd będziemy latać... IAD, MIA, SFO, YUL, SIN, KUL, PVG, CGK, BKK czy moze jednak Ameryka Płd? Ciekawie sie zapowiada!
    Jestem ciekaw jak LOT rozegra planowanie B789/B788. B789 pewnie ORD, JFK, YYZ + 4 jako drugi LOT do ORD/EWR. Ciekawe jak będzie z Azją, gdzie LOT ma większą przewagę. ICN pewnie dziennie, NRT blisko tej wartości. Zastanawiam się czy LOT podejmie rękawice w PEK. Mam dziwne przeczucie, że obecny zarząd będzie bardzo chciał nas zaskoczyć nowym połączeniem. PER byłoby na luzie ale po co tam latać. SYD chyba za daleko. Do listy dodałbym HKG/SZX, YVR, DEN.

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Nawiązując do waszego artykułu
    "W poniedziałek podczas inauguracji nowego połączenia do Los Angeles prezes Milczarski powiedział, że ma nadzieję, że ta trasa nie pozostanie długo najdłuższą w siatce LOT."
    Ciekawe co to za plany. SIN nie jest chyba dalej niż LAX. BKK i Chiny to już w ogóle. Chyba szykuje się jakaś bomba

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Inter Zobacz posta
    W poniedziałek podczas inauguracji nowego połączenia do Los Angeles prezes Milczarski powiedział, że ma nadzieję, że ta trasa nie pozostanie długo najdłuższą w siatce LOT.

    Operacja „Dreamliner plus” w LOT. Przewoźnik dokupi dodatkowego Boeinga - - Forsal.pl – Biznes, Gospodarka, Świat
    SIN jest minimalnie bliżej. Dalszy cień to zasięg B789. Może prezesowi chodziło o czarter do Brazylii, który przeobrazi się w stałe połaczenie?
    l410driver and tartal like this.

  13. #13

    Dołączył
    Jan 2013

    Domyślnie

    Może ta słynna Jakarta
    Stoarn likes this.

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    "Przewoźnik podpisał umowę na dostawę nie trzech, ale czterech większych Boeingów 787 w 2018 i 2019 r."
    Szkoda, że dwóch ostatnich z pierwszej ósemki nie zamieniono na większe.
    Wtedy by było pół na pół.

  15. #15

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Dokupią kolejne 4x9 i też będzie
    stefann likes this.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  16. #16
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Nie przywiązywałbym się do tych słów prezesa, nie brzmią tak, jakby było w nich drugie dno.

  17. #17
    KTW
    KTW jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2013

    Domyślnie

    Czy od strony czysto technicznych możliwości Perth jest do wykonania na 789 czy bufor odległości jest zbyt mały w razie jakichś problemów?

    Byłoby to jedyne poza LHR (startuje od 2018) połączenie z Europy do tego miasta więc potencjał chyba jakiś jest (?)

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KTW Zobacz posta
    Czy od strony czysto technicznych możliwości Perth jest do wykonania na 789 czy bufor odległości jest zbyt mały w razie jakichś problemów?

    Byłoby to jedyne poza LHR (startuje od 2018) połączenie z Europy do tego miasta więc potencjał chyba jakiś jest (?)
    Tak na szybką logikę: Warszawa jest bliżej Perth niż Londyn, czyli skoro z LHR da radę to i z WAW też. Dochodzi jeszcze tylko pytanie o konfigurację w środku. Qantas może mieć mniej miejsc = mniejsza waga ale ogólnie B789 LOTu powinien dać radę.

  19. #19
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KTW Zobacz posta
    Czy od strony czysto technicznych możliwości Perth jest do wykonania na 789 czy bufor odległości jest zbyt mały w razie jakichś problemów?

    Byłoby to jedyne poza LHR (startuje od 2018) połączenie z Europy do tego miasta więc potencjał chyba jakiś jest (?)
    Od strony technicznej problemu nie ma.
    Jest tylko taki ze lot na takiej trasie oznacza spalanie paliwa tylko po to żeby wieźć paliwo...
    Ekonomia jest nieubłagana, to się nie zapina finansowo.
    Nie wspominając już o tym, że LOT nie miałby żadnej przewagi w stosunku do Emirates czy Qatar.
    Wiekszosc pax musiałaby się i tak przesiadać, bo ruch z Polski to raczej by samolotu nie zapełnił...





  20. #20
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie


    Polecamy

    Do SYD też jest jeszcze patrząc na tabelki 700km zapasu .

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •