3x w 2018
1x w 2019 (jak narazie).
Wersja do druku
Jeszcze tylko 4 samoloty czekają na części w Everett przed naszym 787-9
W Everett jeszcze tylko czekają na części dla TUI Travel 787 i następne już będą dla naszego nowego 787-9 .....czyli początek montażu coraz bliżej :)
Mam tylko nadzieję, że nie wejdzie na siatkę "z marszu", bez żadnego oblotu promocyjnego. Dreamtour to niesamowita impreza, wiele osób na nią czeka :)
LOT ma zarabiać a nie imprezować. Nie przesadzajmy.
Oj ostro pojechałeś. :) Nikt, bynajmniej ja, nie myśli o imprezowaniu ale o pokazaniu społeczeństwu że Państwowy przewoźnik ma nowy, najnowocześniejszy samolot długodystansowy.:mrgreen: Wszyscy pamiętamy co się działo w Polsce gdy do LOTu trafił pierwszy Dreamliner w Europie. Oczywiście takiej skali bańki medialnej już nie będzie ale wszystkim mediom czy to narodowym czy nie wypada pokazać jaki jest komfort podróżowania by LOT :)
Co do kosztów to akurat śmiem twierdzić że swoim działaniem pomagamy LOTowi. Jak to by było gdyby prezes LOT poleciał do Tallina czy Budapesztu wypełnionym w 13 czy 1/4 samolotem. Wstyd. :mrgreen: Kto jak nie my, damy radę i zapełnimy całego Benka po dach. Ja za bilet na Dreamtour do Tallina zapłaciłem więcej niż 3 miesiące później za przelot by Nordica WAW-TLL-WAW ale nie narzekam bo warto było.
Tak na poważnie to skoro LOT ma ambicje otwierania nowych połączeń to kwestią czasu będzie Dreamtour czy Maxtour ;)
Niech na tej 9tce zrobią jakieś wesołe kreskówki z okazji niepodległości. Bedzie fajna promocja Polski i LOT'u przez cały rok.
Problem z LOTem jest taki, że co samolot to inna konfiguracja i inny produkt, czyli generalnie brak produktu. W dodatku jest to cały czas raczej gonienie za odjeżdzającym pociągiem aniżeli wyznaczenie wysokiego standardu.
Nowa klasa biznes w SAS 1-2-1
https://www.flysas.com/pl/pl/travel-...ard/new-cabin/
Następne części które przyjadą będą już dla naszej 9tki
B787-9 SP-LSA "Parts Arriving":) Przewidywana dostawa - 15 marca 2018.
I tak się 'rodzi' największa maszyna w historii PLL LOT ;););)
Montaż "9" rozpoczęty !!!! Position 0
Dziewiąta i dziesiąta szeroka fura - historia dzieje się dziś :)
A kiedy będzie wiadomo jakie są zamówienia na lata 2019 i 2020.
Zgodnie z prezentacją prezesa zaplanowane są nowe 787 - 2 sztuki w 2019 i 3 sztuki w 2020. To chyba powinno być już zamówione?
Nie wspomnę już o planach 737 MAX8 - 3 sztuki w 2019 i 3 sztuki w 2020 :)
Nie wiem nic o kategorii samolot regionalny rozwiązanie docelowe, bo te 6 sztuk używanych E195 które mają przylecieć w tym roku trochę mnie skonfundowało i wygląda na rozwiązanie pomostowe. Plan był samolot regionalny rozwiązanie docelowe - 3szt 2018, 2 szt. 2019, 0szt 2020, 7szt 2021, 19szt 2022, ale jak się to pozmieniało od czasu prezentacji?
Domyślam się że siatka europejska sprawuje się lepiej niż planowano (lub planowane samoloty poszły na Izrael który pojawił się niespodziewanie) i stąd wet lease od Blue Air dwóch sztuk 737NG do końca letniego sezonu.
A przy okazji możesz zdradzić kiedy spodziewane są dłuższe przeglądy 787, bo ich czas chyba nadchodzi?
Może jakieś specjalne kolorowe malowanie dla SP-LSD? :D
Czy tylko mi nie chce się otworzyć lista?
https://docs.google.com/spreadsheets...ml&widget=true