Dzisiaj, jutro zarówno NRT jak i ICN się sprzedają, czy zarabiają - możliwe że tak.
Pojutrze? Nie postawiłbym 5zl na lot i zdolności firmy do przetrwania w przypadku drobnego spowolnienia.
Wersja do druku
Pomysł mam ciagle ten sam, rozwój w oparciu o rynek natywny. Odnosnie Japonii i Korei to od lat są to największe rynki przyjezdnych do Polski ze wschodu. Jeżeli LO może się wyżywić na tym ruchu - super, ale jeżeli liczy na super tanie transfer z Europy zachodniej, to to się utnie jak rynek tąpnie, a właśnie o tym była mowa i wątpliwość wówczas.
Oczywiście kwestia komunikacji oraz szeroko pojęty PR pozostawiają wiele do życzenia, jednak w ostatnim czasie mówi się o budowie lotniska z infrastrukturą na 40mln pax/rok, połączonego z magistralami kolejowymi z Warszawy w kierunku Katowic/Krakowa i Poznania oraz autostradą A2 rozbudowaną o trzeci pas ruchu na odcinku Warszawa - Łódź. . Reszta to plany do dyskusji, które powstaną w dziesięciu, trzydziestu procentach, być może w ogóle nie powstaną a może zostaną zrealizowane z nawiązką..
Co do rozbudowy Okęcia oraz łupków to proszę pytać tej wykwalifikowanej kadry, która teraz chałturzy na Ukrainie i buduje autostradę Odessa - Lwów - Gdańsk...
Np. w tym wywiadzie z marca jest informacja o zlozeniu przez Lot zamowien Dreamlinerow na nastepne 4 lata dostaw.
https://www.traveltrendstoday.in/peo...s-big-on-india
Is there any plan to connect more Indian destination?
If the forecast and business projections materialize, we are willing to increase Delhi frequency for sure. We have sufficient number of B787 Dreamliner coming into the fleet this year and for the next 4 years the aircraft orders have been placed. We are looking into newer destinations across the world we would like to fly to. Indian market has been defined as a strategic market. Our intention to India for middle to long terms is bigger than just Delhi.
Jeszcze 11 sztuk i zacznie się montaż :)
Na kiedy jest planowany przylot SP-LSG?
za 1 szt - Parts Arriving, czyzby jeszcze w tym tygodniu rozpoczecie montazu?
Jest już Parts Arriving
Tak z ciekawości... kto ujawnia takie dane? Boeing oficjalnie czy jakiś pracownik nieoficjalnie?
Kto to, tego nie wiem.
Dane są publikowane przez All things 787 w arkuszu https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
zakładka 787 Current Production, potem Line Number 920 i masz już wszytko podane na tacy :)
To wiem... tylko kto "zasila" bazę danych? :)
Position 1
Position 2
Everett czy Charleston?
Wszystkie poprzednie "nasze" były z Everett? To nasz pierwszy stamtąd?