Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 48 z 48
Like Tree58Likes

Wątek: SP-LSG B787-9 Dreamliner - informacje, opinie.

  1. #41

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Pitu pitu. Przypomnij lepiej, jaki miałeś wtedy pomysł na rozwój lotu i co sądziłeś o takich kierunkach jak NRT czy ICN.
    Dzisiaj, jutro zarówno NRT jak i ICN się sprzedają, czy zarabiają - możliwe że tak.

    Pojutrze? Nie postawiłbym 5zl na lot i zdolności firmy do przetrwania w przypadku drobnego spowolnienia.

  2. #42

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaspric Zobacz posta
    Pitu pitu. Przypomnij lepiej, jaki miałeś wtedy pomysł na rozwój lotu i co sądziłeś o takich kierunkach jak NRT czy ICN.
    Pomysł mam ciagle ten sam, rozwój w oparciu o rynek natywny. Odnosnie Japonii i Korei to od lat są to największe rynki przyjezdnych do Polski ze wschodu. Jeżeli LO może się wyżywić na tym ruchu - super, ale jeżeli liczy na super tanie transfer z Europy zachodniej, to to się utnie jak rynek tąpnie, a właśnie o tym była mowa i wątpliwość wówczas.

  3. #43

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lomraj Zobacz posta
    Trochę chyba błądzimy na tym forum bo to jest wątek o SP-LSG
    No właśnie. Ze zwyczajową dyskusją "LOT upadnie, a nie mówiłem", proszę przenieść się do wątku "finanse, itp.".
    Mateusz Janiec likes this.

  4. #44
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Tragedią tego kraju jest brak wieloletniego planowania, planowania w realnych granicach możliwości gospodarczych kraju co oczywiście wywodzie się z braku kwalifikacji/doświadczenia u kadry rządzącej.


    Zamiast mamić wyborców przez 20 lat możliwościami wielkiego portu w Mszczonowie a następnie w Baranowie, trzeba było zabezpieczyć łatwy rozwój Okęcia.


    Rząd nie mówi o średnim lotnisku, rząd chce wielki port który będzie konkurował na równi z największymi portami kontynentu a dodatkowe chce budować zupełnie nową, drugą sieć kolejowa do tego lotniska.


    Nie mówi się o realnych planach rozwoju, lecz o drugim Katarze jak łupki były na fali, drugim Londynie po Brexit, czy o drugiej Japonii, Bawarii itd.


    To samo mamy z LOTem, pare lat temu martwiliśmy się czy PL będzie miała przewoźnika który zapewni podstawowa łączność kraju ze światem, dziś LO otwiera nowe połączenia do CMB, buduje drugi hub w BUD a w WAW nie mogą się zdecydować czy hub będzie większy niż FRA czy IST. Gdy przyjdzie kryzys to znów znajdziemy się z ręka w nocniku.
    Oczywiście kwestia komunikacji oraz szeroko pojęty PR pozostawiają wiele do życzenia, jednak w ostatnim czasie mówi się o budowie lotniska z infrastrukturą na 40mln pax/rok, połączonego z magistralami kolejowymi z Warszawy w kierunku Katowic/Krakowa i Poznania oraz autostradą A2 rozbudowaną o trzeci pas ruchu na odcinku Warszawa - Łódź. . Reszta to plany do dyskusji, które powstaną w dziesięciu, trzydziestu procentach, być może w ogóle nie powstaną a może zostaną zrealizowane z nawiązką..

    Co do rozbudowy Okęcia oraz łupków to proszę pytać tej wykwalifikowanej kadry, która teraz chałturzy na Ukrainie i buduje autostradę Odessa - Lwów - Gdańsk...
    tartal and konrad777 like this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  5. #45

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    A co z Polską Grupą Lotniczą, której jednym z elementów ma być zakup samolotów? W takim przypadku LO miałby jak najwięcej do czynienia z Boeingiem.
    Dreamlinery na kolejne 4 lata sa juz zakontraktowane, wiec troche za pozno.

  6. #46

    Dołączył
    Jun 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturn Zobacz posta
    Dreamlinery na kolejne 4 lata sa juz zakontraktowane, wiec troche za pozno.
    Jakieś nowe zamówienia się szykują?

  7. #47

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Luc@s Zobacz posta
    Jakieś nowe zamówienia się szykują?
    Pewnie zaraz się okaże, że nikt nie może powiedzieć z powodu tajemnicy zawodowej.....albo nie może powiedzieć, bo nie wie :P

  8. #48

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Kicu Zobacz posta
    Pewnie zaraz się okaże, że nikt nie może powiedzieć z powodu tajemnicy zawodowej.....albo nie może powiedzieć, bo nie wie :P
    Np. w tym wywiadzie z marca jest informacja o zlozeniu przez Lot zamowien Dreamlinerow na nastepne 4 lata dostaw.

    https://www.traveltrendstoday.in/peo...s-big-on-india

    Is there any plan to connect more Indian destination?
    If the forecast and business projections materialize, we are willing to increase Delhi frequency for sure. We have sufficient number of B787 Dreamliner coming into the fleet this year and for the next 4 years the aircraft orders have been placed. We are looking into newer destinations across the world we would like to fly to. Indian market has been defined as a strategic market. Our intention to India for middle to long terms is bigger than just Delhi.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •