Jeszcze 25 maszyn i pojawią się części do naszego Drima
Jeszcze 25 maszyn i pojawią się części do naszego Drima
Gdyby przyleciał z nadmiarową drabiną gdzieć w kadłubie, to ja zamawiam na potrzeby aktualnego malowania w domu
Zapomnij, handling zabierze
Platformą wyciągną
Z moich obliczeń opartych na obserwacji dotychczasowej produkcji, SP-LSG powinien przybyć do WAW w ostatnich dniach października. Zgrywałoby się to z uruchomieniem Colombo i pewnie dodaniu czegoś nowego lub zwiększenia rotacji na już istniejących kierunkach.
To będzie ostatni zamówiony 787 ?
Czyli co PVG i YUL w 2020 oprócz HND czy moze cos innego
Trudno, aby je leasingowac z mysla o HND czy PVG, skoro w momencie podejmowania decyzji o leasingu (a chyba i dalej) nic w sprawie tych tras nie uzyskano.
Predzej wiec YUL (ktore dobrze sie zapowiada patrzac na YYZ i ilosc polaczen Lotu na Ukraine) i IAD po 4 weekly, chociaz to niewatpliwie poglebi problem z sezonowoscia.
Z reszty zwiekszenie czestotliwosci na niektorych juz obslugiwanych trasach, wzglednie oddanie ich na NRT w razie pozyskania HND i robienia w konsekwencji 7x HND a 3x lub 4x NRT.
Trzeba tez pamietac, ze zakladajac rozpoczecie nowych tras na 788, oznacza to skadinad wzrost oferowania na niektorych istniejacych czestotliwosciach wskutek przejscia na tych czestotliwosciach z 788 na 789 (a wiec o 15 proc.).
Inna sprawa to kiedy pojawiaja sie nowe standy E na Okeciu po rozbudowie i wyscig do ich zajecia w godzinach fal odlotowych Dreamlinerow, co pewnie wplynie na polityke (timing) otwierania przez Lot nowych tras long-haul.
Może tak już się stało?
Nawiązując do wcześniejszego posta, LOT przymierza(ł) się do zmian w falach dalekodystansowych, chyba głównie atlantyckich. Jedna opcja to rozluźnienie przesiadek, głównie krajowych a druga opcja to rozdzielenie lotów na wschód od tych na zachód. Pozwoliłoby to bardziej równomiernie rozłożyć popyt na stanowiska kontaktowe kodu E w ciągu dnia. Założeń konkretnych nie znam, były to tylko pomysły do dyskusji.
Zakładki