Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 86
Like Tree94Likes

Wątek: SP-LSH Boeing 787-9

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie SP-LSH Boeing 787-9


    Polecamy

    Dziś Rynek Lotniczy poinformował, że wiosną 2020 roku do floty LO dołączy kolejny 789, w leasingu od ALC.
    Tymczasem PPL będzie skrupulatnie analizował, czy rozbudowa WAW jest niezbędna

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Embraer Flyer Zobacz posta
    Dziś Rynek Lotniczy poinformował, że wiosną 2020 roku do floty LO dołączy kolejny 789, w leasingu od ALC.
    Tymczasem PPL będzie skrupulatnie analizował, czy rozbudowa WAW jest niezbędna
    PPL na zlecenie Ministerstwa

    Jeśli jeden będzie w Budapeszcie, potrzebne będzie i tak minimum 15 stanowisk dla kodu E dla 787, EK, QR i CA

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Do tego czasu będzie już gotowy Radom więc nie widzę problemu.

  4. #4
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Czartery do Afryki będą miały blizej, co za różnica czy 787 czy 737.
    amnesia and myszygon like this.

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2013
    Mieszka w
    śląsk/małopolska

    Domyślnie

    Czy ktoś zna jakiś przybliżony termin odbioru LSH oprócz tego że to wiosna 2020?

  6. #6
    fulcrum0070
    Goście

    Domyślnie

    Czy SP-LSH będzie ostatnim dreamlinerem dla Lotu? Czy może wiadomo już konkretnie o zamówieniach na kolejne maszyny? Czy jest już coś zakontraktowane? Z tego co pamiętam prezes Lotu mówił coś o 20stu Dreamlinerach we flocie docelowo, po przekroczeniu tej liczby być może Airbusy A350.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    W 2020 roku do floty dołączą dwie sztuki "dziewiątek".

  8. #8

    Dołączył
    Mar 2018

    Domyślnie

    Właśnie pojawiły się na liście.
    Jeszcze 28 sztuk i się pojawią części do kolejnej dziewiątki ;-) Następny będzie 5 numerów po SP-LSH.
    Oba egzemlparze montowane w Charleston.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kicu Zobacz posta
    Właśnie pojawiły się na liście.
    Jeszcze 28 sztuk i się pojawią części do kolejnej dziewiątki ;-) Następny będzie 5 numerów po SP-LSH.
    Oba egzemlparze montowane w Charleston.
    Juz 6 787 nie lata a oni jak te głupie barany dalej zamawiają ten bubel. Nic im nie dała lekcja z Maxami i RR. Prostactwo
    sprajt2 likes this.

  10. #10
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    To jest chore .. jest jakas linia w której prawie połowa floty long haul jest uziemiona? no ale pewnie zaraz zleca sie fanatycy dobre bo hamerykanskie a np A330 jest bee.

  11. #11
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    To jest chore .. jest jakas linia w której prawie połowa floty long haul jest uziemiona? no ale pewnie zaraz zleca sie fanatycy dobre bo hamerykanskie a np A330 jest bee.
    Linia lotnicza to nie firma dostarczająca kanapki do biur która może zmienić Renault Kangoo na VW Caddy jak ją wkurzy doradca w serwisie czy padająca turbina.
    Nie patrz na wszystko z perspektywy pana Kazia prowadzącego biznes ze śwagrem.
    G@wron and djzybi like this.





  12. #12
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    Jak by kaziu ze szwagrem tak prowadzili biznes to dawno by juz zbankrutowali..kto pokrywa te straty?(kroplowka panstwowa?)

  13. #13
    Awatar Wit90

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    LEŻAJSK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    no ale pewnie zaraz zleca sie fanatycy dobre bo hamerykanskie a np A330 jest bee.
    Kolego, ale psujące się silniki są europejskie.
    G@wron and Marek. like this.

  14. #14
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Prawde mowiac, Lot na wlasne zyczenie sprawia, ze za kilka miesiecy bedzie mial 100% floty LH uziemionej. Jesli napisze, ze ktos tam jest "niespelna" rozumu to juz jest obraza czy stwierdzenie faktu?

  15. #15
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    Linia lotnicza to nie firma dostarczająca kanapki do biur która może zmienić Renault Kangoo na VW Caddy jak ją wkurzy doradca w serwisie czy padająca turbina.
    Nie patrz na wszystko z perspektywy pana Kazia prowadzącego biznes ze śwagrem.
    To jest smutne, ze ludzie po ukonczeniu studiow dali sie zlapac w taka pulapke, w ktora Kaziu ze szwagrem po zawodowce zlapac sie nie daja i wciaz prowadza swoj maly biznes, ale bez strat.
    BuBy likes this.

  16. #16
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    Ok.wiem ze to RR.

  17. #17
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Prawde mowiac, Lot na wlasne zyczenie sprawia, ze za kilka miesiecy bedzie mial 100% floty LH uziemionej. Jesli napisze, ze ktos tam jest "niespelna" rozumu to juz jest obraza czy stwierdzenie faktu?
    A byłbyś łaskaw rozwinąć swą myśl?
    Rozumiem, że tak samo jak w LOT niespełna rozumu są w:
    - ANA
    - Norwegian
    - Air New Zealand (tu faktycznie zmieniono strategie w kierunku GE)
    - British Airways (OK, tu mamy politykę bo RR jest ich)
    - Singapore
    - Scoot
    - Air Europa
    - Avianca
    - Virgin
    - Thai
    Wymieniać dalej?
    Rozumiem ze każdy z wymienionych przewoźników winien był zobaczyć 10 lat temu w szklanej kuli ze Trenty 1000 będą wadliwe i zamówić GE, które nota bene tez cierpiały na problemy wieku dziecięcego?





  18. #18
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    LOT 10 lat temu zamowil pierwsze 787. Na leasing kolejnych podpisali znając już problemy z silnikami RR. Virgin radzi sobie z problemem RR przesuwajac termin wycofania A340-600, BA dzięki bogatej flocie może je zastąpić. Norwegian przemilcze, Singapore jest w podobnej sytuacji jak BA. Szczegolow innych linii nie znam. Ale LOT sam sobie domawia splesnialy chleb.

    P.S
    Avianca tak sobie radzi, że jest bankrutem.
    Mateusz Janiec likes this.

  19. #19
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    LOT 10 lat temu zamowil pierwsze 787. Na leasing kolejnych podpisali znając już problemy z silnikami RR. Virgin radzi sobie z problemem RR przesuwajac termin wycofania A340-600, BA dzięki bogatej flocie może je zastąpić. Norwegian przemilcze, Singapore jest w podobnej sytuacji jak BA. Szczegolow innych linii nie znam. Ale LOT sam sobie domawia splesnialy chleb.

    P.S
    Avianca tak sobie radzi, że jest bankrutem.
    A tak z ciekawości, nie można było na którymś etapie domawiania kolejnych Dreamlinerów, znając mega problem z obecnymi silnikami, po prostu zmienić im wersję silnikową? Czy taka zmiana na etapie zamówienia byłaby bardzo problematyczna dla przewoźnika z punktu widzenia ekonomicznego/prawnego i praktycznego?
    alacherbauer and TomaszRT like this.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  20. #20
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie


    Polecamy

    Bylaby nieuzasadniona finansowo gdyby wszytko było ok z silnikami rr. Teraz nieizasadnione finansowo jest domawianie kolejnych rr.

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •