Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 122
Like Tree183Likes

Wątek: 777 w LO ?

  1. #1

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie 777 w LO ?


    Polecamy

    Czy to prawda, że już bardzo blisko 777 we flocie ?
    MalyEPWA and Mateusz Janiec like this.

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jeśli Air Belgium ma takowe w swojej flocie to odpowiedź na postawione pytanie jest twierdząca.
    Mike28 likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    nie....nie z Air Belgium...

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2016

    Domyślnie

    takie słuchy chodzą że bedzie 777.

  5. #5
    Awatar marudny_stefan

    Dołączył
    Jul 2016
    Mieszka w
    w dzikim centrum wszechświata

    Domyślnie

    był też przez chwilę z EUROATLANTIC ,
    ale słuchy chodzą , że pożyczony czy zabarwiony na LOT ?

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    kondziu and Katowiczanin like this.

  7. #7
    DLH
    DLH jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Wedlug ostatnich wiadomoci beda trzy egzemplarze B777. Wszystkie po SQ. Ma to zastpic na stale Air Belgium i pozostac we flocie na okres okolo pieciu lat

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DLH Zobacz posta
    Wedlug ostatnich wiadomoci beda trzy egzemplarze B777. Wszystkie po SQ. Ma to zastpic na stale Air Belgium i pozostac we flocie na okres okolo pieciu lat
    To by wyjaśniało dlaczego pomimo braków we flocie, otwierają nowe kierunki. B777 pewnie będą latać do NYC/ORD/YYZ ale ciekawe czy będą miały kabinę P.

  9. #9
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Pozdrawiam redaktorka z pudelka gdy (biorąc pod uwagę dynamikę reakcji to najprawdopodobniej jutro) będzie pisać artykuł o "niepotwierdzonych doniesieniach z tajnego źródła", tym razem przed publikacją przeczytajcie go choć raz

    Moim zdaniem jeśli się potwierdzi to jest to bardzo dobra decyzja, wyjdzie taniej niż wet-lease, będzie większa możliwość unifikacji produktu. Jednocześnie to pokazuje jakie są prognozy na rozwiązanie problemów RR. Niedawno były doniesienia o przedłużeniu współpracy z Air Belgium do października, pewnie jak już to wtedy te samoloty się pojawią. Czyli zapowiada się kolejne ciekawe lato

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Niedawno pojawiłą się informacja, że A340 Air Belgium mają latać dla Lotu do pażdziernika. Pytanie zatem, od kiedy mają pojawić się wspomniane B777 (po zakończeniu współpracy z A340 Air Belgium czy znacznie wcześniej)? A ponadto, czy te B777 będą jako wet leasing, czy z uwagi na długi okres użytkowania (skoro 5 a może i więcej lat) Lot przeszkoli załogi oraz będzie sam prowadzić zarządzanie ciągłą zdatnością? Ciekawe, jak i kiedy wejdzie w życie.

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    A jaki jest sens brania tych maszyn - mamy kolejny typ silnika, kabiny, inni piloci i pozostala zaloga...

    To juz chyba lepiej b787 z ge, bo stopien ujednolicenia z dotychczasowa flota wiekszy.

    To chyba jest obliczone jako lewar w jakis innych negocjacjach.

  12. #12
    Awatar FighterMan

    Dołączył
    Mar 2019

    Domyślnie

    Prawdopodobnie koszt tych 772 (to ich SQ się pozbywa) jest bardzo niski, a 777 i 787 mają common type rating.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturn Zobacz posta
    A jaki jest sens brania tych maszyn - mamy kolejny typ silnika, kabiny, inni piloci i pozostala zaloga...

    To juz chyba lepiej b787 z ge, bo stopien ujednolicenia z dotychczasowa flota wiekszy.
    To prawda, że Lot i tak ma już wiele typów a wśród nich różne wersje, generacje i odmiany. B777 to byłby nowy, kolejny typ samolotu. Tylko, że jeśli Singapore Airlines wycofuje je, to samoloty te mogą być dostępne i to na korzystnych warunkach, w przeciwieństwie do nowych B787 z silnikami GE. Jednak 3 samoloty kolejnego typu... Mam mieszane uczucia, jeśli nowy typ, to raczej większa flota, chyba, że te 3 x B777 to tylko początek.
    Tym niemniej podtrzymuję to, co dano już twierdziłem, że Lot powinien mieć (może ma ale z zewnątrz tego nie widać) rozsądną strategię rozwoju swojej floty i raczej dążyć do zmniejszenia ilości typów, modeli i wersji niż ich mnożenia. Akacje doraźne, jak pozyskanie zamienników do nieobecnych 737max jest zrozumiałe ale to trochę inna sprawa.

  14. #14

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturn Zobacz posta
    To juz chyba lepiej b787 z ge, bo stopien ujednolicenia z dotychczasowa flota wiekszy.
    O, a gdzie takie wypożyczają?

  15. #15

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    100 milowy las

    Domyślnie

    A malowanie tych 777 będzie lotowskie?

  16. #16

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez QbaqBA Zobacz posta
    O, a gdzie takie wypożyczają?
    Nie, żebym miał 100% pewności, ale Hainan nie odbiera chyba ani 787, ani 350, a ich 787 na 100% były GEnx. Jeśli choćby część jest u Boeinga, to pewnie przy konkretnym zamówieniu możnaby zdjąć lessora do zapłacenia i leasingu.

    Pozdrawiam, Adam

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mammecyje Zobacz posta
    A malowanie tych 777 będzie lotowskie?
    Skoro mają być na 5 lat to pewnie tak. B772 po SQ mają też silniki RR. B773 już GE ale ich akurat SQ oddaje mało. Ciekawe jakie fotele w C wstawi LO.
    mammecyje likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    777 po SQ w LOT? LOt idzie śladem PS i OS. Nasuwają się nie tylko pytania o fotele w klasach C i Y+, ale także w Y. SQ w 777 -200 ma układ 3-3-3. Inne linie mają w tym samym samolocie 3-4-3. Na okres 5 lat wypadałoby jednak zrobić własne (czyli LOT-owskie) kabiny. Jest okazja na upgrade kabiny C, Y+ w standardzie 787-9, ale czy to oznacza 3-4-3 w Y?

  19. #19
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    ^^
    Dobrze byłoby aby w końcu lot poszedł w układ C 1-2-1 przy tej okazji, Y+ 2-4-2 i pewnie Y 3-4-3.
    Pozdrawiam,
    Piotr

  20. #20
    G P
    G P jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2016

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Prawdopodobnie koszt tych 772 (to ich SQ się pozbywa) jest bardzo niski, a 777 i 787 mają common type rating.
    Ktoś zorientowany może wytłumaczyć dlaczego w erze globalnego niedoboru sprawnych 787 te 772 są tanie? Za ciężkie i więcej palą? I jak rozumiem to wersja bez literek -ER?
    Kazor likes this.

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •