Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie LOTowski Terminal dedykowany na Okęciu?


    Polecamy

    Polskie Linie Lotnicze LOT chciałyby mieć własny terminal na lotnisku Okęcie - poinformował PAP prezes spółki Sebastian Mikosz. Władze PLL LOT prowadzą rozmowy w tej sprawie z dyrekcją warszawskiego portu.
    "Bardzo chciałbym, aby LOT miał swój terminal na lotnisku, które jest naszym portem macierzystym. Propozycję budowy terminalu dla LOT złożyliśmy dyrekcji Okęcia i w tej kwestii prowadzimy rozmowy" - powiedział Mikosz w rozmowie z PAP.
    W jego ocenie LOT-owski terminal przyczyniłby się do szybszej obsługi pasażerów, a także do rozwoju nie tylko samej spółki, ale i lotniska. Jako przykład linii w Europie, które mają własne terminale wskazał niemiecką Lufthansę i jej terminal w Monachium oraz British Airways - Terminal 5 na londyńskim Heathrow.


    W opinii Mikosza terminal dla LOT-u, nie jest kwestią związaną z finansowaniem tej inwestycji, ale współpracy z władzami Okęcia. "Jestem wstanie znaleźć pieniądze na ten projekt. Liczę na współpracę z władzami portu. Jest ona dla nas priorytetem" - podkreślił.
    Przewoźnik omawia z dyrekcją portu nie tylko kwestie terminala, ale również stawki opłat lotniskowych (m.in. za korzystanie z infrastruktury lotniska - PAP), jakie LOT uiszcza dla Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze.
    W opinii Mikosza, narodowy przewoźnik jest jedyną linią, która jest zainteresowana rozwojem stołecznego portu. "Żadna inna linia lotnicza takiego zainteresowania nie wykazuje. A nasze zniknięcie z lotniska, czy też problemy finansowe, oznaczają de facto problemy Okęcia. Jeśli jakaś linia miałaby nas zastąpić na połączeniach, które my wykonujemy, to zrobi to tylko po to, żeby wywieźć pasażerów do innego, większego portu przesiadkowego" - podkreślił szef LOT-u.
    Pb.pl

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie LOT chce mieć własny terminal na Okęciu

    Polskie Linie Lotnicze LOT chciałyby mieć własny terminal na lotnisku Okęcie - poinformował PAP prezes spółki Sebastian Mikosz. Władze PLL LOT prowadzą rozmowy w tej sprawie z dyrekcją warszawskiego portu.
    "Bardzo chciałbym, aby LOT miał swój terminal na lotnisku, które jest naszym portem macierzystym. Propozycję budowy terminalu dla LOT złożyliśmy dyrekcji Okęcia i w tej kwestii prowadzimy rozmowy" - powiedział Mikosz w rozmowie z PAP.
    W jego ocenie LOT-owski terminal przyczyniłby się do szybszej obsługi pasażerów, a także do rozwoju nie tylko samej spółki, ale i lotniska. Jako przykład linii w Europie, które mają własne terminale wskazał niemiecką Lufthansę i jej terminal w Monachium oraz British Airways - Terminal 5 na londyńskim Heathrow.


    W opinii Mikosza terminal dla LOT-u, nie jest kwestią związaną z finansowaniem tej inwestycji, ale współpracy z władzami Okęcia. "Jestem wstanie znaleźć pieniądze na ten projekt. Liczę na współpracę z władzami portu. Jest ona dla nas priorytetem" - podkreślił.
    Przewoźnik omawia z dyrekcją portu nie tylko kwestie terminala, ale również stawki opłat lotniskowych (m.in. za korzystanie z infrastruktury lotniska - PAP), jakie LOT uiszcza dla Przedsiębiorstwa Państwowego Porty Lotnicze.
    W opinii Mikosza, narodowy przewoźnik jest jedyną linią, która jest zainteresowana rozwojem stołecznego portu. "Żadna inna linia lotnicza takiego zainteresowania nie wykazuje. A nasze zniknięcie z lotniska, czy też problemy finansowe, oznaczają de facto problemy Okęcia. Jeśli jakaś linia miałaby nas zastąpić na połączeniach, które my wykonujemy, to zrobi to tylko po to, żeby wywieźć pasażerów do innego, większego portu przesiadkowego" - podkreślił szef LOT-u.
    Puls Biznesu
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Tak OT to niezłe zgranie w czasie

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Heh... przewoźnik który nie przynosi dochodów chciałby wybrać się z motyką na Słońce. Mikosz cytuje w uzasadnieniu przykłady Lufthansy i British Airways zapominając, że są to giganty już nie europejskiego, ale światowego rynku przewozów linii lotniczych, a nieLOT przy nich jest o.... || taki malutki.

    Rada dla pana prezesa: najpierw doprowadzić przedsiębiorstwo do rentowności, wywalić "święte krowy" związkowe oraz panie Basie od parzenia kawy i innych tego typu pracowników, potem zbudować markę na Zachodzie (i nie mam tutaj na myśli wcale krajanów, ale klientów konkurencji). Dopiero wtedy można myśleć o własnym terminalu.

  5. #5
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Heh... przewoźnik który nie przynosi dochodów chciałby wybrać się z motyką na Słońce. Mikosz cytuje w uzasadnieniu przykłady Lufthansy i British Airways zapominając, że są to giganty już nie europejskiego, ale światowego rynku przewozów linii lotniczych, a nieLOT przy nich jest o.... || taki malutki.

    Rada dla pana prezesa: najpierw doprowadzić przedsiębiorstwo do rentowności, wywalić "święte krowy" związkowe oraz panie Basie od parzenia kawy i innych tego typu pracowników, potem zbudować markę na Zachodzie (i nie mam tutaj na myśli wcale krajanów, ale klientów konkurencji). Dopiero wtedy można myśleć o własnym terminalu.

    No, nareszcie Ojciec dobrze piszesz!
    Pan Prezes ma dużo racji lokalizując w PPL jeden z głównych problemów dzisiejszego LOTu. Ale uruchamianie projektu własnego terminala w chwili kiedy nie wiadomo jak bez sprzedaży kolejnych aktywów przeżyć do pierwszego, to raczej dobrze nie świadczy o realności oceny dzisiejszych możliwości tej firmy przez Zarząd.
    Tym bardziej, że znacznie pilniejszych bieżących problemów jest pod dostatkiem. Z dużym zainteresowaniem przeczytałam groźne pomruki Pana Prezesa w sprawie reakcji na opóźnienie B787. Oby naprawdę tak jak zapowiada, zrobił z tym problemem coś jak najszybciej, bo przecież opóźnienie rośnie z każdym miesiącem! Grozi nam latanie na starych B767 nie wiadomo jak długo jeszcze. Jeżeli natychmiast nie znajdziemy rozsądnego rozwiązania flotowego na czas do przyjścia Dreamlinerów, to ten świetny kontrakt za chwilę zamieni się w wielką porażkę. Każdy sezon konkurowania z innymi liniami latającymi na B777 albo A330, nie mówiąc już o B747, to są przecież wielomilionowe straty dla LOTu! Na B767 nie da się otworzyć żadnego nowego połączenia do Azji, a i Atlantyki wychodzą niekonkurencyjnie!
    St.

  6. #6
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A tu się z Wami nie zgodzę. Ten temat jest jak najbardziej na czasie. I wcale nie musi chodzić o rzeczywiste budowanie terminala. Bo i gdzie, a poza tym co z T2 (wszak ruchu wielkiego poza LOTem nie ma). To jest flara! Bardzo sensowna. Tłumacząc język dyplomacji biznesowej na język zrozumiały dla wszystkich:
    "Drodzi koledzy z PPPL! Nie fikajcie i nie przyjmujcie postawy jedynego sprawiedliwego w momencie gdy od czasu do czasu zalegamy Wam z zapłatą. Jesteśmy teraz w trudnej sytuacji, ale jedziemy na jednym wózku. Jeśli przetrwamy i się rozwiniemy, to może w przyszłości pobudujemy z wami T3, ale jeśli nie przetrwamy to i Wy - Drodzy Przyjaciele - będziecie w d..., bo jak upadniemy to dla Was nadziejdzie jesień średniowiecza. Reasumując, Koledzy pamiętajcie, że to od naszej kondycji zalezy Wasza, a nie odwrotnie"
    Comprende?
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #7
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    A tu się z Wami nie zgodzę. Ten temat jest jak najbardziej na czasie. I wcale nie musi chodzić o rzeczywiste budowanie terminala. Bo i gdzie, a poza tym co z T2 (wszak ruchu wielkiego poza LOTem nie ma). To jest flara! Bardzo sensowna. Tłumacząc język dyplomacji biznesowej na język zrozumiały dla wszystkich:
    "Drodzi koledzy z PPPL! Nie fikajcie i nie przyjmujcie postawy jedynego sprawiedliwego w momencie gdy od czasu do czasu zalegamy Wam z zapłatą. Jesteśmy teraz w trudnej sytuacji, ale jedziemy na jednym wózku. Jeśli przetrwamy i się rozwiniemy, to może w przyszłości pobudujemy z wami T3, ale jeśli nie przetrwamy to i Wy - Drodzy Przyjaciele - będziecie w d..., bo jak upadniemy to dla Was nadziejdzie jesień średniowiecza. Reasumując, Koledzy pamiętajcie, że to od naszej kondycji zalezy Wasza, a nie odwrotnie"
    Comprende?
    Jeżeli twoja hipoteza jest prawdziwa, to nie trudno zgadnąć co Lot usłyszy od PPL na takie twarde męskie dictum Prezesa:

    "A budujcie sobie Mikosz co wam się podoba i gdzie wam się podoba. Najlepiej coś na kształt Heathrow albo MUX tak jak wy siebie sami widzicie.

    Działkę pod nowy terminal na Okęciu wskaże wam ten sam zdolny minister który zaraz was będzie sprzedawać. Dzisiaj to on nie ma za dużo czasu dla was, bo sprzedaje inne PP takie jak np stocznie do Kataru, ale zaraz będzie wolny to się wami Mikosz zajmie i wtedy sukces murowany!

    A póki co Mikosz, to my zaproponujemy innym przewoźnikom że oni dostaną specjalną zniżkę w Landing Fee za każde nowe połączenie do US.

    A wy Mikosz budujcie, no budujcie... Nie zapomnijcie tylko że jeszcze wcześniej macie do wybudowania nowy hangar dla 787, bo inaczej będziecie go znów w Irlandii albo w Brunei jakimś obsługiwać...

    I jeszcze jedno Mikosz: nie zapomnijcie przed rozpoczęciem tej budowy uregulować wszystkie wasze zaległe rachunki względem PPL. Jak wam kasy zabraknie, to zwolnijcie Mikosz kilkuset waszych nierobów to powinno wtedy wystarczyć. A jak nie wystarczy, to macie ich nawet i kilka tysięcy!"

    Rudi

  8. #8
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nooo i na tym polegają poważne negocjacje
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  9. #9
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    Nooo i na tym polegają poważne negocjacje
    Takie same poważne jak dziś poważe są Lot i PPL. Nie wyłączjąc otoczenia, czyli ULC, MSP i jeszcze paru.
    Rudi

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    I kto tu jest moher sobie takie pytanie zadaję...

    Kreujesz sie Rudi na niewiadomo jakiego machera od polityki i strategii, a w ostatnich postach strzelasz sobie w stopę na każdym kroku... Ja osobiście jak mam coś głupiego napisać to najpierw sobie myślę 'a co by moje dzieci pomyślały o tym co tatuś tutaj będąc w pełni władz umysłowych napisał?'... skuteczna metoda dosyć...
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 03-09-2009 o 02:06
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    I kto tu jest moher sobie takie pytanie zadaję...

    Kreujesz sie Rudi na niewiadomo jakiego machera od polityki i strategii, a w ostatnich postach strzelasz sobie w stopę na każdym kroku... Ja osobiście jak mam coś głupiego napisać to najpierw sobie myślę 'a co by moje dzieci pomyślały o tym co tatuś tutaj będąc w pełni władz umysłowych napisał?'... skuteczna metoda dosyć...

    No wiem że mądre to nie było co napisałem, ale chyba trochę jednak adekwatne do donieisień że bankrut wybuduje sobie lotnisko Czy Ciebie takie informacje nie śmieszą i potrafisz na poważnie o nich dyskutować? Przecież budowa nowego terminala to jest inwestycja na tak wielką skalę, że nawet w czasach prosperity o mały włos cały PPL nie utonął z powodu jej ciężaru. I to nawet będąc wówczas firmą wysoce dochodową.

    Zresztą sam wiesz, jakie tu dostaję odpowiedzi kiedy zupełnie na poważnie próbuję dociec czy jest już jakaś strategia i wizja przyszłości w Locie.

    Dla mnie moher to jest synonim nietolerancji i zamykania się w swoim świecie, a tego w moich postach z pewnością nie znajdziesz, nawet jeżeli czasami nie są one najmądrzejsze, jak ten tutaj, co sam przyznaję

    Rudi

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Być może chodzi tutaj o tą niedokończony pirs południowy w którym na przykład miałby się zadomowić LOT (+ *A)? To jest akurat niegłupi pomysł, bo ułatwia przesiadkę (czyli współgra z chyba wspólną wizją zainteresowanych z Warszawą jako "hubem") i tak czy siak skończony musi być, bo tylko straszy.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Według mnie to bardzo mądre zagranie do PPLa, które ma na celu zmianę PPLowskiej polityki. Szlag mnie trafia, gdy przy nowiutkich rękawach T2 North stoją zabierające Warszawie paxów samoloty KLMu, Czecha, Britisha czy Alitalii a LOT i inne linie Star Alliance muszą stać gdzieś daleko na płycie. W T2 odprawiają się paxy spoza Stara, a T1 bywa pusty.

    Obecna polityka PPLa jest taka: do rękawów dostęp ma ten kto zapłaci najwięcej, a w T2 odprawia się w zasadzie ten kto chce. Rezultat jest taki, że gros pasażerów zwłaszcza ruchu tranzytowego w dalszym ciągu nie ma styczności z naszymi wspaniałymi rękawami, bo muszą jechać busem, i wyrabiają sobie opinie o lotnisku jako o jeszcze bardziej niewygodnym i zaściankowym niż kiedyś...

    LOT powinien dążyć i pewnie daje sygnał, że dąży, do takiego rozwiązania, w którym PPL ureguluje operacje tak, że LOT i Star Alliance partnerzy i nikt inny mają odprawy wyłącznie w T2 i korzystają z Pirsu North, a wszystkie inne linie korzystają z odpraw w T1 i korzystają z Pirsu South. LOT daje jasno sygnał (czego przed Mikoszem raczej nie robiono) że z tytułu bycia największym generatorem ruchu, zwłaszcza tranzytowego, ruchu, który w przeciwieństwie do Wizza nie korkuje warszawskich ulic, należą mu się pewne preferencje w traktowaniu.

    Potrzebne tylko otwarcie Pirsu South i nie wiem czy znaczna korekta układu Schengen/Non-Schengen, tak, by przyloty i odloty do rękawów odbywały się jak na Arlandzie po jednej płaszczyżnie (przed udaniem się paxów na sam dół), za to samą górą, tam gdzie obecnie się wychodzi, wchodziłby i wychodził ruch non-Schengen, po przejściu odpowiednich kontroli paszportowych.


    Rudi
    @ w skrócie: "LOT jest be bo nic nie robi i nie ma strategii, to zacofana firma, która nie ma nowatorskich pomysłów. LOT ogłosił jakiś nowatorski pomysł? Hehe, ten malutki bankrut chyba jest nienormalny, sny o potędze jakieś ma, normalnie go na Sobieskiego odwieźć " Na temat nowych taryf opłat lotniskowych była już dyskusja, i udowadniałem wielokrotnie, czemu nie masz racji pisząc o innych przewoźnikach którzy mieliby otwierać transatlantyki i dostawać zniżki, nie wiem czy dotarło czy nie, napiszę jeszcze raz: system zniżek nie obejmuje destynacji już otwartych lub zamkniętych przed rokiem. Czyli wchodzą w grę porty poza JFK, ORD, EWR i YYZ. Nikt poza LOTem tam latać z Warszawy raczej nie ma interesu.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    To ja jeszcze proponuję, żeby LOT sobie wybudował taki ładny pas i drogi kołowania, żeby tylko oni sobie mogli latać i wogóle no i jeszcze osobne korytarze powietrzne.

    Pomysł wcale nie jest zły. Ale postawą roszczeniową to się niewiele załatwi, trzeba jeszcze zaoferować coś od siebie.

    @Stoarn, nie znasz wszystkich szczegółów co, kto i jak jest stawiany. Terminal jest jaki jest i niestety trzeba się z tym jakoś pogodzić.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Stawiany? Co kto i jak jest stawiany? No tego to nie wiem nawet co to znaczy.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Stawiany w kontekście parkowania przy rękawach/na stanowiskach.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  17. #17
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    LOT jest be bo nic nie robi i nie ma strategii, to zacofana firma, która nie ma nowatorskich pomysłów
    Prawda

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    LOT ogłosił jakiś nowatorski pomysł?
    Fałsz - nie ogłosił

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Hehe, ten malutki bankrut chyba jest nienormalny, sny o potędze jakieś ma, normalnie go na Sobieskiego odwieźć "
    No, nie żeby od razu aż tak! Było tu już o tolerancji, więc nie ma powodu żeby ich zaraz zapinać w kaftan bezpieczeństwa za to tylko że tak niewiele umieją. Może po prostu wystarczy ich zmienić i zastąpić młodszym pokoleniem które poradzi sobie z wieloma nierozwiązywalnymi do tej pory sprawami? To jest przecież zbieranka różnych najczęściej przypadkowych znajomych królików z różnych epok politycznych, którzy zajmują tzw. "stanowiska" i są od zbierania zaszczytów oraz wielu młodych ludzi którzy zawsze byli od czarnej roboty i pracują za 2-3 tys. miesięcznie. Może wystarczy ich po prostu zamienić gabinetami?

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na temat nowych taryf opłat lotniskowych była już dyskusja, i udowadniałem wielokrotnie, czemu nie masz racji pisząc o innych przewoźnikach którzy mieliby otwierać transatlantyki i dostawać zniżki, nie wiem czy dotarło czy nie, napiszę jeszcze raz: system zniżek nie obejmuje destynacji już otwartych lub zamkniętych przed rokiem. Czyli wchodzą w grę porty poza JFK, ORD, EWR i YYZ. Nikt poza LOTem tam latać z Warszawy raczej nie ma interesu.
    Stoarn@: Oczywiście że pamiętam tę dyskusję, ale Ty wtedy nic nie udowodniłeś. To, że nie odnosi się ta "promocja" PPL do istniejących kierunków, to nie oznacza że np. Delta nie skorzysta z niej na nowe połączenie do Bostonu, AA do Waszyngtonu albo United do Dallas. Czy sądzisz że problemem będzie dla każdego z nich przerzucenie potem tych paxów do NYC, ORD albo YYZ i to za łączną cenę niższą od LO? Na szczęście dzisiaj jeszcze oni mają inne powody żeby tego nie robić, ale zachęcanie ich do choćby myślenia o takim scenariuszu to jest przecież durne igranie z przyszłością Lotu. Tym smutniejsze, że w wykonaniu tego samego SP, w którym nikt nie ogarnia sensu tego biznesu, Tam kto pierwszy przyjdzie do pracy ten dzisiaj rządzi...

    Rudi

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    np. Delta nie skorzysta z niej na nowe połączenie do Bostonu, AA do Waszyngtonu albo United do Dallas.
    Rudi, jeżeli którakolwiek z zaproponowanych tras zostanie przez podaną przy niej linię otwarta to stawiam ci paczkę Rivelli! Przez najbliższe 10 lat na bank nie, bo ani Delta w Bostonie, ani AA w IAD, ani UA w DFW nie mają hubu

    Jedyne połączenia które moim zdaniem wchodziłyby w grę do Atlanta by DL i może Miami by AA...

    Jakkolwiek, prędzej LOT otworzy nowego longhaula niż konkurencja, to chyba jasne? Więc o co się wkurzasz???? Tak dla zasady pewnie...

    K_sko@ Wyjaśnij mi prosze te magiczne reguły Czy samoloty LOT są w jakiś sposób priorytetowo traktowane, czy nie? Czemu godzinami kilka rękawów potrafi być pustych a ruch jest na płycie? Opisz proszę te procedury.

    Pamiętam jak leciałem ze Sztokholmu do Rzymu via WAW. Dwa E70 zaparkowane były obok siebie na stanowiskach naprzeciwko pirsu południowego (autobus), a z powrotem wieźli nas i załogę aż spod B44. Jednocześnie mnóstwo rękawów od strony schengen było pustych, bez żadnych robót i bez perspektyw na rychły przylot jakiegoś samolotu... Paranoja...

    Jeśli jedynym powodem wożenia paxów busami są pieniądze i to że LOT nie chce płacić za rękawy, to znaczy że właśnie PPL musi to zmienić, bo w jego interesie jest, żeby pasażerowie LOTu byli odprawiani w jak najlepszych warunkach.

  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Pamiętam jak leciałem ze Sztokholmu do Rzymu via WAW. Dwa E70 zaparkowane były obok siebie na stanowiskach naprzeciwko pirsu południowego (autobus), a z powrotem wieźli nas i załogę aż spod B44. Jednocześnie mnóstwo rękawów od strony schengen było pustych, bez żadnych robót i bez perspektyw na rychły przylot jakiegoś samolotu... Paranoja...
    Mafia autobusowa, oddział w Polsce (centrala jest we Frankfurcie chyba).

  20. #20
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Rudi, jeżeli którakolwiek z zaproponowanych tras zostanie przez podaną przy niej linię otwarta to stawiam ci paczkę Rivelli! Przez najbliższe 10 lat na bank nie, bo ani Delta w Bostonie, ani AA w IAD, ani UA w DFW nie mają hubu
    Nie czepiaj się Stoarn, oczywiście że przykłady wziąłem z sufitu i każdy w pierwszej kolejności otworzy połączenie do swojego hubu. Natomiast z tą "promocją" PPL gdyby w niej rzeczywiście chodziło tylko o Lot, to przecież panowie prezesi dogadaliby się w jednym z gabinetów a nie ogłaszali takie wieści na cały świat. Ja nie mam wątpliwości, że to kolejny przykład nie żadnego planowania strategicznego ani modelowania rynku, a jedynie skrajnej głupoty. Wejście nowego przewoźnika atlantyckiego z WAW to jest po prostu koniec Lotu. Nawet jeżeli dzisiaj i jutro to nie jest prawdopodobne, to spróbuj spojrzeć w trochę dalszą przyszłość i wyobraź sobie czym to grozi.
    Rudi

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •