Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie B777-200/300 dla LOTu - jest szansa


    Polecamy

    W dzisiejszej WSJ jest rozmowa z Prezesem Lotu Sebastianem Mikoszem.
    Przedstawia wstępne plany dotyczące rozwoju siatki i floty długodystansowej. Opcje, które prezes przedstawił to leasing kilku B777-200/300 lub droższa, to generalny remont aktualnej floty 767.
    Z tego co wiem to lada dzień prezes wybiera się do USA na negocjacje z Boeingiem.
    Jestem pozytywnej myśli co do negocjacji.

    Pozdrawiam

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2017

  3. #3
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Czegoś nie rozumiem
    Jedni piszą że interesujemy się 777 i fajnych warunków z tytułu opóźnień 787
    a cytat prezesa mówi wyraźnie "Jednym z nich (warunków - dop.EnLuki) może okazać się ZAMIANA tego samolotu (B787 - dop. EnLuki) na Boeinga 777, czy też remont naszych obecnych Boeingów 767, którymi wykonujemy rejsy dalekiego zasięgu. Niewykluczona jest też oferta Airbusa. Będziemy rozważać różne opcje i Boeing o tym wie"
    Ja to rozumiem jako rezygnację z 787 i przejście na 777 lub remont 767.

    Czy jestem w błędzie ?

  4. #4
    Awatar vipol

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    EPWA EPBC

    Domyślnie

    A może ze wzgędu na te opóźnienia dostaniemy 777 do momentu odebrania 787. Wątpie co do tych negocjacji z Airbusem, oni też mają problemy.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 06-09-2009 o 22:48 Powód: ort - opóźnienie

  5. #5
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez EnLuki Zobacz posta
    Czegoś nie rozumiem
    Jedni piszą że interesujemy się 777 i fajnych warunków z tytułu opóźnień 787
    a cytat prezesa mówi wyraźnie "Jednym z nich (warunków - dop.EnLuki) może okazać się ZAMIANA tego samolotu (B787 - dop. EnLuki) na Boeinga 777, czy też remont naszych obecnych Boeingów 767, którymi wykonujemy rejsy dalekiego zasięgu. Niewykluczona jest też oferta Airbusa. Będziemy rozważać różne opcje i Boeing o tym wie"
    Ja to rozumiem jako rezygnację z 787 i przejście na 777 lub remont 767.

    Czy jestem w błędzie ?
    Raczej to tylko niezręczna wypowiedź Prezesa, rezygnacja z B787 na rzecz "remontu naszych obecnych Boeingów 767" to byłoby największe kuriozum flotowe o jakim słyszałam w ciągu ostatnich lat. A słyszałam już wiele szalonych pomysłów, mimo to ten byłby najbardziej nierozsądnym jaki w ogóle mógłby komuś przyjść do głowy. Sądzę, że Prezesowi chodzi po prostu o rozwiązanie przejściowe na czas do opóźnionej dostawy Dreamlinera - zarówno B777 jak i "wyremontowany" B767 posłużą jedynie dotrwaniu do tego wielkiego i niestety coraz bardziej odległego dnia. Jeżeli tak, to chciałoby się powiedzieć: nareszcie ktoś zauważył to opóźnienie i zaczął myśleć jak zminimalizować jego skutki. Ale poczekajmy do ogłoszenia wyników tego spotkania LOT-Boeing, bo zapowiedzi i obietnic było już i wcześniej wiele.
    St.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jest dokładnie tak jak pisze Stampa - na chwilę obecną przygotowywane są rozwiązania właśnie na czas 'przeczekania' do tej już niemal mitycznej daty...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7
    Awatar Majus

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Mierzęcice

    Domyślnie

    A wiadomo coś o reakcji innych firm które są przed Lotem w kolejce dostaw?

  8. #8
    Awatar lantan

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    EPWA, EPRZ, EPKK, EPLB

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Majus Zobacz posta
    A wiadomo coś o reakcji innych firm które są przed Lotem w kolejce dostaw?
    No to chyba tylko ANA wchodzi w grę

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •