Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie LOTowskie 767 w zimie 09/10 - bezrobocie 50 %


    Polecamy

    Jak wynika z analizy rozkładu, 11 tygodniowych transaltlantyków i longhaul czartery będzie dało się z dobrym zapasem obrobić trzema 767.

    Co będą robiły pozostałe trzy?

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Jeden (SP-LPG) chyba idzie na czartery transatlantyckie... A reszta? Chyba leasingu żadnego nie będzie, bo sytuacja jaka jest każdy widzi...

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ktoś zarzucił niedawno linka z ofertą leasingu SP-LPA.
    Pozostaje pytanie jaki jest obecny status czarterów, bo z Triady słyszałem informacje że mogą się wycofać w związku ze zbyt niskim popytem.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jak wynika z analizy rozkładu, 11 tygodniowych transaltlantyków i longhaul czartery będzie dało się z dobrym zapasem obrobić trzema 767.

    Co będą robiły pozostałe trzy?
    11 tygodniowo to nie redukcja a prawdziwy pogrom. Żeby przynajmniej ORD i NYC (połączone JFK/EWR) utrzymali jeden dziennie. Jest 3/7 ORD (plus 1/7 z KRK) oraz 2/7 JFK, 2/7 EWR. Niemożliwe będzie sensowne zaplanowanie krótkiego wypadu na parę dni LOTem.

    Czy to nie przygotowanie pod całkowitą likwidację rejsów do USA/Kanady?

  5. #5
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    A co będzie z B737 w zimie 09/10? Czy wiadomo już ile z nich będzie stało pod hangarem od przyszłego miesiąca? I jaki jest planowany seat factor na tych 737, które będą latały?
    St.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    11 tygodniowo to nie redukcja a prawdziwy pogrom. Żeby przynajmniej ORD i NYC (połączone JFK/EWR) utrzymali jeden dziennie. Jest 3/7 ORD (plus 1/7 z KRK) oraz 2/7 JFK, 2/7 EWR. Niemożliwe będzie sensowne zaplanowanie krótkiego wypadu na parę dni LOTem.

    Czy to nie przygotowanie pod całkowitą likwidację rejsów do USA/Kanady?
    Dlaczego taki spadek oferowanych miejsc i lotów przez atlantyk? przy 3 ORD i 4 NYC można zapomnieć o budowaniu hubu w WAW. Co wychodzi taniej postój na lotnisku czy latanie i wożenie paxów?
    Na Chinach się świat nie kończy. Jest bardzo rozwijający się Bombay (Mumbai), coraz więcej Hindusów lata do Europy i USA. Dla nich przede wszystkim liczy się cena a dopiero póżniej komfort. Mam doświadczenie biznesowe z Indiami.

  7. #7
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Może jakieś nowe kierunki na wschód?
    Pozdrawiam,
    Piotr

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Zeszłej zimy identyczny pogrom miał miejsce, tylko, że nie było to uwzględnione wcześniej w rozkładzie. I latało 5 763, tzn jedna była wynajęta, druga była na przeglądzie...

  9. #9

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Faktycznie, to bardzo zle rokuje na przyszlosc lotowskich lotow long-haul... Nie spodziewalem sie az tak drastycznego ciecia. Ok, jeden 767 mial isc na chartery, ale to nadal daje 5 samolotow do obslugi lotow transatlantyckich. Wg. mnie wlasnie zima to dobry moment, by otworzyc jakis nowy kierunek, chocby IAD (wg. mnie bylby to strzal w 10-tke). Nie mowie od razu o 7 lotach tygodniowo, ale nawet i 3xW. Poza tym rzeczywiscie mozna byloby pomyslec o jakiejs Azji - Mumbaju czy Bangkoku gdzie przeciez czesciej lata sie w sezonie zimowym.

  10. #10
    Awatar lcc agent

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kressendorf

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta

    Co będą robiły pozostałe trzy?
    Będą w pogotowiu gdy te latające będą stały z usterkami w różnych portach
    "Pozwolę sobie na szczerość już na samym początku.
    Nie polubicie mnie.
    Dżentelmeni będą zazdrośni, a damy zniesmaczone.
    Nie polubicie mnie teraz, a im dalej będziemy brnąć,tym większą niechęć w was wzbudzę."

  11. #11
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    LOT sprzedaje na swojej stronie bilety na większą ilość połączeń, przynajmniej w styczniu:
    WAW-ORD-WAW 4/7
    WAW-JFK-WAW 4/7
    WAW-EWR-WAW 3/7
    WAW-YYZ-WAW 3/7
    KRK-ORD-KRK 2/7
    W sumie to 16/7 a nie 11.
    Najmniej jest w listopadzie - 12.
    Czyżby liczyli, że od stycznia będzie lepiej?

  12. #12
    ATC
    ATC jest nieaktywny
    Awatar ATC

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    HNL/YYZ/KRK/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    LOT sprzedaje na swojej stronie bilety na większą ilość połączeń, przynajmniej w styczniu:
    WAW-ORD-WAW 4/7
    WAW-JFK-WAW 4/7
    WAW-EWR-WAW 3/7
    WAW-YYZ-WAW 3/7
    KRK-ORD-KRK 2/7
    W sumie to 16/7 a nie 11.
    Najmniej jest w listopadzie - 12.
    Czyżby liczyli, że od stycznia będzie lepiej?
    Wiadomo : okres swiateczny. Zapomniales jeszcze o YYZ.
    [url=http://my.flightmemory.com][img]http://my.flightmemory.com/banner/Torontopilot80.gif[/img][/url]

  13. #13
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Zeszłej zimy identyczny pogrom miał miejsce, ...

    No to po co było wymieniać jednego prezesa na drugiego, jeżeli wyniki obydwu podobne?
    Rudi

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta
    No to po co było wymieniać jednego prezesa na drugiego, jeżeli wyniki obydwu podobne?
    Rudi
    Mierzysz wyniki pracy prezesa ilością połączeń za dużą kałużę w sezonie zimowym?
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  15. #15
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Analizując spokojnie bookingi jesienne widać że podaż jest dopasowana do popytu - w samolotach jest po kilkadziesiąt wolnych miejsc na każdym rejsie, a ceny np. do ORD oscylują w granicach 1800PLN w Y i 7.500 w C, więc nie można powiedzieć że są jakieś specjalnie wysokie.

    Powiedzenie że jest tak samo jak w zeszłym roku jest lekkim nadużyciem, bo w tym samym okresie branża zaczęła dopiero nurkować - Lehmann upadł prawie dokładnie rok temu, a właśnie to wydarzenie można uznać za początek kryzysu. Nie chcę absolutnie powiedzieć że jest dobrze, bo nie jest, ale zachowajmy odpowiednie proporcje.

    W ruchu atlantyckim brakuje dobrej promocji - pax p2p z Polski odpłynęli powoli do innych linii oferujących lepszy produkt w Y, a w to miejsce nie napłynęły w odpowiedniej ilości tranzyty z takich portów jak LWO, MSQ, VNO, TLL, RIX, OTP czy BUD. Nie sposób też nie zauważyć braku pomysłu na wygenerowanie ruchu ex. USA, gdzie jest ten sam problem.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    Wg. mnie wlasnie zima to dobry moment, by otworzyc jakis nowy kierunek, chocby IAD (wg. mnie bylby to strzal w 10-tke).
    Ja bym obstawiał MIA czy MCO, trochę etnicznego ruchu na Florydzie by się znalazło na pewno.

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Ja bym obstawiał MIA czy MCO, trochę etnicznego ruchu na Florydzie by się znalazło na pewno.
    Ale to chyba od nowego sezonu, bo skoro nie można zapełnić samolotów na trasach flagowych, na których lata LOT od kilkudziesięciu lat to co dopiero mówić o nowych połączeniach...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ja patrzyłem na luty.... Chyba stwierdzili, że dopóki nie będzie 787 to nie będą niczego rozkręcać na powaznie...

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ja patrzyłem na luty.... Chyba stwierdzili, że dopóki nie będzie 787 to nie będą niczego rozkręcać na powaznie...
    Tak, tylko robienie ORD i YYZ 3/7 a JFK i EWR 2/7 to jest zostawianie dosłownie kilku połączeń tygodniowo dla ruchu p2p z/do Polski, natomiast oznacza rezygnację z pasażerów tranzytowych, np. z RIX,VNO,MSQ,LWO,KBP,ODS. Oni wybiorą innego przewoźnika oferującego loty z przesiadką codziennie.

    Można zapytać, ilu pasażerów z tych miast lata przez Warszawę do USA/Kanady a ilu do miejsc w Europie. Bo może się okazać, że jeśli oddajemy tranzyty z RIX,VNO,MSQ,LWO,KBP,ODS to możemy wogóle zamknąć te trasy.

  20. #20

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    ciekawe czy to juz finalna wersja zapewne w calej sprawie moze byc kluczowe wybranie partnera za wielka woda ... za moment bedziemy mieli w Starze Continental wiec moze bedzie przesuniecie ciezkosci na EWR...albo jakies nowe pomysly...

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •