Ta nagroda o czymś świadczy. Gratulacje dla PLL LOT!
Reklama na taksówkach również jest bardzo fajna.
Informacja prasowa
Warszawa, 22 września 2009 – Polskie Linie Lotnicze LOT zostały po raz dwunasty nagrodzone tytułem „Najlepsza Linia Lotnicza Europy Wschodniej” przez prestiżowy brytyjski magazyn Business Traveller .
Nagrody Business Traveller Awards przyznawane są wiodącym firmom w branży lotniczej i hotelowej oferującym swe usługi klientom biznesowym. W kategorii „Najlepsza Linia Lotnicza Europy Wschodniej” nagrodę zdobyły po raz dwunasty z rzędu Polskie Linie Lotnicze LOT, wyprzedzając konkurentów z regionu – linie CSA i Malev. Nagroda przyznana przez czytelników magazynu Business Traveller jest potwierdzeniem wysokiego standardu usług oferowanych przez LOT w klasie biznes.
Nagrodę w imieniu PLL LOT odebrał Michał Leman, Asystent Prezesa PLL LOT, podczas uroczystej gali, która odbyła się 21 września w hotelu Hilton w Londynie. W uroczystości wzięło udział ponad trzystu przedstawicieli zarządów i dyrekcji firm z branży lotniczej, hotelowej i turystycznej.
W kategorii „Najlepszy Alians Lotniczy” zwyciężył po raz kolejny Star Alliance, którego członkiem od sześciu lat jest LOT. Program Miles&More, którego partnerem jest LOT, otrzymał drugie miejsce w kategorii „Najlepszy program frequent flyer”.
„Nagroda przyznana przez czytelników magazynu Business Traveller, a tym samym naszych Pasażerów, to dla nas wyróżnienie i zaszczyt. Nagrody dla Sojuszu Star Alliance oraz jego członków – linii partnerskich LOT - stanowią potwierdzenie naszych wspólnych starań w kierunku ciągłej poprawy jakości usług” – powiedział Sebastian Mikosz, Prezes Polskich Linii Lotniczych LOT”.
W tym samym dniu na ulicach Londynu rozpoczęła się niecodzienna kampania reklamowa LOTu, promująca klasę business i połączenia z Warszawą, na londyńskich taksówkach Blac Cab. Kampania, obejmująca 20 pojazdów oklejonych materiałem promocyjnym na zewnątrz oraz wewnątrz, potrwa nieprzerwanie do 31 maca 2010 roku. Dodatkowo każdy z kierowców wyposażony został w specjalnie drukowane rachunki promujące LOT, do wręczania swoim klientom.
Ta nagroda o czymś świadczy. Gratulacje dla PLL LOT!
Reklama na taksówkach również jest bardzo fajna.
Faktycznie, fajna reklama. Chociaz dopiero co prezes Mikosz rozwazal zlikwidowanie klasy C na rejsach europejskich, a teraz czyni ja glownym produktem na Wyspach... Mogliby lepiej pokonkurowac cenowo z BA oraz EI i reklamowac najnizsze ceny do Warszawy poza LCC. W sumie korzystajac z promoLOT trasa ta wychodzi taniej niz u konkurentow...
Nie masz racji. Walka cenowa i zwiększanie LF kosztem ceny do niczego nie prowadzi. Wystarczy jeden pax w biznesie, żeby zapewnić zyskowność na poziomie 10-15 paxów w najtańszej, promocyjnej taryfie. Niech sobie tanie liniee zapełniają pokłady pijanymi angolami i spracowanymi polskimi robotnikami. Wreszcie ktoś w LOT to zrozumiał
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Zakładki