Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 57 z 57
  1. #41

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Wedle ULC: Ilość lotów realizowanych do x nie może być mniejsza niż na Narita. Czyli: chcesz do kix/ngo, musisz minimum tyle co do NRT.

    Przydałby się tekst umowy jednak...
    Ostatnio edytowane przez Stoarn ; 16-10-2009 o 23:18

  2. #42

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    z Polski

    Domyślnie

    Ciekawe czy loty odbywać się będą z Krakowa. W Krakowie i na Górnym Śląsku Japończycy mają dużo zakładów przemysłowych w których pracują.

  3. #43

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrzesinski1 Zobacz posta
    Ciekawe czy loty odbywać się będą z Krakowa. W Krakowie i na Górnym Śląsku Japończycy mają dużo zakładów przemysłowych w których pracują.
    A w Poznaniu jest Bridgestone i jakoś nikt nic nie mówi. Chyba jednak przez WAW będzie efektywniej.

  4. #44
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wrzesinski1 Zobacz posta
    Ciekawe czy loty odbywać się będą z Krakowa. W Krakowie i na Górnym Śląsku Japończycy mają dużo zakładów przemysłowych w których pracują.
    Co za S-F.
    Będe zachwycony jak się uda uruchomić loty z Warszawy.
    Pozdrawiam, Airliner

  5. #45
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Przydałby się tekst umowy jednak...
    Ciut więcej detali w temacie z PLL LOT:

    Mamy prawo do 10 operacji tygodniowo do Japonii bez ograniczania pojemności samolotów;

    ·Otrzymaliśmy prawo do 3 rejsów tygodniowo na lotnisko Tokio – Narita, które jest dla nas najlepszą destynacją japońską z punktu widzenia opłacalności rejsów (koncentracja ruchu). Analizy wykazują, że taka częstotliwość operacji będzie dla nas optymalna w początkowym okresie;

    ·W kolejnych latach JCAB nie wyklucza przyznania nam prawa do większej ilości operacji, co w przyszłości może dać nam szansę na rozwinięcie tego kierunku w przypadku dobrych wyników;

    ·Zliberalizowano zapisy umowy dotyczące codeshare, które możliwe są także na odcinkach wewnętrznych (bez prawa kabotażu). Ilość kierunków dla współpracy codeshare jest ograniczona w przypadku lotniska Tokio Narita do trzech dla każdego z naszych partnerów i całkowicie nielimitowana na innych lotniskach Japonii.

    Latanie do Tokio jest jednakże uwarunkowane jednoczesnym uruchomieniem linii na lotnisko Osaka Kasai, i/lub (nowość) Nagoya Centrair , łączna ilość tygodniowych operacji do tych portów musi być nie mniejsza niż do Tokio, obydwa porty na terenie Japonii mogą być łączone w jednym rejsie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #46
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Ten ostatni warunek wiele zmienia. Nie można uruchomić tylko Tokio. Przestaje to zatem być takie różowe jak na pierwszy rzut oka.

  7. #47
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Czyli trzebaby było jeszcze robić krajówkę NRT-KIX-NRT? Bo raczej nie będzie drugiego rejsu z PL do KIX? Albo zbazować tam jakiegoś 737 na NRT-KIX i byłoby z głowy

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jaka jest przewaga latania do Narity nad lataniem do Kansai?

    Kansai to dobry punkt przesiadkowy, także dla tych, którzy wybierają się do Tokio (ląduje się wtedy na dużo wygodniejszym Haneda)

  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Z punktu widzenia turysty Osaka jest dużo atrakcyjniejszym kierunkiem niż Tokio, więc może ktoś by jednak latał...

  10. #50
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jaka jest przewaga latania do Narity nad lataniem do Kansai?
    Jest też jeden zasadniczy minus - najwyższe na świecie opłaty lotniskowe.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #51
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cyfer Zobacz posta
    Cytat: Napisał wrzesinski1 Ciekawe czy loty odbywać się będą z Krakowa. W Krakowie i na Górnym Śląsku Japończycy mają dużo zakładów przemysłowych w których pracują. A w Poznaniu jest Bridgestone i jakoś nikt nic nie mówi. Chyba jednak przez WAW będzie efektywniej
    Dokładnie tak jak pisze Cyfer, a idąc tropem kolegi wrzesinski1 to do WRO przynajmniej raz w tygodniu powinien przylatywać JAL i Korean :-)

  12. #52

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jaka jest przewaga latania do Narity nad lataniem do Kansai?

    Kansai to dobry punkt przesiadkowy, także dla tych, którzy wybierają się do Tokio (ląduje się wtedy na dużo wygodniejszym Haneda)
    Hmm... Kiedy sam szukałem połączeń, to loty na KIX wychodziły chyba nieco drożej niż na NRT... Czy to bardziej kwestia ilości oferowanych miejsc na lotach do/z Europy czy opłat lotniskowych? Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem wypowiedź Egona - czy to NRT czy KIX ma je najwyższe na świecie?

    Lot KIX-HND trwa około godziny, dojazd z NRT na Tokyo Station - również (Narita Express). Do Shinjuku tylko chwilę dłużej. Przewaga HND nie wydaje się aż taka duża...

    A dołączając się do dyskusji na temat "skąd LO powinien latać do Japonii" - przedstawię swój absolutnie niepodważalny argument: tylko z Poznania, bo JA tutaj mieszkam!

  13. #53
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hawkwood Zobacz posta
    Nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem wypowiedź Egona - czy to NRT czy KIX ma je najwyższe na świecie?
    ZTCP właśnie na KIX są najwyższe (albo jedne z) opłat lotniskowych na świecie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #54

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    ZTCP właśnie na KIX są najwyższe (albo jedne z) opłat lotniskowych na świecie.
    Dzięki za wyjaśnienie. No to w połączeniu z tym, co napisałem wcześniej, nie jestem przekonany, czy loty do Tokio przez KIX byłyby tak bardzo atrakcyjną alternatywą dla bezpośrednich...

  15. #55
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hawkwood Zobacz posta
    Dzięki za wyjaśnienie. No to w połączeniu z tym, co napisałem wcześniej, nie jestem przekonany, czy loty do Tokio przez KIX byłyby tak bardzo atrakcyjną alternatywą dla bezpośrednich...
    Cuś takie wyszperałem - zdaje się że w KIX mało kto chce lądować i potrzebne są zachęty:

    Kansai airport lures with 80% landing fee cut

    OSAKA (Kyodo) Hoping to improve its competitiveness, Kansai International Airport Co. said Monday it will cut its regular landing fees for airlines by 80 percent if they increase flights or use bigger planes.
    If an airline takes advantage of the discount program, the landing fee for a Boeing 777 with a landing weight of 280 tons would be reduced to about ¥100,000 from the current fee of ¥580,000. That compares with around ¥170,000 at South Korea's Incheon International Airport, the company said.
    The 80 percent discount will be made available for airlines whose combined landing weight at Kansai — calculated by multiplying a plane's landing weight by the number of flights — grows over the same season the previous year.
    The discount will continue until late March 2011.
    580.000JPY=18.000PLN
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #56

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No trochę ich kosztowała budowa tego lotniska.

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez hawkwood Zobacz posta
    Dzięki za wyjaśnienie. No to w połączeniu z tym, co napisałem wcześniej, nie jestem przekonany, czy loty do Tokio przez KIX byłyby tak bardzo atrakcyjną alternatywą dla bezpośrednich...
    Finnair dużą część ruchu kieruje na Hanedę przez KIX zamiast na Naritę.

    Kansai ma dobrą siatkę połączeń z Japonią i regionem, przez Naritę za to nie można dolecieć w wiele miejsc...

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •