Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 57
  1. #1
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie Nowa umowa Polski z Japonią


    Polecamy

    Japan/Poland new bilateral deal

    20091008 — jimyvr Japan and Poland earlier this week concluded a revised bilateral air service deal. For the first time Polish carrier is able to serve Tokyo airport.
    Details as follows:
    Frequency between the two countries increases from 2 weekly to 10. Polish carrier can only operates up to 3 weekly flights to Tokyo Narita, as early as March 2010 (LOT Polish Airlines already granted for 2 weekly to Osaka but never utilized)
    Carriers from each side able to operate to any airport in each country.
    Restrictions on codesharing (eg: number of destinations and frequencies) eliminated.
    Może dzięki tej umowie Lot zdecyduje się na loty do Japonii.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...i zaraz pewnie usłyszymy, że "jak Dreamlinery przylecą"...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    szczerze to nie wierzę akurat w loty do Japonii LOTem. W aktualnej sytuacji (rynkowej, flotowej, finansowej)...
    Zresztą myślę, że jest jednak kilka wazniejszych dla LO kierunków długodystansowych.
    A ze jest taka możliwość - ok, to dobrze może kiedyś ktoś będzie latał

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W skrócie, nowa umowa z Japonią. Stara przewidywała możliwość latania przez LOT dwa razy w tygodniu do Osaki oraz zawierała szereg ograniczeń w code-sharingu (LOT nie mógł kłaść swego kodu na lotach do NRT np.)

    Nowa umowa:

    W sumie można będzie wykonywać 10 lotów tygodniowo między obydwoma krajami, przez przewoźników z tych dwóch krajów, między dowolnymi miastami, ale LOT do Tokio-Narita nie może latać częściej niż 3 razy tygodniowo.

    Umowa to ogromny krok do przodu na drodze do nowych połączeń z Japonią, ale jeśli chodzi o Naritę, to chyba jest problem ze slotami jeszcze, bo samo prawo do wykonywania połączeń nie gwarantuje slotów.

  5. #5
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Może dzięki tej umowie Lot zdecyduje się na loty do Japonii.

    No to teraz dopiero będzie prawdziwy kłopot: jak wytłumaczyć że nie latamy do Japonii? Do tej pory to było że przeszkadza brak umowy, żeby nie ta umowa, to ho, ho! A tu proszę: chcecie - to latajcie choćby od jutra! No i co się teraz stanie? Moim zdaniem KOMPLETNIE NIC! Jak zwykle w Locie. Bo oni teraz mają prawdziwe problemy: kto z kolesiów zostanie, a kto będzie zwolniony. Takimi pier..łami jak nowe połączenia nikt się przecież nie będzie teraz zajmował!
    Rudi

  6. #6
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Rudi - niezależnie od tego coby się LOTcie nie działo to ty zawsze jesteś "na nie"?.
    Nie wiem co ta linia Ci zrobiła. Jesteś ex-Centralwings'owskim partyzantem?

    Dajmy spokój! Od jakiegoś czasu powoli, bo powoli, ale w LOTcie widać zmiany na lepsze. Kiedyś nie działo się kompletnie nic, firma pikowała w dół. Teraz są przesłanki do tego, że powoli to wszystko zmienia się na lepsze (a to promocje, a to słodycze, a to coś tam). I z tego wszyscy się powinni cieszyć!

    Rudi, zastanawia mnie co byś zrobił mając 6 maszyn dalekodystansowych? Co byś wybrał: działamy na w miarę dochodowym rynku U.S.A czy rzucamy wszystko i idziemy wojować Japonię naszym skromnym samurajskim mieczykiem?

    Mając 10-12 maszyn i dobre sloty już coś możemy mieć do powiedzenia. A tak to niestety.

    Pozdrawiam i dobrej nocy!
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Rudi - niezależnie od tego coby się LOTcie nie działo to ty zawsze jesteś "na nie"?.
    Nie wiem co ta linia Ci zrobiła. Jesteś ex-Centralwings'owskim partyzantem?
    Mateusz,

    Nie karm trolla.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 08-10-2009 o 23:27
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Rudi - niezależnie od tego coby się LOTcie nie działo to ty zawsze jesteś "na nie"?.
    Nie wiem co ta linia Ci zrobiła. Jesteś ex-Centralwings'owskim partyzantem?

    Dajmy spokój! Od jakiegoś czasu powoli, bo powoli, ale w LOTcie widać zmiany na lepsze. Kiedyś nie działo się kompletnie nic, firma pikowała w dół. Teraz są przesłanki do tego, że powoli to wszystko zmienia się na lepsze (a to promocje, a to słodycze, a to coś tam). I z tego wszyscy się powinni cieszyć!

    Rudi, zastanawia mnie co byś zrobił mając 6 maszyn dalekodystansowych? Co byś wybrał: działamy na w miarę dochodowym rynku U.S.A czy rzucamy wszystko i idziemy wojować Japonię naszym skromnym samurajskim mieczykiem?

    Mając 10-12 maszyn i dobre sloty już coś możemy mieć do powiedzenia. A tak to niestety.

    Pozdrawiam i dobrej nocy!
    Jak chcesz, to załóż się tu ze mną publicznie: ja twierdzę że KOMPLETNIE NIC SIĘ NIE ZDARZY tak jak zwykle w Locie, a Ty że ja jestem czarnowidzem. Ile czasu chcesz na rozstrzygnięcie? Kiedyś tam się zacznie zmieniać, ale jeszcze nie dziś.
    Rudi

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od teraz połączenia z Polską może otwierać LOT, JAL, ANA, ktokolwiek inny z Japonii lub Polski.

    Może ANA?

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Idealnym rozwiązaniem byłaby wspólna eksploatacja połączenia z ANA w ramach Star Alliance: 3 razy w tygodniu LO, 3 razy w tygodniu NH, codeshare na wszystkich rejsach i wspólne taryfy.

    Pytanie tylko czy LO poszedł po rozum do głowy i czy po zdecydowaniu się na uruchomienie połączenia zapewni odpowiednią liczbę dowozów z innych miast Europy? Bo sama Warszawa wystarczającego zapełnienia nie zapewni. LO musi myśleć co najmniej w skali kontynentalnej...

  11. #11
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    3 razy w tygodniu LO, 3 razy w tygodniu NH, codeshare na wszystkich rejsach i wspólne taryfy.
    Ale ATR do Japonii nie doleci, 145 czy 170 też nie


    Jeśli do USA gdzie do Polskości przyznaje się blisko 10 mln ludzi nie da się zapełnić kilku samolotów dziennie w sezonie zimowym, to do Japonii ma się udać chociaż jeden ?
    Skoro na loty do USA nie udaje się sciągnąć do WAW ludzi z całej Europy, to na Japonie ma się udać ?
    Skoro do Chin gdzie setki a może tysiące Polaków lata w interesach połączenie się nie udało to do Japonii ma się udać ?
    Może dwa góra trzy razy w tygodniu coś by z tego wyszło, tylko to się musi chcieć.



  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ile taki lot mógłby trwać?

    Sama Polska takiego lotu nie wykarmi, ale to chyba jasne.

  13. #13
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ile taki lot mógłby trwać?
    Z FRA 11:30, więc z WAW coś około 10. Powrót 45 minut dłużej.



  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Skoro na loty do USA nie udaje się sciągnąć do WAW ludzi z całej Europy, to na Japonie ma się udać ?
    Radzę spojrzeć na mapę... Do USA cofaliby się, do Japonii - już nie.
    Oferta, oferta i jeszcze raz oferta... A skoro obecny produkt jest jaki jest, to taryfami i korzystnymi transferami możnaby chociaż spróbować...

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Skoro do Chin gdzie setki a może tysiące Polaków lata w interesach połączenie się nie udało to do Japonii ma się udać ?
    Patrz wyżej.
    Strategia wejścia do Chin polegała na tym, że... nie było żadnej strategii. Ot i czemu się nie udało.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    LOT wprowadzi bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio
    Piątek, 9 października 2009
    Polskie linie lotnicze LOT wprowadzą bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio. Jest to ukoronowaniem 35-letnich zabiegów LOTu o ustanowienie połączenia ze stolicą Japonii.
    Japoński Urząd Lotnictwa Cywilnego zezwolił Polskim Liniom Lotniczym na rozpoczęcie połączenia między Warszawą i międzynarodowym lotniskiem Narita koło Tokio po planowanym w marcu zakończeniu budowy nowych pasów startowych i pasów do lądowania. LOT planuje rozpocząć 3 połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio najwcześniej za 2 lata. Połączenie będą obsługiwały najnowocześniejsze samoloty na świecie, czyli Boeingi 787 zwane „Dreamlinerami”.
    Przed rozpoczęciem połączenia Polska musi wynegocjować jeszcze umowę o warunkach przelotu nad terytorium Rosji. Rosyjskie linie lotnicze Aerofłot mają od lat codzienne loty do Tokio, a Polska będzie pierwszym krajem z byłego obozu komunistycznego w Europie Środkowej, który rozpocznie bezpośrednie połączenie lotnicze ze stolicą Japonii. Do tej pory Lot miał w Japonii pozwolenie jedynie na rozpoczęcie połączenia lotniczego z międzynarodowym lotniskiem Kansai koło Osaki.

    Polskie Radio Online - IAR - LOT wprowadzi bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio

  16. #16
    Awatar soccerinho

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWROcław

    Domyślnie

    To co, można świętować

    E:
    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    pasów do lądowania
    ?

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie nowy kierunek - Japonia

    LOT wprowadzi bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio
    Piątek, 9 października 2009
    Polskie linie lotnicze LOT wprowadzą bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio. Jest to ukoronowaniem 35-letnich zabiegów LOTu o ustanowienie połączenia ze stolicą Japonii.
    Japoński Urząd Lotnictwa Cywilnego zezwolił Polskim Liniom Lotniczym na rozpoczęcie połączenia między Warszawą i międzynarodowym lotniskiem Narita koło Tokio po planowanym w marcu zakończeniu budowy nowych pasów startowych i pasów do lądowania. LOT planuje rozpocząć 3 połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio najwcześniej za 2 lata. Połączenie będą obsługiwały najnowocześniejsze samoloty na świecie, czyli Boeingi 787 zwane „Dreamlinerami”.
    Przed rozpoczęciem połączenia Polska musi wynegocjować jeszcze umowę o warunkach przelotu nad terytorium Rosji. Rosyjskie linie lotnicze Aerofłot mają od lat codzienne loty do Tokio, a Polska będzie pierwszym krajem z byłego obozu komunistycznego w Europie Środkowej, który rozpocznie bezpośrednie połączenie lotnicze ze stolicą Japonii. Do tej pory Lot miał w Japonii pozwolenie jedynie na rozpoczęcie połączenia lotniczego z międzynarodowym lotniskiem Kansai koło Osaki.



    Polskie Radio Online - IAR - LOT wprowadzi bezpośrednie połączenia lotnicze między Warszawą i Tokio

    dla mnie dziwne posunięcie, ale... skoro "najwczesniej za 2 lata" to w sumie nie wiem po co ten news jest, bo moze nigdy nie byc

  18. #18
    Awatar soccerinho

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPWROcław

    Domyślnie

    Co to są pasy do lądowania? Jak już napisałem w innym temacie, świętujemy

    E: A teraz ten temat przeniesiono do tego tematu

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    OK, w ogniu wszystkich argumentów i krytyki, są podstawy do otworzenia połączenia. Teraz niby brakuje samolotów. Czyloi jak samoloty będą to otworzenie pozostanie tylko formalnością. Lepsze to niż posiadanie samolotów, które nie mają gdzie latać.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  20. #20
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie ma się co podniecać.
    Po pierwsze primo: za 2 lata (jeśli będą dreamlinery)
    Po drugie primo: "Przed rozpoczęciem połączenia Polska musi wynegocjować jeszcze umowę o warunkach przelotu nad terytorium Rosji."
    A zdaje się przez to poległ Pekin.
    Po trzecie primo: Trzeba mieć kogo wozić, a za 2 lata rynek może wyglądać zupełnie inaczej (in plus lub in minus).

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •