Ale gdzie możliwość oddania głosu ?
Kompletna likwidacja serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej
Likwidacja darmowego serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej i wprowadzenie Buy on Board
Wprowadzenie opłaty za drugą sztukę bagażu rejestrowanego w klasie ekonomicznej
Wprowadzenie opłaty za cały bagaż rejestrowany w klasie ekonomicznej
Ale gdzie możliwość oddania głosu ?
Już jest Dawno sondy nie zakładałem - pardon.
a czemu nie ma opcji "żadna z powyższych". Moim zdaniem LOT nie powinien stosować ani jednego z kroków - wszystkie są doraźne, a długofalowo zniechęcą pasażerów - bez tego będą oferować to samo, co linie LCC za wyższą cenę. O tym mówił tez Mikosz - "na pewno nie będzie płatnego jedzenia"
Jeszcze nikomu nie udało się z sukcesem przekształcić klasycznej linii w LCC - nawet szeroko omawiany "lingus" ma duze problemu.
Teraz nawet Ci których malo interesuje lotnictwo, wiedzą ze za jedzenie w BA trzeba płacić tak samo jak w Ryanair
Tak się składa, że pionierami tego typu oszczędności wśród przewoźników sieciowych są linie zza Wielkiego Bajora (Delta, Continental, Northwest, American). Żadne z nich low-costem nie jest.
Ja osobiście uważam, że linie są od przewożenia ludzi i bagażu, a nie zapewniania im darmowej pokładowej wyżery. Jedzenie i picie zawsze można wziąć ze sobą. Dlatego głosowałem za drugą opcją.
Opcji "żadna z powyższych" celowo nie ma i nie będzie.
Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 05-11-2009 o 16:39
ok, Twoja ankieta to Twoje prawo. Ale taka jej budowa nie daje zadnych uzytecznych wniosków, bo wyklucza rozwiązania zgłaszane przez uzytkowników. A to jest sprzeczne z podstawą budowy ankiet.
Linie amerykanskie są mocno specyficzne, tak jak i USA jest bardzo rozne od Europy. Z drugiej strony mamy linie azjatyckie lub np loty wewnątrz Australii (dodam ze krotkie loty), gdzie przy dosc niskiej cenie biletu dalej otrzymuje się ciepły posiłek.
Żadna z powyższych. Nie rozumiem sensu robienia z LOTu drugiego "lingusa". Ciekawe czy tych potencjalnych oszczędności nie przyćmiłyby straty powstałe w wyniku takich oszczędności.
Żadna z powyższych nie poprawi wyników moim zdaniem. Za to każda ma potencjał odstraszenia klientów z ich portfelami.
A który z tych pionierów jest konkurencją dla Lotu?
Zgadzam się - linie lotnicze są od przewożenia ludzi i bahażu. A nie bydła. Pewien komfort powinny jednak zapewniać. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z darmową wyżerą - w końcu za bilety się płaci, nie?
Powodzenia w szmuglowaniu ich przez kontrolę bezpieczeństwa.
Po zlikwidowaniu serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej i wprowadzeniu opłat za bagaż rejestrowany proponuję wprowadzić wreszcie opłaty za sam przelot, bo dotychczas to przecież pasażerowie płacą tylko za serwis (kanapkę, wino i herbatę) oraz przewóz bagażu, a d..ę wożą samolotami PLL LOT za darmo.
Czy naprawdę uważasz, że Ryanair jest jedynym możliwym wzorcem do naśladowania ? Jeśli tak, to chyba jesteś zdania, że już nadszedł ostateczny czas na likwidację wszystkich tradycyjnych przewoźników. Czy tak uważasz ?
Chyba musieli by powariować w LOT jakby mieli się zastanawiać: Dać paxowi z biletem za np. 600 zł kanapkę z kosztem własnym produkcji kanapki 5zł...czy sprzedać za 8 zł i zarobić 200 zł na pół fotela z powietrzem? To nie FRanca, która za chwilę zacznie wprowadzać opłaty od metra papieru toaletowego....Żadna z tych opcji nie poprawi wyników finansowych a co najwyżej może spowodować odpływ pax'ów do low cost'owych linii...
na dzisiaj można się zastanawiać jak wyjść cało z umowy heddingowej...zagospodarować nowe embriony i otwierać nowe połączenia....
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 05-11-2009 o 19:19 Powód: ja zwykle orto...
Jak juz to platna druga sztuka bagazu, i to tylko na lotach krajowych i europejskich. LOT nie moze oferowac serwisu porownywalnego z LCC przy odpowiednio wyzszych cenach biletow, bo to prosta droga do bankructwa. Skoro nie wybral drogi tanich linii to powinien wyrozniac sie serwisem, a oszczedzac moze np. na personelu.
ŻADNA z tych opcji nie powinna zostać wprowadzona w PLL LOT!!!
..::WizzAir::..
Now We Can All Fly :)
W obecnej sytuacji żadna, ponieważ nie da się naprawić silnika, wymieniając akumulator...
W celu poprawienia wyników to właśnie jak najlepszy serwis a nie jego cięcie + nowsza (lepiej wyposażona) flota. To bym chciał jako pax.
Nie uczestniczę w ankiecie bo chyba nie tędy droga.
LOT powinien przede wszystkim trąbić na lewo i prawo o tym, że jeśli chodzi o serwis w klasie ekonomicznej po Europie, to nie dość że jest lepszy od tanich linii, to jeszcze bije na głowę wielu przewoźników tradycyjnych, o czym mało kto wie...
Te wszystkie posiłki, alkohole i dolewki w nieskończoność, prasa itd. to naprawdę w czasach kryzysu rzecz wyjątkowa, a generalna opinia jest jaka jest - nikt prawie o tym nie wie, na skytrax mamy dwie gwiazdki za meals on board economy shorthaul, mniej niż linie które serwują mniej i gorzej...
Zakładki