Zobacz wyniki ankiety: Który krok Twoim zdaniem byłby właściwy dla PLL "Lot" w celu poprawy wyników?

Głosujących
57. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Kompletna likwidacja serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej

    2 3.51%
  • Likwidacja darmowego serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej i wprowadzenie Buy on Board

    15 26.32%
  • Wprowadzenie opłaty za drugą sztukę bagażu rejestrowanego w klasie ekonomicznej

    35 61.40%
  • Wprowadzenie opłaty za cały bagaż rejestrowany w klasie ekonomicznej

    5 8.77%
Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Sonda: Który krok Twoim zdaniem powinny podjąć PLL "Lot" w celu poprawy wyników?


    Polecamy

    Jak w temacie - bez kłótni proszę
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 05-11-2009 o 16:19

  2. #2
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Ale gdzie możliwość oddania głosu ?

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Już jest Dawno sondy nie zakładałem - pardon.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    a czemu nie ma opcji "żadna z powyższych". Moim zdaniem LOT nie powinien stosować ani jednego z kroków - wszystkie są doraźne, a długofalowo zniechęcą pasażerów - bez tego będą oferować to samo, co linie LCC za wyższą cenę. O tym mówił tez Mikosz - "na pewno nie będzie płatnego jedzenia"
    Jeszcze nikomu nie udało się z sukcesem przekształcić klasycznej linii w LCC - nawet szeroko omawiany "lingus" ma duze problemu.
    Teraz nawet Ci których malo interesuje lotnictwo, wiedzą ze za jedzenie w BA trzeba płacić tak samo jak w Ryanair

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Tak się składa, że pionierami tego typu oszczędności wśród przewoźników sieciowych są linie zza Wielkiego Bajora (Delta, Continental, Northwest, American). Żadne z nich low-costem nie jest.

    Ja osobiście uważam, że linie są od przewożenia ludzi i bagażu, a nie zapewniania im darmowej pokładowej wyżery. Jedzenie i picie zawsze można wziąć ze sobą. Dlatego głosowałem za drugą opcją.

    Opcji "żadna z powyższych" celowo nie ma i nie będzie.
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 05-11-2009 o 17:39

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ok, Twoja ankieta to Twoje prawo. Ale taka jej budowa nie daje zadnych uzytecznych wniosków, bo wyklucza rozwiązania zgłaszane przez uzytkowników. A to jest sprzeczne z podstawą budowy ankiet.
    Linie amerykanskie są mocno specyficzne, tak jak i USA jest bardzo rozne od Europy. Z drugiej strony mamy linie azjatyckie lub np loty wewnątrz Australii (dodam ze krotkie loty), gdzie przy dosc niskiej cenie biletu dalej otrzymuje się ciepły posiłek.

  7. #7
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Tak się składa, że pionierami tego typu oszczędności wśród przewoźników sieciowych są linie zza Wielkiego Bajora (Delta, Continental, Northwest, American). Żadne z nich low-costem nie jest.
    Delta w coach na domesticach daje orzeszki / herbatniki + napój - to jest zdecydowanie coś bo godzinny lot spokojnie pozwala przetrwać... Więc jako przykład średnio pasuje do tej ankiety... Jak się jest w mundurze, to można dostać jeszcze więcej...
    KZ

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Żadna z powyższych. Nie rozumiem sensu robienia z LOTu drugiego "lingusa". Ciekawe czy tych potencjalnych oszczędności nie przyćmiłyby straty powstałe w wyniku takich oszczędności.

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Żadna z powyższych nie poprawi wyników moim zdaniem. Za to każda ma potencjał odstraszenia klientów z ich portfelami.

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Tak się składa, że pionierami tego typu oszczędności wśród przewoźników sieciowych są linie zza Wielkiego Bajora (Delta, Continental, Northwest, American). Żadne z nich low-costem nie jest.
    A który z tych pionierów jest konkurencją dla Lotu?

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Ja osobiście uważam, że linie są od przewożenia ludzi i bagażu, a nie zapewniania im darmowej pokładowej wyżery.
    Zgadzam się - linie lotnicze są od przewożenia ludzi i bahażu. A nie bydła. Pewien komfort powinny jednak zapewniać. Nie bardzo rozumiem o co chodzi z darmową wyżerą - w końcu za bilety się płaci, nie?

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Jedzenie i picie zawsze można wziąć ze sobą.
    Powodzenia w szmuglowaniu ich przez kontrolę bezpieczeństwa.

  10. #10

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Po zlikwidowaniu serwisu pokładowego w klasie ekonomicznej i wprowadzeniu opłat za bagaż rejestrowany proponuję wprowadzić wreszcie opłaty za sam przelot, bo dotychczas to przecież pasażerowie płacą tylko za serwis (kanapkę, wino i herbatę) oraz przewóz bagażu, a d..ę wożą samolotami PLL LOT za darmo.

    Czy naprawdę uważasz, że Ryanair jest jedynym możliwym wzorcem do naśladowania ? Jeśli tak, to chyba jesteś zdania, że już nadszedł ostateczny czas na likwidację wszystkich tradycyjnych przewoźników. Czy tak uważasz ?

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Chyba musieli by powariować w LOT jakby mieli się zastanawiać: Dać paxowi z biletem za np. 600 zł kanapkę z kosztem własnym produkcji kanapki 5zł...czy sprzedać za 8 zł i zarobić 200 zł na pół fotela z powietrzem? To nie FRanca, która za chwilę zacznie wprowadzać opłaty od metra papieru toaletowego....Żadna z tych opcji nie poprawi wyników finansowych a co najwyżej może spowodować odpływ pax'ów do low cost'owych linii...
    na dzisiaj można się zastanawiać jak wyjść cało z umowy heddingowej...zagospodarować nowe embriony i otwierać nowe połączenia....
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 05-11-2009 o 20:19 Powód: ja zwykle orto...

  12. #12

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Jak juz to platna druga sztuka bagazu, i to tylko na lotach krajowych i europejskich. LOT nie moze oferowac serwisu porownywalnego z LCC przy odpowiednio wyzszych cenach biletow, bo to prosta droga do bankructwa. Skoro nie wybral drogi tanich linii to powinien wyrozniac sie serwisem, a oszczedzac moze np. na personelu.

  13. #13
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    ŻADNA z tych opcji nie powinna zostać wprowadzona w PLL LOT!!!
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  14. #14

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    W obecnej sytuacji żadna, ponieważ nie da się naprawić silnika, wymieniając akumulator...

  15. #15
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    W celu poprawienia wyników to właśnie jak najlepszy serwis a nie jego cięcie + nowsza (lepiej wyposażona) flota. To bym chciał jako pax.
    Nie uczestniczę w ankiecie bo chyba nie tędy droga.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    LOT powinien przede wszystkim trąbić na lewo i prawo o tym, że jeśli chodzi o serwis w klasie ekonomicznej po Europie, to nie dość że jest lepszy od tanich linii, to jeszcze bije na głowę wielu przewoźników tradycyjnych, o czym mało kto wie...

    Te wszystkie posiłki, alkohole i dolewki w nieskończoność, prasa itd. to naprawdę w czasach kryzysu rzecz wyjątkowa, a generalna opinia jest jaka jest - nikt prawie o tym nie wie, na skytrax mamy dwie gwiazdki za meals on board economy shorthaul, mniej niż linie które serwują mniej i gorzej...

  17. #17
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    No widzisz Stoarn i dla mnie nielatającego wyobrażenie jest właśnie takie dość ponure... ale już wszyscy na ten przykład wiedzą, że w LO to samoloty stare są i się ciągle psują...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •