Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 37

Wątek: TLV na E175

  1. #1
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie TLV na E175


    Polecamy

    Witam,

    polecę pewnie do TLV 14 grudnia i patrzę na różne opcje.
    Moją ulubiona jest OS przez VIE mimo, że w drodze powrotnej już 3 razy nocowałem (jest 45 minut na polączenie), ale spojrzałem także na LO (fatalne pory lotów) i okazało się, że 14-tego leci E175.
    Musi być po sezonie

    Jarek

  2. #2
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Właśnie, ciekawe spostrzeżenie. Po sezonie.. Tylko kiedy był ten sezon, skoro nawet w "sezonie" do FRA, czy CDG latały EMB 145. Teraz Turkish lata do Polski na A321 - LOT do IST na EMB 170. Podobnie z MAD - do Warszawy Iberia na A321, LOT do stolicy Hiszpanii na EMB 170. I tak dalej.. Ale nic mnie nie dziwi - skoro bez walki oddano Lizbonę z rozkręconym przez C0 ruchem (i gotowymi danymi nt potencjału tego kierunku) - TAP już ma 2 loty dziennie do WAW...

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dash7 Zobacz posta
    Właśnie, ciekawe spostrzeżenie. Po sezonie.. Tylko kiedy był ten sezon, skoro nawet w "sezonie" do FRA, czy CDG latały EMB 145. Teraz Turkish lata do Polski na A321 - LOT do IST na EMB 170. Podobnie z MAD - do Warszawy Iberia na A321, LOT do stolicy Hiszpanii na EMB 170. I tak dalej.. Ale nic mnie nie dziwi - skoro bez walki oddano Lizbonę z rozkręconym przez C0 ruchem (i gotowymi danymi nt potencjału tego kierunku) - TAP już ma 2 loty dziennie do WAW...
    I tak i nie, ten E145 do Paryża to jeden z czterech lotów dziennie z W-wy. Stambuł - w tym tygodniu wiekszosc na B737
    Z Lizboną to fakt, swietny kierunek i LO mogłby spokojnie latać, choc ja dwóch lotów dziennie nie widzę

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    I tak i nie, ten E145 do Paryża to jeden z czterech lotów dziennie z W-wy. Stambuł - w tym tygodniu wiekszosc na B737
    Z Lizboną to fakt, swietny kierunek i LO mogłby spokojnie latać, choc ja dwóch lotów dziennie nie widzę
    TP ma przewagę wylotów z LIS i co za tym idzie lepszej możliwości ułożenia rozkładu (nocowanie w WAW i dalsze połączenia do Ameryki Płd). Nie zmienia to jednak faktu że jest to bardzo dochodowa trasa i oddanie jej walkowerem jak dla mnie jest niewytłumaczalnym błędem...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ciekawostka - dziś po 7, gdy wylądował TLV, żaden lot nie był obsługiwany 734...

  6. #6
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    A tak swoją drogą - lot powyżej 2.5-3h na bądź co bądź - regional jecie to małe przegięcie.... Moim zdaniem, dla pasażera lot na takiej trasie NAWET na 737/320 jest niezbyt komfortowy! Ale - tak krawiec kraje....
    Pozdrawiam!
    Piotr

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich Zobacz posta
    A tak swoją drogą - lot powyżej 2.5-3h na bądź co bądź - regional jecie to małe przegięcie.... Moim zdaniem, dla pasażera lot na takiej trasie NAWET na 737/320 jest niezbyt komfortowy! Ale - tak krawiec kraje....
    Orientujesz się może przypadkiem jaka jest oszczędność paliwa 734 vs E70?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Orientujesz się może przypadkiem jaka jest oszczędność paliwa 734 vs E70?
    Hmmm, pewnie duza... Ale wiesz, IMHO - nie wszystko można przeliczać na paliwo!
    W/g mnie działa to tak: latał duży samolot, ale - odpowiednie działy w firmie nie potrafią w porę zareagować na spadającą (z różnych powodów) frekwencję, to dają TYMCZASOWO mniejszy samolot. Pasażerowie po przesiedzeniu paru godzin w (małej!) puszce co robią? "Głosują nogami" - nie chcą więcej lecieć takim samolotem NA TAKIEJ TRASIE. Po jakimś czasie okazuje się, że nawet w wysokim sezonie nie ma klientów, bo - mały samolot, bo ceny i tak dalej. W/g mnie - komfort podczas lotu to nie tylko siedzenie, ale także dodatkowa przestrzeń która w większym samolocie jest, a w małym nie i czasem nawet przeciągnąć i wyprostować się nie można... I lecieć dłużej niż powiedzmy 2 - 2,5h robi się prawdziwym wyzwaniem. Coś tam wiem na ten temat, bo latam jako pax trochę....
    A może to już mi się w przysłowiowej de poprzewracało??
    Pozdrawiam!
    Piotr

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    No, na pewno na długie trasy lepsze są E75 od 734 A z naszego regionu do Tel Awiwu to tylko my żeśmy do niedawna jeszcze podsyłali 763. CSA i MALEV latają na 320 i 734 odpowiednio...

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    No akurat wydaje mi się, że nasze (zwłaszcza nowe) E175 są wygodniejsze od 737... Więc gdyby to była kwestia tylko wygody, to dla mnie wybór jest jednoznaczny
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich Zobacz posta
    W/g mnie działa to tak: latał duży samolot, ale - odpowiednie działy w firmie nie potrafią w porę zareagować na spadającą (z różnych powodów) frekwencję, to dają TYMCZASOWO mniejszy samolot.
    Na szczęście podmianki są dość sporadyczne na szczęście na E70.
    Odnośnie komfortu - 734 mają jedną, podstawową zaletę: większy kąt odchylenia fotela, co przy rejsie nocnym jest nie do przecenienia.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Bedrzich a czemu się dziwisz że latają E70/75 skoro nakupili tego na kilogramy, to teraz muszą tym latać. A można było za tą kaskę kupić coś na lh i do tego dorzucić np. 737-800.
    Za chwilę LOT przyjmie model biznesowy:
    Polish Regional Line and North America Air in Aeroplane.
    PS.
    Stoarn, skąd masz taki wyczesany avatar?

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Stoarn, skąd masz taki wyczesany avatar?
    Wrzuć w tubę PamAnn
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Wrzuciłem! Teraz rozumiem: cabin crew...

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Trochę wstyd biorąc pod uwagę, jakie maszyny puszczają do TLV inne europejskie linie...

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przypomnę może że w Polsce jednak było coś takiego jak rok 1968, który to ma bezpośredni wpływ na wielkość maszyn latających do TLV.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    A jednak mamy miejsca kultu do których od czasu do czasu jest wysyłany z Izraela nawet 747 na KRK. Z drugiej strony 68 nie demonizowałbym do rozmiarów "bezpośredniego" wpływu. Trochę czasu już jednak upłynęło...

  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Bezpośredni w sensie wypędzenia grupy etnicznej, która nie powróciła z powrotem do Polski. Ergo: nie ma kto latać poza turystami.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    No prawie drugie tyle zostało, a z korzeniami żydowskimi kilka razy tyle.

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Przypomnę może że w Polsce jednak było coś takiego jak rok 1968, który to ma bezpośredni wpływ na wielkość maszyn latających do TLV.
    Daleko mi od znajomości tematu, ale jakim cudem w takim razie z Niemiec do TLV latają 747?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •