Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie Pasażerowie LOT koczują na lotnisku w Brukseli


    Polecamy


  2. #2
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Za sjp.pl:
    1. mieszkać, przebywać gdzieś tymczasowo, raczej w niedogodnych warunkach 2. prowadzić wędrowny tryb życia (o ludach, plemionach) 3. w łowiectwie o zwierzynie: przebywać tymczasowo na jakimś terenie

    Podchodzi pod definicję nr 1.
    Pozdrawiam, Pluxe

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Koczowali wszyscy. Trzy Avrusie SN ugrzęzły w Oslo.

  4. #4
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Ale swoją drogą poziom obsługi pasażerów przez LOT na lotnisku w Brukseli poraża - po przejściu security nie ma agenta LOT, o pracowniku LOT nie mówiąc. Stanowisko firmy handlingowej, która obsługuje LOT w Brukseli (nazwy teraz nie pomnę), zostało opuszczone, komputery zabrane. Jak trzeba szybkiego przebukowania biletu, to zapomnij (bo odległości na lotnisku w Brukseli są duuuuże ;-)).

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Od momentu wejścia SN do *A obsługę w takich sytuacjach powinien zapewnić właśnie SN - przecież wszystkie rejsy są na CS.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Od momentu wejścia SN do *A obsługę w takich sytuacjach powinien zapewnić właśnie SN - przecież wszystkie rejsy są na CS.
    W lipcu 2009 SN odmówił przebukowania biletu, mimo że rejsy już były code share. Może od października się coś zmieniło.

  7. #7
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Wprawdzie jestem już sporo czasu poza firmą, ale "od zawsze" miałem wrażenie, że my (LOT) dla Star wszystko a oni nam g… - przepraszam - figę…
    Pozdrawiam!
    Piotr

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich Zobacz posta
    Wprawdzie jestem już sporo czasu poza firmą
    Przyjdą za 2 lata Dream'y, to będziesz mógł wracać
    A co do "koczujących"...to myślałem że do tej pory był to raczej standard LCC i czarterów...ale jak widać myliłem się.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jak jest zima stulecia, koczują wszyscy równo

    Tylko że Ci co lecą LOTem mają zagwarantowany powrót, a drugim (LCC) linia może automatycznie zwrócić kasę z tytułu odwołanego lotu

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tylko że Ci co lecą LOTem mają zagwarantowany powrót
    Ale diabeł tkwi w szczegółach: brak informacji ze strony przedstawiciela SN lub LO, "wyżebrane" kupony na jedzenie itp. Nieładnie. Jak się korzysta z usług tradycyjnego przewoźnika to jakiś standard opieki nad klientem powinien być zachowany. W końcu to w Brukseli się zdarzyło, a nie na jakiejś kamczatce.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •