Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 113
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Rotacje 763 w sezonie zima 2009/2010


    Polecamy

    Właśnie odkryłem, że w tym tygodniu LOT odbędzie 2 loty do ORD, 2 do JFK, 3 do YYZ i 1 z KRK do ORD. Newark zniknęło całkowicie.

    W przyszłym tygodniu dochodzą 2 loty do ORD i 2 loty do Newark, odpada jedno Toronto.

    8-9 lotów tygodniowo!!! 4 maszyny stoją, piąta czasem... Aż takie tragiczne obłożenie?

  2. #2
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ostatnio jak wracalem chyba z Rygi to jak jechalem autobusem po Okeciu to widzialem az 5 767! Z tego 4 staly przy hangarach.
    A ja chce kupic bilet do ORD w polowie grudnia i nie wiem czy to dobry pomysl...
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  3. #3
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Właśnie odkryłem, że w tym tygodniu LOT odbędzie 2 loty do ORD, 2 do JFK, 3 do YYZ i 1 z KRK do ORD. Newark zniknęło całkowicie.

    W przyszłym tygodniu dochodzą 2 loty do ORD i 2 loty do Newark, odpada jedno Toronto.

    8-9 lotów tygodniowo!!! 4 maszyny stoją, piąta czasem... Aż takie tragiczne obłożenie?
    Niestety, jakieś 2 miesiące temu liczba sprzedanych miejsc na niektórych wymienionych przez Ciebie rejsach nie sięgała nawet 30%..

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Ostatnio jak wracalem chyba z Rygi to jak jechalem autobusem po Okeciu to widzialem az 5 767! Z tego 4 staly przy hangarach.
    A ja chce kupic bilet do ORD w polowie grudnia i nie wiem czy to dobry pomysl...
    Kupuj jak taniej, najwyżej skierują Cię na alternatywną trasę...

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Albo od razu rezerwuj lot z przesiadką inną linią. Z Warszawy jest mnóstwo opcji

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Zależy co tańsze Ale na akcji likwidacja lotu można nieźle zarobić :P

  7. #7
    paweł 777
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Właśnie odkryłem, że w tym tygodniu LOT odbędzie 2 loty do ORD, 2 do JFK, 3 do YYZ i 1 z KRK do ORD. Newark zniknęło całkowicie.

    W przyszłym tygodniu dochodzą 2 loty do ORD i 2 loty do Newark, odpada jedno Toronto.

    8-9 lotów tygodniowo!!! 4 maszyny stoją, piąta czasem... Aż takie tragiczne obłożenie?
    To było do przewidzenia!Nie ma chętnych do latania zimową porą za Atlantyk-to jedno.A drugie to sypiąca się flota B.763ER!!!Nikt nie chce ryzykować niepewnych lotów na Lima Papa Error,bo nie wiadomo czy dolecą i znów klimatyzacja im zadymi na przelotówce!!!

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweł 777 Zobacz posta
    To było do przewidzenia!Nie ma chętnych do latania zimową porą za Atlantyk-to jedno.A drugie to sypiąca się flota B.763ER!!!Nikt nie chce ryzykować niepewnych lotów na Lima Papa Error,bo nie wiadomo czy dolecą i znów klimatyzacja im zadymi na przelotówce!!!
    Z tą flotą bym nie przesadzał - Ci, co niby się boją potem lecą równie starymi B747 Lufthansy
    A ruch zimą faktycznie spada + kryzys szczególnie odczuwalny za Oceanem na pewno mocno dotknął naszą emigrację

  9. #9
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paweł 777 Zobacz posta
    To było do przewidzenia!Nie ma chętnych do latania zimową porą za Atlantyk-to jedno.A drugie to sypiąca się flota B.763ER!!!Nikt nie chce ryzykować niepewnych lotów na Lima Papa Error,bo nie wiadomo czy dolecą i znów klimatyzacja im zadymi na przelotówce!!!
    Nie przesadzaj. Grono potencjalnych pasażerów w Polsce, którzy wiedzą, że akurat LPE jest trochę bardziej pechowy niż reszta floty nie jest takie wielkie.
    Przyczyn zimowania pod hangarem jest więcej.
    To oczywiście sezonowość w ruchu za Atlantyk z Polski.
    To flota, którą LOT dysponuje, a która coraz bardziej odstręcza ludzi, którzy generują ruch również poza sezonem (to mówię na własnym przykładzie), to ceny biletów, które częściowo wynikają z tego co napisałem powyżej o flocie. To wreszcie wieloletnia ignorancja wielu poprzednich zarządów LOT, które miały gdzieś co stanie się z tą firmą i nie wypracowały zimowej alternatywy dla floty dalekodystansowej poza okresowym wynajmem, który w kryzysie umarł.
    Szkoda, bo mam wrażenie że to równia pochyła dla LOT. Mikosz może i ma koncepcję. Ale trafił na parszywy okres na rynku i dodatkowo ma pustą kasę, oraz ogromną bandę nierobów i ignorantów na 17 Stycznia. A patrząc na to z boku mam wrażenie, że im bardziej koleś próbuje coś zrobić, tym grubsza staje się ściana, w którą wali głową.





  10. #10
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    wkurza mnie to gadanie ze ta flota to zlomy...
    okeeeeeej moze nie sa najnowsze ale patrzcie na LH tez maja dosyc stare samoloty i ich 744 nie sa zbyt swietnie wyposazone...
    Poza tym mysliscie ze te chocby 767ER zostana odrazu wycofane jak wejda 787 ?...
    To bylaby glupota .. dwa egzemplarze moga jeszcze sobie zostac i obslugiwac w przyszlosci czarterty np.

  11. #11
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    wkurza mnie to gadanie ze ta flota to zlomy...
    okeeeeeej moze nie sa najnowsze ale patrzcie na LH tez maja dosyc stare samoloty i ich 744 nie sa zbyt swietnie wyposazone...
    Poza tym mysliscie ze te chocby 767ER zostana odrazu wycofane jak wejda 787 ?...
    To bylaby glupota .. dwa egzemplarze moga jeszcze sobie zostac i obslugiwac w przyszlosci czarterty np.
    Ciebie może wkurzać gadanie, a mnie wkurza wyposażenie i jakość w LOT i dlatego z niego nie korzystam. Jeżeli za mniejsze pieniądze niż w LOT mogę polecieć do NY świetnie wyposażonym B777 lub (wkrótce) A380 to zgadnij co wybiorę i dlaczego?
    I nikt tu nie mówi o wywaleniu obecnej floty na złom. Z tych samolotów można zrobić super maszyny. Ale jak ktoś kurczowo uczepił się myśli o 787 i w związku z tą perspektywą przestał robić cokolwiek z tym co ma w ręku to takie są efekty.
    Niedawno z delegacji do USA wrócił kolega siedzący biurko obok. Jego komentarz na temat 767 LOT-u był krótki - "oprócz wody w brudnych kiblach na pokładzie nie było prawie nic, a to co było i tak nie działało." O czym więc mówimy?





  12. #12
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Oprócz LOTu i Lufthansy są też inne linie. Ja latałem do USA 5 razy i nigdy nie był to LOT ani Lufthansa, czyli się da

  13. #13
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Z WAW a i owszem, z portów regionalnych niekonioecznie.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  14. #14
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    Zastanawia mnie, jak długo i ile razy jeszcze można kastrować kastrata??? To już chyba we wszystkie możliwe stopy i kolana sobie firma strzeliła....
    Pozdrawiam!
    Piotr

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na akcji likwidacja lotu można nieźle zarobić
    Dziękuję, postoję.
    Wolę dolecieć w dzień, w którym miałem lecieć, a nie być zdanym na łaskę tzw. "narodowego" przewoźnika.
    A co do akcji "likwidacja lotu" to jakoś większe zaufanie mam do zagranicznych linii... Raz już przeżyłem odwołanie rejsu made by nieLOT i ten jeden raz mi wystarczy.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Co, był busik do Wawy za jedyne 500 PLN? :P Ehh, niemożliwość skompletowania załogi nie jest okolicznością egzoneracyjną. Tak jak zwykłe usterki techniczne, w dobie stojących maszyn trudno jest LOTowi udowodnić że nie miał maszyny zastępczej.

    Więc jedyny problem jaki może narosnąć to zawinione odwołanie związane z przesunięciami w rozkładzie To kosztuje linię nawet 600 EUR :P

  17. #17
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Zależy co tańsze Ale na akcji likwidacja lotu można nieźle zarobić :P
    No dzieki... Jak ja lece do USA na 4 dni to taki odwolany lot psuje mi caly plan. A teraz jeszcze musze kupic oddzielny bilet na nastepne loty po USA, wiec sypie mi sie wszystko rowno.
    Raz lecialem LOTem do ORD i lot o 12 odwolali, przerzucili wszystkich na ten sam dzien na 16.30. Przez to nie przerzuca cie na inna linie, a przy okazji czas, czyli jedyna zaleta lotu bez przesiadki bierze w leb.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  18. #18
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    Szkoda, bo mam wrażenie że to równia pochyła dla LOT. Mikosz może i ma koncepcję. Ale trafił na parszywy okres na rynku
    A mnie się wydaje, że w chwili powołania tego Zarządu, w którym nikt nie zna się na lotnictwie, już było wiadomo, czym to się musi skończyć. Oni nie "trafili na parszywy okres", ale właśnie zostali specjalnie wynajęci do przeprowadzenia LOTu przez ten kryzys. No i co? Chyba niestety średnio to się im udaje jak do tej pory. Czy nie było prościej wynająć fachowców?
    St.

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    A mnie się wydaje, że w chwili powołania tego Zarządu, w którym nikt nie zna się na lotnictwie, już było wiadomo, czym to się musi skończyć. Oni nie "trafili na parszywy okres", ale właśnie zostali specjalnie wynajęci do przeprowadzenia LOTu przez ten kryzys. No i co? Chyba niestety średnio to się im udaje jak do tej pory. Czy nie było prościej wynająć fachowców?
    St.
    Ale to jeszcze w Ministerstwie by się musieli doskonale znać na lotnictwie i wiedzieć kogo zatrudnić. A nikt z górnej półki nie zgodziłby się na przejście do skrajnie upolitycznionej firmy w takiej sytuacji prawnej i co najważniejsze finansowej.

    Natomiast Mikosz... myślę że to naprawdę łebski facet. I na zarządzaniu się zna.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 20-11-2009 o 15:22
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    A mnie się wydaje, że w chwili powołania tego Zarządu, w którym nikt nie zna się na lotnictwie, już było wiadomo, czym to się musi skończyć. Oni nie "trafili na parszywy okres", ale właśnie zostali specjalnie wynajęci do przeprowadzenia LOTu przez ten kryzys. No i co? Chyba niestety średnio to się im udaje jak do tej pory. Czy nie było prościej wynająć fachowców?
    St.

    Powtórzę to, co pisałem kilka razy - prezes czy szef marketingu nie musi znać się na branży, w jakiej działa, ale ma być ekspertem od zarządzania/marketingu. Od lotnictwa są ludzie odpowiedzialni za technikę, rozkład itp. Tak jak dyrektorem szpitala nie musi być lekarz, a szkoły nauczyciel.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •