Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26
  1. #21

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie


    Polecamy

    Lot to mnie dzisiaj w bambuko zrobil z tymi promolot... 3bilety rezerwowalem i w czasie rezerwacji bylo wszystko ok cena promocyjna i pieknie... podalem dane osob, karty... dokonalem rezerwacji na kwote 365zl x 3... przychodzi potwierdzenie i... 2x 365 a jeden na 880zl... bez jakiejkolwiek informacji ze cos sie zmienilo... dzownie do LOTu a Pani z ogromna uprzejmoscia stwierdza ze widocznie w trakcie rezerwacji ktos uprzedzil mnie z jednym biletem... tylko czemu nie pojawila sie zadna informacja ze mnie skasuja 500zl wiecej?? czy ja cos moge z tym zrobic??

  2. #22
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    LH daje 24 godziny na zwrot kazdego biletu bez zadnych konsekwencji. Nie wiem, jak to wyglada w LO, ale biorac pod uwage okolicznosci powinni umozliwic zwrot wszystkich biletow.

  3. #23
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Powinno nie dojśc w ogóle do takiego zakupu. Skoro linia podała cene, a bilety zostały wystawione to mają obowiazek oddac te pieniądze, które pobrali niezgodnie z umową. Absolutnie nie oddawałbym biletów - kupiłeś je po cenie jaką widzałeś. Prawo jest po Twojej stronie. Powodzenia w walce.
    (w takich przypadkach gdy ktoś inny szybciej wykupi taryfe w LH wyskakuje na końcu rezerwacji, ze taryfa jest już niedostępna - nie dochodzi to przepływu pieniędzu, założenia rezerwacji i wystawienia biletu).

  4. #24
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ostateczną cenę musisz i tak zaakceptować - raczej wątpię, że w ostatnim kroku jest podana cena za 3 promoloty, a po kliknięciu 'kup teraz' procesuje się cena 2x promolot + 800 zeta. Taka sytuacja zdarza się czasem na expedii i w innych serwisach niestety... Niemniej jednak w takich sytuacjach LO powinien iść na rękę klientowi.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #25

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    no nic napisalem do banku i do lotu... zeby to wyjasnic... bo co innego bylo pokazane na stronie, co innego jest skasowane i potwierdzenie jest juz zgodne z tym co mi sciagneli. Rezygnowac nie mam co bo i tak jakos do tego Budapesztu musze dotrzec... a taniej nie widze cholerka... Podobna sytuacje mialem z Rzymem ale tam pod koniec pojawila sie informacja ze cena sie zmienila w trakcie rezerwacji i czy chce kontynuowac na innych warunkach... i spoko bo wiedzialem... a tu po smsie z banku dopiero wyszedl kot z worka...

  6. #26

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez omenair Zobacz posta
    no nic napisalem do banku i do lotu... zeby to wyjasnic... bo co innego bylo pokazane na stronie, co innego jest skasowane i potwierdzenie jest juz zgodne z tym co mi sciagneli. Rezygnowac nie mam co bo i tak jakos do tego Budapesztu musze dotrzec... a taniej nie widze cholerka... Podobna sytuacje mialem z Rzymem ale tam pod koniec pojawila sie informacja ze cena sie zmienila w trakcie rezerwacji i czy chce kontynuowac na innych warunkach... i spoko bo wiedzialem... a tu po smsie z banku dopiero wyszedl kot z worka...
    Najlepiej zadzwon do LOTu - będzie najszybciej

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •