LH daje 24 godziny na zwrot kazdego biletu bez zadnych konsekwencji. Nie wiem, jak to wyglada w LO, ale biorac pod uwage okolicznosci powinni umozliwic zwrot wszystkich biletow.
Lot to mnie dzisiaj w bambuko zrobil z tymi promolot... 3bilety rezerwowalem i w czasie rezerwacji bylo wszystko ok cena promocyjna i pieknie... podalem dane osob, karty... dokonalem rezerwacji na kwote 365zl x 3... przychodzi potwierdzenie i... 2x 365 a jeden na 880zl... bez jakiejkolwiek informacji ze cos sie zmienilo... dzownie do LOTu a Pani z ogromna uprzejmoscia stwierdza ze widocznie w trakcie rezerwacji ktos uprzedzil mnie z jednym biletem... tylko czemu nie pojawila sie zadna informacja ze mnie skasuja 500zl wiecej?? czy ja cos moge z tym zrobic??
LH daje 24 godziny na zwrot kazdego biletu bez zadnych konsekwencji. Nie wiem, jak to wyglada w LO, ale biorac pod uwage okolicznosci powinni umozliwic zwrot wszystkich biletow.
Powinno nie dojśc w ogóle do takiego zakupu. Skoro linia podała cene, a bilety zostały wystawione to mają obowiazek oddac te pieniądze, które pobrali niezgodnie z umową. Absolutnie nie oddawałbym biletów - kupiłeś je po cenie jaką widzałeś. Prawo jest po Twojej stronie. Powodzenia w walce.
(w takich przypadkach gdy ktoś inny szybciej wykupi taryfe w LH wyskakuje na końcu rezerwacji, ze taryfa jest już niedostępna - nie dochodzi to przepływu pieniędzu, założenia rezerwacji i wystawienia biletu).
Ostateczną cenę musisz i tak zaakceptować - raczej wątpię, że w ostatnim kroku jest podana cena za 3 promoloty, a po kliknięciu 'kup teraz' procesuje się cena 2x promolot + 800 zeta. Taka sytuacja zdarza się czasem na expedii i w innych serwisach niestety... Niemniej jednak w takich sytuacjach LO powinien iść na rękę klientowi.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
no nic napisalem do banku i do lotu... zeby to wyjasnic... bo co innego bylo pokazane na stronie, co innego jest skasowane i potwierdzenie jest juz zgodne z tym co mi sciagneli. Rezygnowac nie mam co bo i tak jakos do tego Budapesztu musze dotrzec... a taniej nie widze cholerka... Podobna sytuacje mialem z Rzymem ale tam pod koniec pojawila sie informacja ze cena sie zmienila w trakcie rezerwacji i czy chce kontynuowac na innych warunkach... i spoko bo wiedzialem... a tu po smsie z banku dopiero wyszedl kot z worka...
Zakładki