Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 109
  1. #21
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    No proszę, kto by pomyślał że możemy mieć takie samo zdanie...
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  2. #22
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    W sytuacji gdy AF-KLM przejmują LOT(a tym samym znaczną część rynku) mogły by na tym zyskać połączenia do AMS i CDG porty regionalne.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  3. #23

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    W sytuacji gdy AF-KLM przejmują LOT(a tym samym znaczną część rynku) mogły by na tym zyskać połączenia do AMS i CDG porty regionalne.
    I może do FCO, bo grupa AF/KLM to za niedługo także Alitalia.

  4. #24
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    No proszę, kto by pomyślał że możemy mieć takie samo zdanie...
    Hihi - też tak pomyślałem czytając post Stoarna
    Witam Was po przerwie w czasie której za sprawą grupy AirFrance-KLM wygrzewałem cielsko w słonecznej Kalifornii. Cóż powiedzieć? Wracam, a tu taka radosna niespodzianka!!! Wejście grupy AF-KLM to byłby strzał w dziesiątkę. Nie mówię już o moich osobistych zyskach, ale o interesie dla SP i LOT. Grupa AF-KLM to najbardziej prężnie rozwijająca się firma lotnicza w Europie. Pomimo pewnego - normalnego dla krajów rozwiniętych - skostnienia organizacyjnego, jest to firma ewidentnie mająca pomysł na biznes. Jednocześnie, zupełnie nieobecna na rynkach wschodnich. Przeglądałem wczoraj w czasie lotu mapkę połączeń. Na wschodzie latją do: Rygi, Moskwy. Petersburga, Kijowa i Bukaresztu. KROPKA!!! Ogromna biała przestrzeń. Zarówno CSA jak i Aeroflot są w SkyTeamie ale nie w grupie AF-KLM. Popatrzcie na moje ukochane Królewskie Holenderskie. Ile to było płaczu, ile dyskusji, że AF zje KL i zajmie jego rynek. Nic takiego się nie stało. Jeszcze w 2002 roku w KLMie latały 747clasic, nie było ani jednego 777 czy A330. Zobaczcie teraz na ich siatkę i flotę oraz szanse rozwojowe. Najmniejsza nawet szansa wejścia LOTu do grupy (oczywiście na gorszych warunkach niż KLM) to wielka radość - moim zdaniem
    W
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  5. #25
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Myślę,że to obecnie i tak bardzo duża szansa dla LOTu- na rozwój, koniec pasożytniczej współpracy z Lufthansą i możliwość współpracy i zaistnienia w Sky Team. KLM i Air France nigdy nie prowadziły ekspansji w Europie Srodkowo-Wschodniej, więc LOT idealnie wpasowąłby się. Na pewno mógłby też pozyskać skandynawski kawałek tortu, natomiast pozostaje pytanie o rolę Aerofłotu i CSA w tym sojuszu. Też mam wrażenie, ze KLM/AF są zainteresowani przejęciem LO ponieważ nie wyszło im z CSA i raczej pokładają nadzieję ze LO byłby przewoźnikiem obsługującym przewozy do Europy Srdk-Wsch., Europy Pn i może coś na wschód,o ile SU pozwoli.
    Nie bardzo natomiast widzę co z lotowskimi połaczeniami za Atlantyk. KLM i AF moglbyby chcieć przejąć tych pasażerów bo obaj przewoźnicy mają bardzo szerokoą sieć połączeń transatlantyckich i wieloletnią ugruntowaną współracę z Delta/Northwest.

  6. #26

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airbus340 Zobacz posta
    Nie bardzo natomiast widzę co z lotowskimi połaczeniami za Atlantyk. KLM i AF moglbyby chcieć przejąć tych pasażerów bo obaj przewoźnicy mają bardzo szerokoą sieć połączeń transatlantyckich i wieloletnią ugruntowaną współracę z Delta/Northwest.
    Myślę, że ORD i JFK by się obroniło. ORD ze względu na duży ruch p2p do/z Polski, JFK tak samo plus możliwości połączeń tranzytowych Deltą. Za to moglibyśmy dostać ATL WAW

    Inny aspekt wykupienia LOT przez grupę AF/KLM to wymuszenie na LH większych starań o rynek polski. W tym momencie mają rynek oddany bez walki i prawie za darmo. Gdyby KRK/WRO/POZ/GDN dostały po 2-3 połączenia dziennie do AMS lub CDG powstałaby prawdziwa alternatywa dla LH.

  7. #27
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Wtedy KLM i AF walczyłoby o pasażerów z portów regionalnych , a dla LH duża konkurencja.
    Połączenia KRK/POZ/WRO/GDN-CDG/AMS by KLM & AF

    EDIT:konrad777 uprzedził mnie.
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 20-01-2010 o 13:35 Powód: ort. w tedy

  8. #28

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Rzeczywiscie LOT moglby na tym sporo zyskac. Calkiem mozliwe, ze doszloby do przetasowania - CSA i ew. Aeroflot odeszlyby ze SkyTeam np. do Star Alliance. LOT na pewno moglby liczyc na bardziej uprzywilejowana pozycje w SkyTeam niz obecnie w Starze.

  9. #29
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Stoarn i WitekZ powiedzieli w zasadzie wszystko, co miałem powiedzieć. Ze swej strony dodam tylko, że mocno trzymam kciuki aby AirFrance KLM (bo tak ta firma się poprawnie zwie ) wygrała. Dzięki temu w Warszawie wylądują wszystkie transfery na Bliski i Daleki Wschód ze wschodniej części Europy Zachodniej, Skandynawii i Europy Centralnej.

  10. #30
    BN
    BN jest nieaktywny
    Awatar BN

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Gdyby KRK/WRO/POZ/GDN dostały po 2-3 połączenia dziennie do AMS lub CDG powstałaby prawdziwa alternatywa dla LH.
    Zapomniałeś o KTW. Zresztą AF już latał do KTW i sami stwierdzili po zawieszeniu lotów że jak tylko możliwości parku maszyn pozwoli to wrócą do Katowic.

  11. #31
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A dzięki temu LOT może stać się znaczącym przewoźnikiem w tej części Europy, kierowanym przez odpowiednich ludzi.
    No i pasażerowie będą mieli do wyboru dwie opcje Sky Team i Star Alliance, a nie jak obecnie tą druga i długo długo nic.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  12. #32
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Dzięki temu w Warszawie wylądują wszystkie transfery na Bliski i Daleki Wschód ze wschodniej części Europy Zachodniej, Skandynawii i Europy Centralnej.
    W taki interes nie wchodzę. Jaki racjonalny argument przemawia za tym, żeby takie ew. lądowania odbywały się jedynie w Wawie?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  13. #33
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Matko to by było coś !
    Trzymam kciuki ! auuuuuhh

  14. #34

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Ulan Bator

    Domyślnie

    Wszyscy się tutaj rozpędzili, a tymczasem AF-KLM zdążyło już zdementowac informacje o swoim zainteresowaniu LOTem.

  15. #35

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    No właśnie:
    Air France-KLM Hasn't Expressed LOT Polish Airlines Interest - WSJ.com

    Szampana trzymamy na inną okazję!
    Zły Dziennik.pl

  16. #36

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Dementowanie "plotek" to rzecz normalna

    PS. gdyby jednak LOT wszedl w SKY Team to myslicie ze nadal utrzymywalby partnerstwo z LH i np. mozna bylo zbierac mile M&M (czy musieliby zmieniac program?) zarowno w Sky team jak i na lotach samej Luthansy?

  17. #37

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    Dementowanie "plotek" to rzecz normalna
    Jasne! Nie wierzymy w informacje niezdementowane?

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    PS. gdyby jednak LOT wszedl w SKY Team to myslicie ze nadal utrzymywalby partnerstwo z LH i np. mozna bylo zbierac mile M&M (czy musieliby zmieniac program?) zarowno w Sky team jak i na lotach samej Luthansy?
    Napewno zmieniałby program starając się zabrać ze sobą jak najwięcej pasażerów.

  18. #38

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Jasne! Nie wierzymy w informacje niezdementowane?
    wierzyc czy nie wierzyc, raczej podchodzic z dystansem

  19. #39
    Awatar szerszen

    Dołączył
    Dec 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A co gdyby im zależało głównie na flocie LOT-u w tym na 787 które podobno LOT ma dostać jako pierwszy w Europie?
    Czy taki scenariusz Waszym zdaniem jest możliwy? :>

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie


    Polecamy

    Ciekawy scenariusz, może się udać. Co do LH to po prostu zrobi więcej promocji itd, oraz przyśle większe samoloty ew doda rejsy..
    Tylko ciekawe jak to flotowo wyjdzie, bo AF/KL nie ma już 767, dominują A330/340 i 777-200/300. Chyba 787 nie zamówili, więc LO byłby rodzynkiem w tej kwestii. Co do krótko- i średniodustansowej floty to jest prawdziwy mix: od Avro przez Airbusy, Embraery, Fokkery (jeszcze) i Benki.

    Oby z korzyścią dla konkurencji i pasażera.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •