Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29
  1. #21

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Az tak zle z nimi jest?
    Wolę 330 LH ze względu na lepszy serwis. Poza tym jako Miles&More FTL jestem trochę lepiej traktowany (miejsce w emergency exit albo bulkhead row).

  2. #22

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Dobra a teraz pytanie, może dla dużo latających oczywiste - dla mnie nie. Jak wykupiłem lot na trasie: WAW-LHR-YYZ-BIL, to też płacę za drugą sztukę, czy upiecze mi się bo przesiadka z lotowskiej maszyny jeszcze w Europie?

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  3. #23
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Dobra a teraz pytanie, może dla dużo latających oczywiste - dla mnie nie. Jak wykupiłem lot na trasie: WAW-LHR-YYZ-BIL, to też płacę za drugą sztukę, czy upiecze mi się bo przesiadka z lotowskiej maszyny jeszcze w Europie?
    No LOT raczej rejsu LHR-YYZ nie wykonuje, więc opłaty za bagaż nie powinien pobierać (o ile oczywiście limit bagażu dla całego biletu jest zachowany).

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Dobra a teraz pytanie, może dla dużo latających oczywiste - dla mnie nie. Jak wykupiłem lot na trasie: WAW-LHR-YYZ-BIL, to też płacę za drugą sztukę, czy upiecze mi się bo przesiadka z lotowskiej maszyny jeszcze w Europie?
    Standardowo powinno byc tak:


    the baggage policy of the carrier operating the first segment of your itinerary applies for all flights until you reach your destination.


    czyli lecisz na zasadach LOTu.
    Pozdrowionka

  5. #25
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Ja bym powiedział że obowiązują zasady tego przewoźnika który sprzedał bilet - tak było jakiś czas temu u mnie z DL i AF - lot był DL (które już wprowadziło opłatę za bagaż) ale bilet w AF i nie zapłaciłem za drugą sztukę - ale jeżeli już wykupiony to chyba jeszcze przed terminem wprowadzenia ?
    KZ

  6. #26
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Dobra a teraz pytanie, może dla dużo latających oczywiste - dla mnie nie. Jak wykupiłem lot na trasie: WAW-LHR-YYZ-BIL, to też płacę za drugą sztukę, czy upiecze mi się bo przesiadka z lotowskiej maszyny jeszcze w Europie?
    Nie ma znaczenia na jaką linie masz kupiony bilet ponieważ każda linia ma swoje limity, które są wyraźnie zaznaczone na bilecie. Np. lecisz LO do US i masz 2 sztuki a dalej UA i już za drugą sztukę płacisz.

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Nie ma znaczenia na jaką linie masz kupiony bilet ponieważ każda linia ma swoje limity, które są wyraźnie zaznaczone na bilecie. Np. lecisz LO do US i masz 2 sztuki a dalej UA i już za drugą sztukę płacisz.
    A nie jest tak, że na całej trasie obowiązuje najwyższy limit bagażu? Czy to tylko wtedy, kiedy np. 2 loty obsługuje jeden, ten sam przewoźnik?


  8. #28
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Nie ma znaczenia na jaką linie masz kupiony bilet ponieważ każda linia ma swoje limity, które są wyraźnie zaznaczone na bilecie. Np. lecisz LO do US i masz 2 sztuki a dalej UA i już za drugą sztukę płacisz.
    No właśnie ma - tak jak w przykładzie który podałem powyżej - lot obsługiwany przez Deltę, z kodem AF na bilecie - obowiązywały limity AF (które wtedy jeszcze były wyższe niż Delty).
    KZ

  9. #29
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    No właśnie ma - tak jak w przykładzie który podałem powyżej - lot obsługiwany przez Deltę, z kodem AF na bilecie - obowiązywały limity AF (które wtedy jeszcze były wyższe niż Delty).
    To jest akurat zły przykład

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •