Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 89
  1. #41

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Dobra robota Egon!!!

  2. #42
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Egon chodzilo mi po prostu jak to wyglada wizualnie po prostu.
    W ogole wydaje mi sie ze LOT jest wielkim Twoim uwielbieniem . . .
    A mam takie male pytanko.
    Byly jakies pytania na ktore Pan Prezes nie chcial odpowiedziec czy wszystkie pytania ktore zadales zostaly umieszczone tu na stronce ?

  3. #43
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafaldca Zobacz posta
    Zdziwil bys sie ile w Waszyngtonie jest Polonii
    Według ostatniego spisu powszechnego jest tam Polonii mało, raptem 8 tysięcy w DC. Można ewentualnie doliczyć 310 tysięcy z sąsiedniego Marylandu i Virginii, czyli w sumie 318 tysięcy. W podobnym promieniu od Bostonu mieszka 700 tysięcy. W podobnym promieniu od Cleveland mieszka ponad milion Polonii.

    Zaznaczam, że ja znam tylko oficjalne dane, nie byłem na miejscu, ale myślę, że np. nielegalnych imigrantów nie ma co liczyć jako pasażerów, bo jak stamtąd wylecą, to ich z powrotem nie wpuszczą. Zresztą myślę, że stosunek nielegalnych do legalnych jest mniej więcej stały, więc jeśli w okolicy Bostonu jest więcej Polonii zapisanej na spisie, to i takiej niezapisanej też jest bardzo dużo.

  4. #44
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    Egon chodzilo mi po prostu jak to wyglada wizualnie po prostu.
    W ogole wydaje mi sie ze LOT jest wielkim Twoim uwielbieniem . . .
    A mam takie male pytanko.
    Byly jakies pytania na ktore Pan Prezes nie chcial odpowiedziec czy wszystkie pytania ktore zadales zostaly umieszczone tu na stronce ?
    Nie leciałeś nigdy, ale wiesz lepiej. Nie chciałbym być nieuprzejmy, ale zasada - jak nie mam nic do powiedzenia to nie zabieram głosu wydaje mi się dość rozsądna. Natomiast odnośnie klasy biznes w 747 vs 767:

    konfiguracja: 2-3-2 vs 2-2-2 - plus dla LO
    ilość miejsc: 68 vs 18 - plus dla LO, bo jest kameralniej i spokojniej i stewy mają dla pasażera więcej czasu
    fotel: nie różnią się praktycznie niczym oprócz tego, że w LH jest funkcja masażu. Oba są lie-flat.
    IFE: w LO nie istnieje - plus dla LH
    jedzenie: po wprowadzeniu menu Sowy LO jest zdecydowanie lepszy od LH pod kątem ilości i jakości.

    Lot cierpi przez niewymienione panele, wykładziny i ogólne wrażenie, jakie sprawia kabina.
    Odnośnie wywiadu - weszły wszystkie zadane pytania i w procesie autoryzacji nie zostało wykreślone ani jedno słowo.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #45
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    konfiguracja: 2-3-2 vs 2-2-2 - plus dla LO ilość miejsc: 68 vs 18 - plus dla LO, bo jest kameralniej i spokojniej i stewy mają dla pasażera więcej czasu
    Średnica kadłuba samolotu i ilość stew przypadających na klasę biznes jak rozumiem jest identyczna ?
    KZ

  6. #46
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie po to płacisz ciężkie pieniądze (nawet firmowe), żeby siedzieć w środku, w środkowym rzędzie, gdzie de-facto jesteś skrępowany jak w eco.

    W LO w C stewy są dwie, w LH trzy + jedna dochodzi na serwis.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #47

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Lot cierpi przez niewymienione panele, wykładziny i ogólne wrażenie, jakie sprawia kabina.
    LOT cierpi przez to, że tylko 4 767 mają tą klasę business, którą opisujesz a pozostałe dwa dużo gorszą. Więc produkt jest niejednolity i do ostatniej chwili nie wiesz na co trafisz. Pół biedy jeżeli trafiasz tam jako upgrade, ale co mają powiedzieć Ci, którzy płacą za C? Poza tym nie lekceważyłbym braku IFE.

    Co do menu i bardziej kameralnej obsługi jak najbardziej zgoda. Z mojego doświadczenia szefowe pokładu na Atlantykach mają dużo klasy.

  8. #48
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Co do tego pełna zgoda. Nie jest moim zamiarem gloryfikowania produktu w LO, bo koń jaki jest każdy widzi, ale z drugiej strony jestem w zdecydowanej kontrze w stosunku do tych, którzy twierdzą, że to jest taka straszna beznadzieja... (najczęściej nie mając z tym styczności)
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #49

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/POZ/TXL

    Domyślnie

    Bardzo interesujący wywiad - brawo dla Egona jak i prezesa P. Sebastiana Mikosza za sensowne myślenie.

  10. #50

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Egon - brawo za wywiad.

    Według mnie w koncepcjach, planach i ocenach prezesa są następujące:

    MINUSY
    - brak koncepcji i zdecydowania, czy LOT potrzebuje 73NG, 32S czy może tylko E95 - jeśli LOT chce latać na Bliski Wschód, na wschód do byłych republik ZSRR, realizować połączenia czarterowe to musi mieć coś więcej niż E95 ale chyba mniej niż (pozostawione na dłużej ?) 767
    - brak zdecydowania co do wyboru między Q400 a ATR 72-600
    - (zbyt) krytyczne spojrzenie na BC ale brak zdecydowanych działań przez ostatnie miesiące, aby ten stan zmienić
    - naiwna wiara, że LH jest partnerem do rozmów o połączeniach z Polski - tu nie ma i nie będzie partnerstwa, tylko walka o przejęcie / zdobycie pasażerów, co nie oznacza, że LH jest wrogiem, a potwierdza fakt, że jest silnym konkurentem
    - brak informacji o rozwoju hubu w Warszawie po zakończenie rozbudowy terminali
    - brak odniesienia się do kiepskiego serwisu naziemnego PPL w Warszawie (autobus zamiast rękawa)

    PLUSY:
    + mimo trudnej sytuacji myślenie o rozwoju LOT
    + zdecydowanie się na ujednolicenie floty na średnie (E95, E75) i dalekie (787 z wykorzystaniem opcji) dystanse
    + plan wprowadzenia economy plus
    + plan rozwoju połączeń azjatyckich także przy wykorzystaniu 767
    + realna ocena sytuacji połączeń krajowych ("Polacy nie są przyzwyczajeni do latania /po Polsce/") i podjęcie próby zmiany tej sytuacji poprzez rozwój połączeń z portów regionalnych i prowadzenie racjonalnej polityki cenowej
    + realna ocena problemu związków zawodowych, układu zbiorowego itd. i starania o rozwiązania problemu
    + zapowiedź nowej strony internetowej

  11. #51
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Egon ! Fantastyczna robota !! Przyznam że czytałem wywiad tak jakbym sprawdzał listę czy dostałem kupę forsy na loterii !!
    Co mnie cieszy - Pan Prezes ma wizję - co więcej, robi co się da żeby się udało !!
    Co mnie napawa nadzieją ? Kierunki Armenia Azerbjedżan Gruzja Kazachstan Kirgistan etc. Trzymam kciuki !!
    Co mnie martwi ? Że jakaś "mądrala" z ul. Wiejskiej może mieć inny punkt widzenia na działania Prezesa i zechce mu poprzeszkadzać. Biada takim ludziom

    I na koniec - chciałbym zobaczyć A320 w naszej flocie bo lubię te maszyny.

    LOT - Probably the best airline in the world

  12. #52
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Brawo za konkretny, na ile to możliwe, wywiad, paru ciekawych rzeczy się dowiedziałem. Jednak zgadzam się z AM_06, szkoda, że nie została poruszona kwestia rękawów...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  13. #53
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Żeby otrzymać odpowiedź na wszystkie nurtujące Was kwestie Egon musiałby zadać około stu pytań, a biorąc pod uwagę to, że prezes lubi się rozwinąć w odpowiedziach, potrwało paręnaście godzin.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  14. #54

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Po pierwsze Egon dzięki za chęci, a po drugie gratulacje za dobrą robotę. Wywiad czytałem z uśmiechem na twarzy.
    Osobiście mnie najbardziej ucieszyła wizja pozbywania się 735, ale to może jakiś mój prywatny uraz do tych samolotów. Duży plus ode mnie dla LOTu i dla Prezesa także za rozwój siatki i za to, że wreszcie coś wiadomo jak będzie wyglądał remont wnętrza 767.
    Szkoda, że w kwestii floty nic ponad to co wyżej napisane się nie dowiedzieliśmy. Chodzi mi tu o to co zastąpi obecne ATRy i o jak widać odległy temat wprowadzenia do floty 737NG lub 320.

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Sprawa rękawów to kwestia żałosności PPLów. Artykuł o tym chorym bycie, konflikcie z LOTem, czyli konflikcie Orzełka wydział Skarb z Orzełkiem wydział Infrastruktura jest w PB, ściągnę linka na warszawski dział.

    W skrócie: PPL robi LOTowi na złość, gorzej odśnieża stanowiska na Okęciu przy których parkuje LOT etc. z powodu konfliktu resortów.

    Jest pomysł żeby infrastrukturze odebrać PPL, utworzyć z niego spółkę akcyjną, wtedy wszystko będzie bardziej cywilizowane podpadało pod jedną głowę.

  16. #56

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Jest pomysł żeby infrastrukturze odebrać PPL, utworzyć z niego spółkę akcyjną, wtedy wszystko będzie bardziej cywilizowane podpadało pod jedną głowę.
    Bardzo dobry pomysł. Następny krok: prywatyzacja po sprzedaży udziałów w lotnisku w Modlinie i Katowicach (lub Krakowie), aby uniknąć dążeń do lokalnych monopoli/zmów cenowych.

  17. #57
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    ATR y na pewno zostaną zastapione ATR ami. Małe bońki małymi bońkami, duze -duzymi ale to juz sa oczywiste oczywistości.

    No to macie u mnie czapke gruszek jeżeli twór p.t ,,Lotnisko Modlin,, powstanie/zacznie działalność /będą tam lądowały samoloty rejsowe/ czarterowe.

  18. #58
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AND 170 Zobacz posta
    ATR y na pewno zostaną zastapione ATR ami. Małe bońki małymi bońkami, duze -duzymi ale to juz sa oczywiste oczywistości.
    Pożyjemy zobaczymy.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  19. #59

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    egon.olsen - wielkie dzięki za profesjonalny wywiad, kawał dobrej roboty !

  20. #60

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Sprawa rękawów to kwestia żałosności PPLów. Artykuł o tym chorym bycie, konflikcie z LOTem, czyli konflikcie Orzełka wydział Skarb z Orzełkiem wydział Infrastruktura jest w PB, ściągnę linka na warszawski dział.

    W skrócie: PPL robi LOTowi na złość, gorzej odśnieża stanowiska na Okęciu przy których parkuje LOT etc. z powodu konfliktu resortów.

    Jest pomysł żeby infrastrukturze odebrać PPL, utworzyć z niego spółkę akcyjną, wtedy wszystko będzie bardziej cywilizowane podpadało pod jedną głowę.
    Rękawy to moim zdaniem kwestia zarówno ich dostępności jak i pieniędzy - sprawa jest prosta. Nie wiem, czy są inne trudności obiektywne stojące na przeszkodzie ku zwiększeniu ilości samolotów LOTu pod rękawami.

    Oczywiście zgodzę się, że zniesienie ustawy o PPL jest jedyną słuszną drogą na dziś dzień i oby słowo ciałem się stało.

    Ale informacja o stanowiskach postojowych odśnieżanych gorzej lub lepiej w zależności od przewoźników na nich operujących to czysty absurd.

    I szacunek dla Egona.

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 26-02-2011, 14:56
  2. 27-05-2010, 10:02

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •