Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 82
  1. #21
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Poza tym, moim zdaniem (patrząc na własne loty GDN-WAW i to gdzie odprawaili się pasażerowie oraz na liczbę lotów z tych miast to W-wy), z lotnisk typu GDN czy WRO nadal jest duży ruch przez Warszawę, sam wolę leciec przez WAW niż FRA - cenowo w moim przypadku najczęsciej jest porówywalnie, dużo więcej lotów do WAW niż do FRA
    Dla 1 lipca 2009 do WAW dostępnych jest 608 miejsc Lotem (9 rejsów). Do FRA/MUC/DUS z LO/LH dostępnych jest 521 (7 rejsów LH/LO, licząc C jako 2x Y), więc jakieś szczególnej różnicy nie ma. Pamiętaj, że LH praktycznie do każdego portu docelowego ma kilkukrotnie więcej połączeń niż LO z WAW, więc dostępność niższych klas rezerwacji (i cen) jest znacznie większa i szans na upolowanie tańszego biletu jest większa, oraz co z tego, że w WAW mogę być o 6 rano skoro jedyny lot do takiego Madrytu jest 7 po południu (i to nie w każdy dzień) i ląduje o 21? LH czy SAS dają znacznie więcej opcji czasowych.

  2. #22

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krasnall Zobacz posta
    W przypadku np. Krakowa tak dokładnie jest, taniej, szybciej, wygodniej. Pomysł latania po Europie przez CDG czy nawet AMS to kompletny absurd.
    Właśnie o to chodzi w dobrodziejstwie przystąpienia LOTu do SkyTeam, żeby omijanie Warszawy stało się wreszcie absurdem, żeby Paryż i Amsterdam używać tylko do lotów interkontynentalnych, a po Europie móc lecieć albo bezpośrednio, albo przez Warszawę, a nie przez Monachium czy Frankfurt. Odległa pozycja Paryża, Amsterdamu i Rzymu sprawiłaby, że więcej do ugrania miałby LOT niż dzisiaj...

  3. #23
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Właśnie o to chodzi w dobrodziejstwie przystąpienia LOTu do SkyTeam, żeby omijanie Warszawy stało się wreszcie absurdem, żeby Paryż i Amsterdam używać tylko do lotów interkontynentalnych, a po Europie móc lecieć albo bezpośrednio, albo przez Warszawę, a nie przez Monachium czy Frankfurt. Odległa pozycja Paryża, Amsterdamu i Rzymu sprawiłaby, że więcej do ugrania miałby LOT niż dzisiaj...
    Tzn, po przystąpieniu do SkyTeam nagle LOTowi spadnie z nieba kilkadziesiąt maszyn żeby móc zaoferować chociażby namiastkę możliwości połączeń z każdego z podanych tu portów? Nie mam na prawdę pojęcia skąd ten optymizm - tutaj się nie ma co oszukiwać, SkyTeam przespało moment na wkroczenie do Polski i teraz po prostu chce kupić choć część rynku (WAW).

  4. #24
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Niebieski na srebro to bez przesady. Chociaż srebro w FB to wydaje się na pierwszy rzut oka jednak mniej wartościowe od FTL.
    Myślę, że to żadna przesada. Wręcz to jedyna droga do jakiegokolwiek zdobycia rynku przy decyzji "romansu" z SkyTeam.
    Ci którzy nieczęsto latają i tak nie narobią kosztów w salonikach.

  5. #25

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Byl code share i go nie ma .. bedzie wojna

  6. #26
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jaszczurka Zobacz posta
    Byl code share i go nie ma .. bedzie wojna
    ???

    Na lufthansa.com nadal są loty LH MXP-WAW operowane przez LO.

  7. #27

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    a na lot.com nie ma czyli wojna na noze

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ano nie ma Nie wiem zresztą na kij nam codesharowanie na 1838/1847

  9. #29
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Na lufthansa.com już też nie. A jednak....

  10. #30

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Szczecin / Berlin

    Domyślnie

    Moment, moment - jakie minimum 50% mil? Dolek cenowy czyli Promolot daje rowne zero mil, a nastepne taryfy (np. L i T), przynajmniej na trasie WAW-TXL, daja 125 mil, przy standardowej ilosci w Blue 750 mil. Jakbym nie liczyl - wychodzi mi, ze 125 mil stanowi 16,67% ze standardowych 750, czyli dosc sporo mniej niz minimum 50%. W LH podobnie - za ostatnie loty do LHR dostalem po 125 mil.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Bo ja wiem, 25% mil na większości tanich taryf to jednak o połowa mniej od minimum 50% na LH/LO itd (nie mówiąc już o 100% dostępnych od trzeciej taryfy od dołka cenowego).

  11. #31
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pete78 Zobacz posta
    Moment, moment - jakie minimum 50% mil? Dolek cenowy czyli Promolot daje rowne zero mil, a nastepne taryfy (np. L i T), przynajmniej na trasie WAW-TXL, daja 125 mil, przy standardowej ilosci w Blue 750 mil. Jakbym nie liczyl - wychodzi mi, ze 125 mil stanowi 16,67% ze standardowych 750, czyli dosc sporo mniej niz minimum 50%. W LH podobnie - za ostatnie loty do LHR dostalem po 125 mil.
    Long Haul. Na krótkich dystansach wiadomo, że najkorzystniejsze jest U dające 750 za odcinek...

  12. #32
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Ano nie ma Nie wiem zresztą na kij nam codesharowanie na 1838/1847
    A na stronach LOT'u są bardzo ciekawe taryfy na loty do Mediolanu - ja kupiłem w biznesie za 1800 zł z kawałkiem ;-)

  13. #33
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Long Haul. Na krótkich dystansach wiadomo, że najkorzystniejsze jest U dające 750 za odcinek...
    Odpowiednikiem taryfy U z LH w LOCIE jest taryfa W - za którą jest już tylko 125mil. Należy uważac przy zakupie taryfy U w LH, czy nie ma segmentów operowanych przez LO - wtedy mil bedzie mniej

  14. #34

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    . Należy uważac przy zakupie taryfy U w LH, czy nie ma segmentów operowanych przez LO - wtedy mil bedzie mniej
    Ale za to serwis będzie lepszy o niebo :P

  15. #35
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    A na stronach LOT'u są bardzo ciekawe taryfy na loty do Mediolanu - ja kupiłem w biznesie za 1800 zł z kawałkiem ;-)
    no właśnie się zastanawiam, skąd takie - nigdy jeszcze w LO nie widziałem tak taniego biznesu. Rok temu jak leciałem to płaciłem ponad dwa razy tyle. Może to odpowiedź na LH? Z drugiej strony, restrykcje są znaczne.
    Ktoś w ogóle widział taryfę ZLOW na jakichś innych trasach?
    Zastanawia mnie też niska dostępność ECO do Mediolanu - nawet jak sprawdzałem z tygodniowym wyprzedzeniem, to dostępne tylko Z, czasami jakaś grey, ale to bardzo rzadko. Faktycznie taki booking jest? Wątpię, bo ZLOW jest dostępne zarówno za tydzień jak i jutro - przy tej cenie ludzie powinni się rzucić, gdyby były takie obłożenia. Może to element jakiejś nowej strategii powiększenia biznesu?

  16. #36
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dla ułatwienia dodam, że taryfa ZLOW to nowość
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #37
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No i o to w zasadzie pytam
    Ceny biznesu w LO w porównaniu do LH już wcześniej były bardzo konkurencyjne, ciekawe jak to będzie teraz wyglądało. Wiesz coś więcej na temat "zasięgu" tej taryfy? Zagości na stałe na różnych trasach, czy to tylko jakaś promocja jest?

  18. #38
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Na mojego nosa jest to testowanie popularności tego typu oferty i jak znam życie i jedną Panią Dyrektor jak się przyjmie to i się rozszerzy na inne kierunki. Oczywiście poza flagowymi typu BRU, LHR itp.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #39
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Hmm... szkoda, że Twój nos wyklucza BRU, to też by mi odpowiadało a gdyby jeszcze połączyć ZLOW z zeszłoroczną ofertą "drugi bilet w biznes z 80% rabatem"...
    ale i tak nie narzekam, bo MXP to miejsce w które akurat się wybieram z Żoną i akurat w tym czasie, więc nie narzekam

  20. #40
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Mhm... 1800 niezle, ale Lufa Italia od jakiegos czasu ma oferte od 799 pln (przeliczane z euro wiec na dzisiaj jest to kwota 776 pln w biznesie OW WAW-MXP
    Lufthansa - Lufthansa Italia - the unique comfort of Business Class

    A RT jest za 1341


    Choc jak przystalo na promocyjna taryfe, ma swoje minusy

Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •