Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Okazja dla PLL Lot


    Polecamy

    CSA wystawiło na sprzedaż dwie pary okienek na LHR. Stoarn/Egon - działajta. Taka okazja może się nie powtórzyć, a na KRK/GDN - LHR możnaby zarobić.

    Źródło.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Gdyby to ode mnie tylko zależało Zapodane, ale jestem niemal pewien że skorzysta ktoś inny...

  3. #3
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Sloty na LHR? Za co miałby je kupić? „On 23 September 2003, BA purchased access to eight more slots owned by Swiss Airlines at Heathrow... for 22 million GBP”. W 2003 BA kupiła 8 slotów których właścicielem był Swiss za 22 mln. W 2004 jedna para slotów w tzw. „peak hours” była oceniana na 6-10 mln GBP. Flight z końca 2008 pisze: In its analysis Deloitte valued a peak-time Heathrow slot at around £25-30 million (wartość slotu na LHR 25-30 mln GBP w godz. szczytu). Pod koniec 2009 wprawdzie ich wartość nieco spadła, ale wciąż jest potężna. Już to widzę, LOT nie ma kasy na samodzielny odbiór Embraerów, ale kupuje sloty na Heathrow o wartości samolotu czy dwóch. Dobre, ubawiłem się..
    Pozdrawiam

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Prędzej kupi BMI (z plecami od LH), albo jakiś LH z Azji lub linia z USA lub Ameryki Płd.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  5. #5
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Witam wszystkich.
    To mój pierwszy post na tym forum.
    Skoro pojawił się temat slotów, to mam kilka pytań.
    1. Co się stało ze slotami LOT-owskimi w Dublinie i Manchesterze? W końcówce działalności CO przejął te połączenia i wkrótce po tym (ok 1 - 1,5 miesiąca) zamknął.
    2. Były sprzedane?
    3. Prze LOT czy przez CO?
    4. Komu?
    5. Za ile?
    O ile pamiętam, to LF na większości rejsów, w czasie gdy połączenia do Dublina i Manchesteru było obsługiwane przez LOT, przekraczało 75%.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango Zobacz posta
    Witam wszystkich.

    O ile pamiętam, to LF na większości rejsów, w czasie gdy połączenia do Dublina i Manchesteru było obsługiwane przez LOT, przekraczało 75%.
    Również witamy serdecznie,

    Break even point to ok. 86% LF.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Break even point to ok. 86% LF.
    Rozumiem, że połączenie nie było opłacalne dla LOT-u i jak się wkrótce okazało dla C0? A co ze slotami?
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 03-03-2010 o 19:07 Powód: edycja

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Z rozmowy z Prezesem wynikło, że Lot rozważa powrót na wyspy, ale nic nie jest przesądzone w tym momencie.

    Odnośnie slotów - może ktoś kompetentniejszy się wypowie - nie mam wiedzy na ten temat.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Break even point to ok. 86% LF.
    Z ciekawości, ile połączeń z dotychczasowej siatki przeskakuje przez ten płotek?

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    86 % to break even point dla jakiego kierunku?

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Obawiam się że to tajemnica spółki, ale osobiście obstawiam jakieś 25-30% w postaci LHR, SVO i tego typu połączeń.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    86 % to break even point dla jakiego kierunku?
    Uśrednione dla firmy
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ale chyba 86 % to tylko Dublin i Manchester z takim ruchem pracowniczym?

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Wbrew pozorom przy bieżących kosztach to wartość dla całej siatki
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    W 2007 roku Manchester i Dublin miały obłożenie znacznie większe niż 86% (w rejsach które ja pamiętam).

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A czy rejsy, które pamiętasz, da się skorelować ze statystyką?
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 03-03-2010 o 19:43
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Wbrew pozorom przy bieżących kosztach to wartość dla całej siatki
    No to katastrofalnie wysoka wartość

  18. #18
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Masz rację Egon, że nie da się skorelować, ale BEP był chyba mniejszy niż 86% w roku 2007?

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Danych nie mam. I nie bronię kierunku - jedynie wskazuję na 'business rationale'. Czy ono wystąpiło, czy nie - nie wiem. Ale jeżeli chodzi o Wyspy to niestety Lot zebrał tęgie lanie od przewoźników LCC i nie ma się co dziwić że z ostrożnością podchodzi do reaktywacji tych kierunków.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    No to katastrofalnie wysoka wartość
    Dla FR i innych LCC ta wartość koreluje w granicach 90-92%, wiec paradoksalnie łatwiej Mikoszowi grać na nerwach MOL'owi niż odwrotnie. No chyba że pójdą na ambicję, o co MOLa nie podejrzewam.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 03-03-2010 o 20:05
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •