Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Agencja FireFly przygotuje serwis LOT.com


    Polecamy

    Agencja FireFly Creation zwyciężyła w zorganizowanym przez Polskie Linie Lotnicze przetargu na nowy projekt serwisu LOT.com


    W ramach współpracy agencja przygotuje nową architekturę informacji i graficzny interfejs użytkownika serwisu. Wdrożeniem technologicznym zajmie się inna firma.



    Projekty zaprezentowane przez FireFly Creation zostały poddane badaniom eyetrackingowym przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą UseLab i zostały dobrze ocenione pod względem rozkładu funkcjonalności i użyteczności korzystania z serwisu.




    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    w końcu - bo kupowanie przez stronę lotu to droga przez mękę. O ile macierz cenowa jest ok - to późniejsze formularze wołają o pomstę do nieba

  3. #3
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    No bez przesady,wcale nie jest tak źle. Kupowałem kilka tygodni temu,jakoś nie zauważyłem żeby cokolwiek tam "wołało o pomstę do nieba" a bonus w postaci możliwości wyboru konkretnego miejsca w samolocie bardzo mi się podoba [wcześniej bilety na LOT kupowałem zawsze w kasie]

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Kolejne projekty i badania niezależnych firm... hehe


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airbus340 Zobacz posta
    No bez przesady,wcale nie jest tak źle. Kupowałem kilka tygodni temu,jakoś nie zauważyłem żeby cokolwiek tam "wołało o pomstę do nieba" a bonus w postaci możliwości wyboru konkretnego miejsca w samolocie bardzo mi się podoba [wcześniej bilety na LOT kupowałem zawsze w kasie]
    Formularze rezerwacji i płatności dramatycznie odstają od tego co daje swoim użytkownikom np expedia. Po formularzu widać że został zaprojektowany dla jednego, pozytywnej ścieżki, a pozostałe przypadki zostały potraktowane po macoszemu. Dla przykładu, spróbuj do faktury wpisać adres z przecinkiem. I to że się nie da to jedno, a to że informacje o błędzie pojawia się ponad polem i jest zupełnie nic nie mówiąca, to drugie.
    W ogóle, informacje o błędach są żałosnej jakości. Co mi po tym że pole jest wypełnione nieprawidłowo. Oczekiwałbym raczej informacji jakie wypełnienie jest prawidłowe.
    To jednak jest mały pikuś, w porównaniu do tego że po zakończeniu płatności pojawia się komunikat o błędzie i niemożności zakończenia rezerwacji - pomimo że proces przebiegł pozytywnie (kaska zablokowana / mail z potwierdzeniem).

    Jeżeli LOT poważnie myśli o swojej stronie w kategoriach e-commerce to akuratnie zatrudnienie porządnej agencji (a za takową uważam np UseLab) powinno przynieść oczekiwane korzyści.

    kuba

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Co nie znaczy, że sam wygląd strony i formularzy jest zły, moim zdaniem jest całkiem dobry bo przede wszystkim bardzo czytelny. Kupowanie jako zalogowany klient jest bardzo szybkie i właściwie jedyne czego mi brakuje to "koszyka" czyli możliwości kupienia kilku biletów jako jednej transakcji...

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Jeśli po roku (około) trzeba znowu robić od nowa stronę, to znaczy że ci którzy pierwotnie decydowali o zakupie poprzedniej strony, powinni być pociągnięci do odpowiedzialności. Pieniądze poszły w błoto. A nie lepiej było doinwestować tamtą stronę i poddać ją mniejszym lub większym modyfikacjom?
    Przynajmniej nie trzeba będzie zakładać osobnego tematu: nowa strona LOT'u. Już mamy gotowy jak coś

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kubam Zobacz posta
    Formularze rezerwacji i płatności dramatycznie odstają od tego co daje swoim użytkownikom np expedia. Po formularzu widać że został zaprojektowany dla jednego, pozytywnej ścieżki, a pozostałe przypadki zostały potraktowane po macoszemu. Dla przykładu, spróbuj do faktury wpisać adres z przecinkiem. I to że się nie da to jedno, a to że informacje o błędzie pojawia się ponad polem i jest zupełnie nic nie mówiąca, to drugie.
    Ale to są błędy techniczne i kwestia ich obsługi. Expedia jest skażona systemowo, gdzie musimy się przedzierać przez gąszcz dodatkowych ofert typu hotel, samochód, wycieczki czy gumowe kurczaki.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Dobrze prawisz L4. Dla mnie Expedia to przede wszystkim kombajn turystyczny. I do tego ma archaiczny design.

  10. #10
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez airbus340 Zobacz posta
    No bez przesady,wcale nie jest tak źle. Kupowałem kilka tygodni temu,jakoś nie zauważyłem żeby cokolwiek tam "wołało o pomstę do nieba" a bonus w postaci możliwości wyboru konkretnego miejsca w samolocie bardzo mi się podoba [wcześniej bilety na LOT kupowałem zawsze w kasie]
    też się po zmianach z zeszłego roku napaliłem na tę "funkcjonalność" i to przy rezerwacji u naszego narodowego przewoźnika. I nic nie wyszło (raz dla dowcipu wziąłem przy rezerwacji miejsce 2A - potencjalny biznes w E70 - więc zrozumiałe), ale zawsze przy odprawie online na nowo musiałem wybrać miejsce - ale to i tak postęp, choć zdecydowanie za małe kroczki stawia LOT w tej materii.

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2008

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pR0SiAczek Zobacz posta
    też się po zmianach z zeszłego roku napaliłem na tę "funkcjonalność" i to przy rezerwacji u naszego narodowego przewoźnika. I nic nie wyszło (raz dla dowcipu wziąłem przy rezerwacji miejsce 2A - potencjalny biznes w E70 - więc zrozumiałe), ale zawsze przy odprawie online na nowo musiałem wybrać miejsce - ale to i tak postęp, choć zdecydowanie za małe kroczki stawia LOT w tej materii.
    Przy online checkin pojawia się znów wybór miejsca, ale jeśli nie klikniesz na żaden fotel tylko dasz "odpraw", to dostaniesz miejsce które wybrałeś przy rezerwacji (ono jest domyślnie wpisane w "okienku" na lewo od samolotu). Problem pojawia się kiedy nie wydrukujesz sobie karty tylko odbierasz ją na lotnisku - potrafią Ci zmienić miejsce bez pytania (mnie np. nagminnie zmieniają z 17D na 18D, które w E70 się nie odchyla), ale to już nie wina złej strony lot.com.

  12. #12
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    jak robiłem we wtorek odprawę online w biznes, to system koniecznie uparł się, żebym miejsce sobie wybrał w sekcji ekonomicznej...

  13. #13
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krasnall Zobacz posta
    Przy online checkin pojawia się znów wybór miejsca, ale jeśli nie klikniesz na żaden fotel tylko dasz "odpraw", to dostaniesz miejsce które wybrałeś przy rezerwacji (ono jest domyślnie wpisane w "okienku" na lewo od samolotu). Problem pojawia się kiedy nie wydrukujesz sobie karty tylko odbierasz ją na lotnisku - potrafią Ci zmienić miejsce bez pytania (mnie np. nagminnie zmieniają z 17D na 18D, które w E70 się nie odchyla), ale to już nie wina złej strony lot.com.
    a widzisz! na www tego nie spostrzegłem (zatem strona taka super nie jest). a na lotnisku bez pytania chyba standard już

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •