A skąd się tam Geneva i Helsinki wzięły? Myślalem że HEL to jedna z najsłabszych tras Lotu... Od wielu lat tylko raz dziennie i stopniowy downgrade z 735 na E70....
A skąd się tam Geneva i Helsinki wzięły? Myślalem że HEL to jedna z najsłabszych tras Lotu... Od wielu lat tylko raz dziennie i stopniowy downgrade z 735 na E70....
Dzisiaj:
286, 281/282, 279/280, 285 LHR
751/752 KBP
152 TLV
Dzisiaj:
286, 281/282, 279/280, 285 LHR
233/234 BRU
379/380 FRA
151 TLV
W zasadzie to z dnia na dzień znikają małe ATRy. Dzisiaj może jakieś w sumie 6 rejsów wykonały (przynajmniej do/z WAW).
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
W zimowym rozkładzie postawiłem sobie za zadanie udowodnić Rudi'emu, że LOTowi są potrzebne 734 również zimą To był taki przyczynek...
Chodzi o to, że istnieje dość duża ilość osób, które uważa że LOT nie potrzebuje maszyn większych niż E95 do obsługi swych tras nie-longhaulowych. Ponieważ LOT miał zawsze dość duże zapasy floty, 734, zwykle gdy nie były potrzebne, stały na płycie po prostu.
Na temat obłożenia ani ilości frachtu nie mam danych, aha, thewho, nie musisz zaglądać do tego tematu jak Cię nie interesuje, możesz go notyfikować Egonowi.olsenowi jako nieodpowiedni i bezsensowny, on tu Gospodarzem.
No ale skoro chcesz w ten sposob udowodnic, ze 734 sa potrzebne to wydaje mi sie, ze do tego potrzebne jest przynajmniej oblozenie. Bo to, ze taki samolot dany rejs wykonuje z oblozeniem 30% jest raczej dowodem na to, ze nalezy zamienic go na inny typ albo zamknac polaczenie.
Codziennym wypisywaniem, gdzie polecial 734 nie udowadniasz niczego oprocz tego, ze sie taki samolot przewietrzyl. No ale skoro lubisz takie rzeczy wypisywac to prosze bardzo...
Jak ktoś ma dane dot. obłożenia, zapraszam. Takie informacje nie są powszechnie dostępne, stanowic moga tajemnicę handlową przedsiębiorstwa.
Natomiast fakt wykonywanie lotu przez 734 uprawdopodabnia to, że dana maszyna jest potrzebna akurat na ten lot.
Jak mówię, thewho, naprawdę nie musisz do tego tematu zaglądać.
Dla mnie ten temat jest bardzo ciekawy ale im dłużej go sledzę, tym bardziej bliżej mi do tego poglądu. 734 wykorzystywane są tylko do LHR, KBP i TLV regularnie, czasami trafi się BRU, czasem coś innego zaskakującego, jak GVA, ale jak dla mnie to zbyt mała ilość kierunków żeby opłacało się trzymać 734. Sam niestety nie miałem okazji żeby je sprawdzić,ale od znajomych którzy lecieli 734 i 735 LOTu słyszałem,ze te te pierwsze są w znacznie gorszym stanie-brudnie,poniszczone i sponiewierane. Ktoś może to potwierdzić? Bylby to kolejny argument za tym,żeby je wyvofać..
Dla mnie rozwiązanie idealne to wywalenie 734 po tegorocznym sezonie letnim,a od przyszłego letniego - A320
Jeśli LOT twierdzi, że czartery to taki dochodowy interes, a codziennie kilka lotów jest wykonywanych przez 734, to twierdzę, że jeśli LOT dodatkowo chce rozwinąć swój hub a nie tylko wozić Warszawiaków + dodatki, musi wprowadzić do floty maszyny rodziny 737 lub A320.
Zmierziła mnie kiedyś wypowiedź prezesa, że w ogóle brany pod uwagę jest wariant nie zamawiania jakiejkolwiek maszyny w miejsce 734...
Dzisiaj z zagranicznych:
286, 281/282, 279/280 LHR
233/234 BRU
471/472 HEL (pax: 36/118)
751/752 KBP
767/768 ODS
151 TLV
Dziś lecę do Lwowa. Jeszcze wczoraj miał być to ATR 72, a teraz widzę, że jest info o 734. Od wczoraj nie mogę też się oprawić on-line. Może wynika to ze zmiany samolotu?
Zakładki