To była swego czasu głośna sprawa. Tak jak powiedziałem - doradca jakiś czas po sam przyznał że to była jedna z gorszych decyzji
Cytat z raportu dotyczącego tej destynacji:
"Linia cechowała się wysokim współczynnikiem wykorzystania miejsc pasażerskich - średnioroczny współczynnik wynosi ponad 80% (a blisko 100% w szczycie sezonu), lepszy niż osiągany przez przewoźników: Air France - 79%, Finnair - 76,5%, KLM - 75,6%, British Airways - 74%, Lufthansa - 72,6%."
" Na wyniki eksploatacji linii do/z Bangkoku decydujący wpływ ma również struktura ruchu - zaledwie 25% ruchu pochodzi z rynku polskiego, 5% z rynku tajskiego, a pozostałe 70% z rynków trzecich, w tym niemieckiego i skandynawskiego."
a McKinsey & Company Poland Sp. z o.o. która przeprowadzała całą analizę po długim czasie przyznała że było to najgłupsze posunięcie LOTu
Zakładki