Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 77
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie Nowe połączenia - obłożenie


    Polecamy

    Chyba Tallin sprzedaje się nienajgorzej, na poniedziałek i wtorek jest dostępnych po 6 biletów.

  2. #2

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Chyba Tallin sprzedaje się nienajgorzej, na poniedziałek i wtorek jest dostępnych po 6 biletów.
    Nie jest aż tak różowo. Sprawdziłem na przykład wylot do Tallina na weekend 21-23 maja. WAW-TLL sprzedane tylko 4 bilety w klasie L (czyli promolot?) jeśli takie były. TLL-WAW zero sprzedanych biletów.
    Zdecydowanie za mało się starają.

  3. #3
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Bo prawda jest też taka że poza uruchomieniem połączenia potrzebna jest też jego reklama.
    To samo dotyczy reklam LOTu w Polsce - niestety częściej w gazetach widuję reklamy Lufthansy "Europa od 399 PLN w obie strony" niż LOTowskie promo bannery. Prawda jest też taka że Lufa ma o niebo ładniejsze reklamy - lot ma jakąś panienkę która leci gdzieś bo złapała strzałkę kursora z ekranu. Nie chcę oceniać ale moim zdaniem nietrafiona reklama = brak reklamy. A kasa przecież na to leci .. ehhhhh

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nie jest aż tak różowo. Sprawdziłem na przykład wylot do Tallina na weekend 21-23 maja. WAW-TLL sprzedane tylko 4 bilety w klasie L (czyli promolot?) jeśli takie były. TLL-WAW zero sprzedanych biletów.
    Zdecydowanie za mało się starają.
    Promolot to "O" zdaje się. A gdzie sprawdzasz ile co się sprzedało?

  5. #5

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Promolot to "O" zdaje się. A gdzie sprawdzasz ile co się sprzedało?
    Na expertflyer.com możesz sprawdzić ile pozostaje biletów w każdej klasie i przez porównanie pomiędzy klasami i dniami dojść do tego ile miejsc w danej klasie było początkowo.

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Na expertflyer.com możesz sprawdzić ile pozostaje biletów w każdej klasie i przez porównanie pomiędzy klasami i dniami dojść do tego ile miejsc w danej klasie było początkowo.
    Czyli takie wróżenie z fusów, a w zasadzie z literek - niestety z prawdziwą statystyką rezerwacyjną to może bardzo się mijać.

  7. #7

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Czyli takie wróżenie z fusów, a w zasadzie z literek - niestety z prawdziwą statystyką rezerwacyjną to może bardzo się mijać.
    Oczywiście, że to nie jest statystyka rezerwacyjna, ponieważ taką ma tylko linia lotnicza. Natomiast, kiedy nie ma żadnych rezerwacji lub jest ich bardzo mało, to po prostu w liczbie pozostałych miejsc w klasach widać. Czyli to w 100% odpowiada na pytanie w tym przypadku.

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Oczywiście, że to nie jest statystyka rezerwacyjna, ponieważ taką ma tylko linia lotnicza. Natomiast, kiedy nie ma żadnych rezerwacji lub jest ich bardzo mało, to po prostu w liczbie pozostałych miejsc w klasach widać. Czyli to w 100% odpowiada na pytanie w tym przypadku.
    Zobacz na FRA-MUC w wykonaniu LH za tydzień - większość lotów ma dziewiątki od A do Z.
    W zeszłym roku nawet na obleganych lotach długodystansowych typu FRA-JFK Lufthansa miała pełną dostępność nawet w dniu wylotu patrząc po klasach. A samolot leciał pełen.

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Zobacz na FRA-MUC w wykonaniu LH za tydzień - większość lotów ma dziewiątki od A do Z.
    W zeszłym roku nawet na obleganych lotach długodystansowych typu FRA-JFK Lufthansa miała pełną dostępność nawet w dniu wylotu patrząc po klasach. A samolot leciał pełen.
    Czy należy rozumieć, że prowadzisz pełną statystykę wykorzystania klas na trasie FRA-JFK?

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Oczywiście, że to nie jest statystyka rezerwacyjna, ponieważ taką ma tylko linia lotnicza. Natomiast, kiedy nie ma żadnych rezerwacji lub jest ich bardzo mało, to po prostu w liczbie pozostałych miejsc w klasach widać. Czyli to w 100% odpowiada na pytanie w tym przypadku.
    Lufthansa ostatnio bardzo zwiększyła overbookingi i patrząc na expertflyer niewiele tak na prawde się dowiesz. Przykład z poprzedniego tygodnia. LH 456 mialo miejsca w wiekszosci klas a w sumie overbooking był na poziomie 30 osób....

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Czy należy rozumieć, że prowadzisz pełną statystykę wykorzystania klas na trasie FRA-JFK?
    Należy rozumieć co powyższe, że poziom dostępnych miejsc w ramach klas nie koniecznie ma coś wspólnego z faktycznym obłożeniem lotu.

    Cytat Zamieszczone przez pfaff Zobacz posta
    Lufthansa ostatnio bardzo zwiększyła overbookingi i patrząc na expertflyer niewiele tak na prawde się dowiesz. Przykład z poprzedniego tygodnia. LH 456 mialo miejsca w wiekszosci klas a w sumie overbooking był na poziomie 30 osób....
    Dokładnie - więc całe to wróżenie jest funta kłaków warte.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 16-05-2010 o 20:56

  12. #12

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pfaff Zobacz posta
    Lufthansa ostatnio bardzo zwiększyła overbookingi i patrząc na expertflyer niewiele tak na prawde się dowiesz. Przykład z poprzedniego tygodnia. LH 456 mialo miejsca w wiekszosci klas a w sumie overbooking był na poziomie 30 osób....
    Naturalnie, ponieważ w tym przypadku patrzysz na lot, który ma wysokie obłożenie. Dodatkowo, jeśli yield management jest dobrze zrobiony, sprzedaż przekraczająca alokację w klasie elastycznej (w uproszczeniu) powinna zmniejszać liczbę miejsc w klasie nieelastycznej.
    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Należy rozumieć co powyższe, że poziom dostępnych miejsc w ramach klas nie koniecznie ma coś wspólnego z faktycznym obłożeniem lotu- więc całe to wróżenie jest funta kłaków warte.
    False. Wystarczy czytać inteligentnie dostępne ograniczone informacje, które dają wystarczająco dobre przybliżenie sytuacji w przypadku niskiego obłożenia. A co to tego, że obłożenie na lotach do Tallina i Erewania jest na ten moment bardzo niskie, nie ma wątpliwości.
    Natomiast jeśli ktoś woli metodę opartą o fusy...to powodzenia.

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Naturalnie, ponieważ w tym przypadku patrzysz na lot, który ma wysokie obłożenie. Dodatkowo, jeśli yield management jest dobrze zrobiony, sprzedaż przekraczająca alokację w klasie elastycznej (w uproszczeniu) powinna zmniejszać liczbę miejsc w klasie nieelastycznej.
    A skąd wiemy, że lot ma wysokie obłożenie? A nawet jeśli, to po co wtedy mamy patrzeć na dostępność.

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    False. Wystarczy czytać inteligentnie dostępne ograniczone informacje, które dają wystarczająco dobre przybliżenie sytuacji w przypadku niskiego obłożenia. A co to tego, że obłożenie na lotach do Tallina i Erewania jest na ten moment bardzo niskie, nie ma wątpliwości.
    Natomiast jeśli ktoś woli metodę opartą o fusy...to powodzenia.
    Wyniki te same, tylko koszt konsultacji u wróżki dużo niższy niż u McKinseya i spółki.

  14. #14

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Wyniki te same, tylko koszt konsultacji u wróżki dużo niższy niż u McKinseya i spółki.
    Powodzenia L4.

  15. #15
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nie jest aż tak różowo. Sprawdziłem na przykład wylot do Tallina na weekend 21-23 maja. WAW-TLL sprzedane tylko 4 bilety w klasie L (czyli promolot?) jeśli takie były. TLL-WAW zero sprzedanych biletów. Zdecydowanie za mało się starają.
    Nie wiem skąd masz Ztof takie info. Na 21 maja jest sprzedane ponad 20 biletów, w tym jeden w biznesie.

  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Nie wiem skąd masz Ztof takie info. Na 21 maja jest sprzedane ponad 20 biletów, w tym jeden w biznesie.
    "Wystarczy czytać inteligentnie dostępne ograniczone informacje" ;-)

  17. #17
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Może coś ta wróżka słabo wróży bo moje info odnośnie rejsu 21 maja jest 100% pewne. Poza tym przejrzałem rejsy od jutra do końca maja (tylko WAW-TLL) i codziennie jest ponad 30 rezerwacji na rejsie, a żeby było jeszcze ciekawiej to sporo założonych przez biura estońskie. Pisanie że TLL się słabo sprzedaje na podstawie wróżenia z fusów nie bardzo ma sens.

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Plus zgoda Rosjan na przeloty nad Syberią
    Egon:
    Powiedz Sebie, żeby bez solidnie zgranych przesiadek z Europy Zachodniej Hanoi i Daleki Wschód nie wypali. I powiedz mu, że ja to powiedziałem


    Teraz tylko pozostaje się trzymać kciuki, żeby naród wybrał mądrego prezydenta po to, żeby znowu nie było takiej rusofobii i żeby nie zepsuto tego, co zdążyło się naprawić w sprawie dostępu do rosyjskiej przestrzeni powietrznej...

  19. #19

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Może coś ta wróżka słabo wróży bo moje info odnośnie rejsu 21 maja jest 100% pewne. Poza tym przejrzałem rejsy od jutra do końca maja (tylko WAW-TLL) i codziennie jest ponad 30 rezerwacji na rejsie, a żeby było jeszcze ciekawiej to sporo założonych przez biura estońskie. Pisanie że TLL się słabo sprzedaje na podstawie wróżenia z fusów nie bardzo ma sens.
    Naturalnie świat nie zatrzymał się kilka dni temu i bilety sprzedają się dalej. W między czasie był m.in. weekend
    Jeśli sprzedaż rośnie, to tym lepiej. Natomiast rezerwacja to jak wiadomo nie jest jeszcze transakcja i duża z nich część wypada. A nawet gdyby to było 30 biletów, to połączenie nadal byłoby jeszcze nieopłacalne przy typowym rozłożeniu klas.

  20. #20
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Naturalnie świat nie zatrzymał się kilka dni temu i bilety sprzedają się dalej. W między czasie był m.in. weekend Jeśli sprzedaż rośnie, to tym lepiej. Natomiast rezerwacja to jak wiadomo nie jest jeszcze transakcja i duża z nich część wypada. A nawet gdyby to było 30 biletów, to połączenie nadal byłoby jeszcze nieopłacalne przy typowym rozłożeniu klas.
    Oczywiście pełna zgoda że te powiedzmy 30 biletów na rejsie to nie pełnia szczęścia, ale nie powiedziałbym też że jest tak tragicznie. Przejrzałem trochę rez i część z nich to tylko tranzyt w WAW więc tym lepiej. Jeśli znajdę jutro chwilę w pracy postaram się przejrzeć rejsy do końca maja z uwzględnieniem ilości sprzedanych biletów i klas rezerwacyjnych żeby mieć pełniejszy obraz.

    Pzdr

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 03-06-2012, 21:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •