Żeby nie było, że poprzedni minister nie dbał o stronę przychodową LOTu:
Loty ministrĂłw. Kto podróşowaĹ najwiÄcej?
Żeby nie było, że poprzedni minister nie dbał o stronę przychodową LOTu:
Loty ministrĂłw. Kto podróşowaĹ najwiÄcej?
W komisji europejskiej patrzano by na LOT przychylniejszym okiem
W Paryżu i Berlinie patrzano by na Polskę przychylniejszym okiem
W przyszłości można by szerzej partycypować w EADS/Airbus
W Toulouse jest się szybciej niż w Seattle
W dodatku zwyczajnie prościej chyba gdy się kupuje/serwisuje/obsługuje własny produkt UE niż cudzy z USA.
O konkrety poprosilem, a to koncert zyczen, w dodatku pierwsze trzy punkty i ostatni mocno watpliwe. Tak przykladowo, lepsze patrzenie Berlina na Polske przyniesie LOTowi wieksze zyski z biletow?
No to ci powiem konkretnie.
Przychodzi Donald do Anieli i mówi. Aniela bierzcie LOT tak jak wzięliście Swiss. Zysk z tego taki ze Airbus będzie miał zlecenia na samoloty LOT a Polska będzie miała nadal swojego przewoźnika.
Teraz takiej karty przetargowej min. skarbu nie ma. Nie może powiedzieć Niemcom, jak LOT zbankrutuje to Airbus straci zlecenia. Teraz te miejsca pracy są głównie w Seattle, Etiopii i Japonii...
Bez zartow...
LOT znĂłw prosi o pomoc | rp.plJak nieoficjalnie dowiedziała się „Rz", tym razem narodowy przewoźnik chce poprosić o 300–350 mln zł.
Ktoś widzi związek tej kwoty z informacjami jakie posiadamy?
Piotr
Zartujesz chyba nie?
Ładnie wyliczone, ALE firmy (zresztą tak całe państwa również) tak nie działają... dług sie roluje... ta pożyczka (jako delta zadłużenia) będzie obciążała budżet LOTu przez najbliższe kilkadziesiąt lat, ale nie jest tak, że LOT musi zwiększyć przychody o kilkaset procent, żeby ją spłacić jak wynika z Twoich wyliczeń
Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 28-05-2013 o 11:22 Powód: Scalenie - proszę pamiętać o możliwości edycji postu.
332 w konfiguracji 2-klasowej zabiera okolo 300 paxow. LOTowski 788 zabiera ca. 250 paxow. Masz odpowiedz, czy 332 bylby odpowiedni dla LOTu (haslo: sezonowosc).Trzeba było a330 kupić.
Interesujace. Patrz AC, OS, w mniejszym stopniu amerykanskie legacy. Owe trupy sa najpopularniejszym samolotem przez Atlantyk.Retrofity 767 to kosztowne pudrowanie trupa.
Pozdrowionka
Ty lepiej nie wspominaj w kontekście LO o zadłużeniu ogółem, te 400mln to jest tylko wierzchołek góry lodowej. Wystarczy wspomnieć, że każda transza pomocy od razu idzie na obsługę zadłużenia wymagalnego. To nie jest biznes, mimo że prezes tak mówi.
Tak, LOT to kurdupel. Kropla w morzu.
Ale mimo wszystko z airbusami był by chyba w lepszej sytuacji "przetargowej" niż z boeingami. Teraz taka LH życzy LOT'owi jak najszybszego upadku. LOT zachodniej europie zwisa po prostu. A gdyby LOT był wiernym klientem airbusa, to ten sentyment polityczno gospodarczy był by może ciut inny...
ROTFL, że niby w biznesie jest miejsce na sentymenty?!? Proszę Cię...
To czy lot kupi 10 A320 czy nie nie ma żadnego znaczenia dla firmy z Tuluzy. Dodatkowo skoro w planach jest zakup używanych samolotów, to chyba pieniądze nie idą do producenta a do właściciela samolotu, który to później wybiera sam jakie samoloty kupuje, i to że LOT raz kupił 10 samolotów od nich nie będzie miało najmniejszego znaczenia na to, od którego z producentów te samoloty kupią...
I naprawdę? uważasz, że jakby ktokolwiek od nas pojechał do kogokolwiek w Niemczech rozmawiać o ewentualnym zakupie przez LH LO (LH btw nie jest państwowe OIDP), to czy fakt, że ma LOT 10 A320 ma jakiekolwiek znaczenie?!?
Zakładki