Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 128
  1. #41

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie


    Polecamy

    Z tego co mi się podoba w wystroju to ten duży napis LOT i na nim jeszcze niebieski i... to chyba tyle. Podłoga kojarzy mi się z hipermarketem, a sufit z latami 90-tymi i sklepami w stylu DT Centrum. Pamiętam, że jak tylko pojawiły się takie sufity to robiły wrażenie jako powiew zachodu. Tylko to było dawno i w starciu z designem rodem z komuny.
    Dla mnie osobiście największy plus z otwarcia biura w ZT to startujący w wakacje transfer bagażu na lotnisko.
    Amadeusz nie chodzi o złote klamki. Ten wystrój w ZT na pewno zwróci na siebie uwagę bo moim zdaniem pasuje tam jak pięść do nosa. Według mnie lepiej się prezentuje już Carrefour(a z tego co zrozumiałem są na tej samej kondygnacji).
    "Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
    -- Thich Nhat Hanh

  2. #42

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jak wszystkim się tak nie podoba z okazji zdjęć, to chyba się przejdę i zobaczę na własne oczy.

  3. #43
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Look&Feel jest dokładnie taki sam jak w Marriottcie. Nie ma tylko wykładziny na podłodze.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #44

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Przydałoby się to chyba nieco unowocześnić, ożywić bo to co ja feel jak na to patrze to... Z drugiej strony poczucie estetyki społeczeństwa jest jakie jest i pewnie 60% nie zwróci uwagi na wystrój, 25% uzna ten wystrój za nowoczesny, a pozostałym się nie spodoba i wyrażą opinię podobną do tych z forum.
    "Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
    -- Thich Nhat Hanh

  5. #45
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Jeśli wierzyć zdjęciom to wygląda okropnie, gorzej niż analogiczne biuro pkp intercity w budynku obok. W całym centrum handlowym nie ma niczego, co by przypominało ten przybytek. Rozumiem, że trzeba zaciskać pasa itd., ale można było skorzystać z usług jakiegoś architekta/designera który by nadał temu wnętrzu jakiś charakter i funkcjonalność. W tym momencie zdecydowanie nie zachęca do wejścia.
    Trochę dyskusyjne jest też położenie - jeśli to rzeczywiście jest "-1" obok carrefoura i grycana, to nie bardzo da się tam dotrzeć z poziomu ulicy (z taksówki/autobusu) bez pokonywania schodów albo szukania windy. To może rodzić problemy dla nadających bagaż, zwłaszcza słabo znających to miejsce. Z drugiej strony to ~dokładnie naprzeciwko schodów prowadzących do podziemi Dworca Centralnego - dogodnie dla przesiadających się z pociągu.
    Brak sklepiku i reszty usług na starcie brzmi jak stracona szansa - jeśli teraz ludzie się*zorientują że w środku nie kupi się gadżetów, to już po nie nie przyjdą. Na dodatek na stronie ZT ani słowa o otwarciu biura, wpisanie do jej wyszukiwarki hasła LOT nie pomaga. Z drugiej strony dobre wsparcie otwarcia za pomocą kampanii mailowej i działań pr - informacja o nowym biurze pojawiła się w bardzo wielu serwisach internetowych.
    Mimo wszystko uważam że to niezły pomysł. Warto pomyśleć o kolejnych biurach/punktach/kioskach w takich miejscach jak Arkadia, Galeria Mokotów, Galeria Bałtycka, Galeria Krakowska czy Stary Browar.

  6. #46

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Chętnie dowiem się o jakie konkretnie chodzi biura
    Proszę bardzo - First Class, Asia Travel czy East Sea.

  7. #47
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez altus Zobacz posta
    Proszę bardzo - First Class, Asia Travel czy East Sea.
    Czyli rozumiem twierdzisz że każde z tych biur brało od Ciebie za każdym razem jak kupowałeś bilet 25 PLN opłaty serwisowej, tak?

  8. #48

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Przypomniałem sobie, że w zeszłym roku w lipcu kupowałem w gdańskim biurze LOTu bilet do Warszawy i cena była ta sama co na lot.com, więc albo prowizje w biurze są od niedawna albo....?
    Co do wystroju nie twierdzę, że jest brzydko i źle. Jest przyjemnie, ale spodziewałem się czegoś nowego, czegoś co będzie pasowało do tych Złotych Tarasów.

  9. #49

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Czyli rozumiem twierdzisz że każde z tych biur brało od Ciebie za każdym razem jak kupowałeś bilet 25 PLN opłaty serwisowej, tak?
    Tak, z tym że opłata sie nie nazywa serwisową tylko "za wystawienie biletu".

  10. #50
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Informacja prasowa z PLL LOT

    W środę 2 czerwca br. w centrum handlowym Złote Tarasy otwarte zostało nowe Biuro Sprzedaży PLL LOT. To już trzecie, obok placówek w Hotelu Marriott oraz na terenie Sejmu RP, biuro LOT-u w stolicy.
    Zainteresowanie otwarciem było ogromne, Biuro odwiedziło kilkuset klientów. Sprzedano 73 bilety i wiele gadżetów. Największą popularnością cieszyły się modele samolotów oraz zabawki dla dzieci.
    Z okazji otwarcia, wszyscy klienci LOT-u, którzy 2 czerwca odwiedzili Biuro w Złotych Tarasach i zakupili bilet na jedno z prawie sześćdziesięciu połączeń z siatki połączeń LOT, otrzymali rabat w postaci zniesienia opłaty za wystawienie biletu, która w
    w przypadku połączeń międzynarodowych wynosi 90 złotych, a w przypadku połączeń krajowych – 50 złotych. Dodatkowo, każdy klient, który wykupił w nowym biurze bilet w dniu otwarcia, otrzymał od PLL LOT wyjątkowy upominek, a także mógł wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.

    W nowej placówce można skorzystać z pełnej oferty LOT-u – wykupić bilet, ubezpieczenie na podróż, wynająć samochód i zarezerwować hotel. Dodatkowo od 1 sierpnia 2010 roku klienci LOT-u będą mogli także dokonać odprawy na swój rejs, co znacznie ułatwi podróż, eliminując konieczność poświęcenia czasu na dokonanie odprawy na lotnisku. LOT będzie zapewniał klientom Biura bezpłatny transport na lotnisko oraz możliwość pozostawienia bagażu w Biurze w celu jego dalszego przekazania do samolotu.
    Ponadto na klientów Biura w Złotych Tarasach czeka zupełna nowość – sklep z gadżetami lotniczymi, co jest nie lada gratką dla kolekcjonerów i fanów lotnictwa. Jest to doskonała okazja, aby nabyć przedmioty zupełnie wyjątkowe, dotąd niedostępne w regularnej sprzedaży.
    Źródło: PLL LOT
    Foto: PLL LOT
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  11. #51

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ta druga fotka to jakimś szerokokątnym chyba była robiona, bo biuro w rzeczywistości jest o wiele, wiele mniejsze.
    Dzisiaj tam byłem dowiedzieć się o gadżety i są już w sprzedaży, choć nie wszystkie.
    Modele w skali 1:200 będą plastikowe i metalowe. Plastikowe po 39 zł, metalowe po 199 zł. Do wyboru modele: E175/E170, E145, B763 i B787. Ponadto jakieś miśki, portfele, skórzane przywieszki bagażowe, itp. Zapowiada się ciekawie

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ale w sprzedaży nie ma Embramberów. Przynajmniej E70/75 nie ma Są jeszcze zawieszki na bagaż czarne, jakby skórzane, czy coś, latarki i nie wiem co tamta Pani mi więcej czytała, ale osobiście będę polował na ołówka, chyba że mi się nie spodoba, to kupię coś innego


  13. #53

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    W konciu LOT cos dobrego zrobil. Aby wiecej takich LOTowskich sklepow powstalo w polsce. Brawo LOT!!!
    Ale, cos innego tutaj trzeba poweidziec, i to widac po tych zdjeciach. Ubranie pracownikow/stewaressey jest po prostu TRAGEDIA!!!!! Zobaczycie jak fatnalnie oni wygladaja!!!!!! OMG!!!!!!!!!

  14. #54

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Na razie na wystawie widziałem jedynie lipnego (bo ze złą konfiguracją wyjść) plastikowego SP-LPA... Wiadomo kiedy w sprzedaży będą inne modele?

  15. #55

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nic mi nie wiadomo, ale wiem, że na pewno będą
    I nie wiem, czy każdy model samolotu będzie do wyboru plastikowy lub ten drugi, ale jakieś tam mają być. W każdym bądź razie będzie każdy model samolotu, które wymienił Canon.


  16. #56
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    O! Nawet widziano tam jednego klienta!
    A na poważnie: nie wybrzydzajcie koledzy na wystrój i aranżację biura, bo ważne że w ogóle cokolwiek się dzieje. Może to biuro i przaśne, jakby tak trochę z lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, a do tego mieszczące się zaraz obok Mariotta, ale jednak jest to jakiś fakt, który się zdarzył! Do tej pory to było tylko dużo opowiadania o tym, co zaraz się wydarzy, a faktów tak trochę mało. A to biuro, to przecież właśnie jakiś fakt! Wielki dzień dla Lotu, nie psujcie tego święta!
    Rudi
    Ostatnio edytowane przez Rudi ; 05-06-2010 o 18:51 Powód: literówki

  17. #57

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Niestety "trąca myszką".
    Ten fotel, który jest obok jednego ze stanowisk do odprawy, z automatu wyłącza je z użytku...

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Biuro jak każde inne. Jest po to by zarabiać a nie cieszyć oko fanów lotnictwa . Mimo to myślę, że klasyczne barwy biało niebieskie LOTu są dobrze wkomponowane. Co do samego biura, uważam, że jest potrzebne coś, co zadziała na emocje i spontaniczny zakup biletu. W końcu po to ludzie przychodzą do Złotych Tarasów. Już nie mogę się doczekać na model 787, hehe i oczywiście model w skali 1:1 we flocie LOTu, jeszcze rok .
    Jeszcze chciałbym zauważyć, że sprzedaż 73 biletów w pierwszy dzień to dobry wynik. Oby rosło!

  19. #59

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wieczmar92 Zobacz posta
    Biuro jak każde inne. Jest po to by zarabiać a nie cieszyć oko fanów lotnictwa
    Właśnie: biuro. Wszystkie inne lokale w centrum handlowym Złote Tarasy są zajęte przez sklepy. Biura są w budynkach wokół.

    Przechodziłem obok tego kuriozum specjalnie kilka razy i ani razu ani jednego klienta w środku. Panie z nudów aż chyba poprawiały poziom wiszenia obrazków na ścianach.

    Ale przy innych wynikach LOTu, coś co przynosi tylko kilka tysięcy złotych dziennie strat może wyglądać dobrze.

  20. #60
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Tam się ludzie mają przede wszystkim odprawiać, zostawiać bagaże i jechać minibusem na lotnisko.
    Ale skoro tak krytykujesz, to powiedz mi czym się różni to biuro od innych biur podróży usytuowanych w mallach.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •