Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 128
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Optymalne kanały dystrybucji biletów dla LOT - biura sprzedaży, internet i inne.


    Polecamy

    Z okazji otwarcia, klienci LOT-u, którzy odwiedzą nasze Biuro w Złotych Tarasach 2 czerwca i zakupią bilet na jedno z prawie sześćdziesięciu połączeń z naszej siatki połączeń, otrzymają rabat w postaci zniesienia opłaty za wystawienie biletu, która w przypadku połączeń międzynarodowych wynosi 90 złotych, a w przypadku połączeń krajowych – 50 złotych. Dodatkowo, każdy klient, który wykupi w nowym biurze bilet w dniu otwarcia, otrzyma od PLL LOT wyjątkowy upominek, a także będzie mógł wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród.

    W nowym Biurze Sprzedaży PLL LOT w Złotych Tarasach będzie można skorzystać z pełnej oferty LOT-u – wykupić bilet, ubezpieczenie na podróż, wynająć samochód i zarezerwować hotel. Klienci LOT-u będą mogli także dokonać odprawy na swój rejs, co znacznie ułatwi podróż, eliminując konieczność poświęcenia czasu na dokonanie odprawy na lotnisku. Już od 1 sierpnia 2010 LOT zapewni klientom Biura także przewóz na lotnisko oraz możliwość pozostawienia bagażu w Biurze w celu jego dalszego transportu do samolotu.

    Dodatkowo w Biurze oferujemy klientom zupełną nowość – sklep z gadżetami lotniczymi, co z pewnością ucieszy wielu kolekcjonerów i fanów lotnictwa. Jest to doskonała okazja, aby nabyć przedmioty zupełnie wyjątkowe, dotąd niedostępne w regularnej sprzedaży.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Super wiadomość, a szczególnie cieszy ten sklepik z gadżetami

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Egon, czy będzie można tam zakupić model Dreamlinera w malowaniu LO? Taki z (chyba) HerpaWings?

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Będę robił zdjęcia w dzień otwarcia to sprawdzę i dam znaka
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta

    W nowym Biurze Sprzedaży PLL LOT w Złotych Tarasach będzie można skorzystać z pełnej oferty LOT-u – wykupić bilet, ubezpieczenie na podróż, wynająć samochód i zarezerwować hotel. Klienci LOT-u będą mogli także dokonać odprawy na swój rejs, co znacznie ułatwi podróż, eliminując konieczność poświęcenia czasu na dokonanie odprawy na lotnisku. Już od 1 sierpnia 2010 LOT zapewni klientom Biura także przewóz na lotnisko oraz możliwość pozostawienia bagażu w Biurze w celu jego dalszego transportu do samolotu.
    Popieram. Bardzo dobry pomysł dla ludzi, którzy tak jak np. ja dojeżdżają na samolot z innych miast. Ciekawe jak zorganizowany będzie transport na lotnisko pasażera i bagażu. Czy będzie jakaś dopłata, jeśli tak to ciekawe ile?
    A gadżety również cieszą;-)
    "Sometimes your joy is the source of your smile, but sometimes your smile can be the source of your joy."
    -- Thich Nhat Hanh

  6. #6

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    To bilet wystawiony w kasie LOTu nie kosztuje 25 zł, tylko aż 90 ?

  7. #7
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Nigdy nie kupowałem biletu w LOT, ale nie rozumiem tej opłaty za wystawienie biletu... Myślałem, że dlatego średnie ceny są wyższe niż w LCC (nie rozpętajmy tylko wojny co jest tańsze!), żeby utrzymać biura, agentów, itp. A tu się okazuje, że i tak się za taką usługę płaci. Przez internet też tak jest? Jeśli tak, to moim zdaniem jest to oszukajstwo, jak we FR czy W6, że pobierają opłatę, za to, że przyjmują płatność

  8. #8
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Przez stronę płacisz chyba 25 PLN, w biurze 90 PLN i nie ma się co obrażać. Jest to opłata za usługę - ktoś w tym biurze wyszukuje tobie połączenie, zakłada rezerwację i w końcu wystawia bilet. Praca takiej osoby kosztuje LO pewne pieniądze, poza tym wynajem lokalu też na pewno mało nie kosztuje. Jak idziesz do mechanika i coś naprawiasz, to częścią składową tego co płacisz jest jego zarobek, a jakoś nikt nie płacze że płaci jemu za usługę.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    Nigdy nie kupowałem biletu w LOT, ale nie rozumiem tej opłaty za wystawienie biletu... Myślałem, że dlatego średnie ceny są wyższe niż w LCC (nie rozpętajmy tylko wojny co jest tańsze!), żeby utrzymać biura, agentów, itp. A tu się okazuje, że i tak się za taką usługę płaci. Przez internet też tak jest? Jeśli tak, to moim zdaniem jest to oszukajstwo, jak we FR czy W6, że pobierają opłatę, za to, że przyjmują płatność
    W kazdej lini (Lufthansa, LOT, tanie linie) płacisz za wystawienie biletu - tylko, że LO o tym normalnie informuje i nie pobiera dziwnych opłat za płatność kartą (jak WIzz czy Ryan) itp. Jest też zróżnicowanie opłat, tak jak pisał benneck - agent poświęca Tobie swój czas szukając połączenia, wystawiając bilet - masz wybór: albo robisz to sam i jest taniej, albo zlecasz innym. Zastanawiałem się kiedyś czemu np nie włącza się tej ceny do ceny biletu, ale ciekawe jak np kształtują się tu kwestie podatkowe. Tak czy inaczej to wspiera sprzedaż przez Internet, ostatnio spędziłem trochę czasu rozmawiając z panią (bardzo miłą) w biurze LOTu, a następnie poinformowałem ją ze jednak kupię bilet w domu (choc pytałem głównie o sprawy techniczne, bo to było w czasie grasowania 'pyłu' a lot najzwyklejszy krajowy), bo jest taniej. Takie prawo klienta.

  10. #10
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    To jaka role pelni teraz oddzial w Mariocie?

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Nowe biuro sprzedaży w Zlotych Tarasach - od 2 czerwca

    LH skasowala mnie ostatnio 125 PLN na lotnisku
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Przez stronę płacisz chyba 25 PLN, w biurze 90 PLN i nie ma się co obrażać.
    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    W kazdej lini (Lufthansa, LOT, tanie linie) płacisz za wystawienie biletu - tylko, że LO o tym normalnie informuje i nie pobiera dziwnych opłat za płatność kartą (jak WIzz czy Ryan) itp. Jest też zróżnicowanie opłat, tak jak pisał benneck - agent poświęca Tobie swój czas szukając połączenia, wystawiając bilet - masz wybór: albo robisz to sam i jest taniej, albo zlecasz innym.
    Za wystawienie w biurze rozumiem, że ktoś robi to dla mnie i za mnie, więc za to płacę, ale moim zdaniem opłaty za kupno w Internecie, to przesada, bo przecież wszystko robię sam. WIZZa i Ryana nie usprawiedliwiam, bo uważam to za ździerstwo nie mniejsze, niż w przypadku LOTu. Może można to tłumaczyć, że utrzymanie www też kosztuje, ale chyba ciężko by było nie mieć strony i uważam, że takie koszty powinny być wliczone w cenę, tak jak wliczone są pensje pracowników, posiłku, handlingu, itd. Ciężko przecież polecieć nie kupując biletu... Ale trudno, niektórych rzeczy nie rozumiem, za to muszę je zaakceptować

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Też raczej jestem zdania, że jeśli już pobiera się opłatę za wystawienie biletu bezpośrednio przez przewoźnika, to niezależnie od sposobu (kasa biletowa, internet) opłata powinna być wszędzie taka sama.
    Jeśli przez internet, pasażer sam zajmuje się rezerwacją swojego biletu to pieniądze za wystawienie tegoż biletu powinny być nie pobierane (wliczone w taryfę) - nie da się przecież kupić biletu bez jego wystawienia. Wtedy opłata w biurze /nawet 90 zł/ wydaje się być zasadna.

    A co do samego biura: czy to nowe nie jest zbyt blisko tego w Mariotcie?

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Nowe biuro sprzedaży w Zlotych Tarasach - od 2 czerwca

    Ci z Marriotta trafia do ZT. Ci z ZT nie trafia do Marriotta.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Co do opłaty za wystawienie biletu na stronie LOT :

    Jest to kolejny sposób na wyciągnięcie od pasażerów kasy. O tyle durny, że kłóci się z polityką LOTu, która zakłada, że dopieszczamy najbardziej tych, co kupują bilety na LOT, a nie na Expedii...

    Niestety jest to opłata całkowicie legalna, a w Danii jakiś sąd jej wyodrębnienie uznał za obowiązkowe...

  16. #16
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Ci z Marriotta trafia do ZT. Ci z ZT nie trafia do Marriotta.
    Czyli rozumiem, ze biuro w Marriocie idzie do likwidacji?

  17. #17
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    "Rewelacyjny" pomysł. Biorąc pod uwagę, że 400m dalej w linii prostej jest biuro sprzedaży istniejące od lat...
    Rozumiem, że LOT liczy iż ktoś kupując nowe gacie czy zajadając Whoppera wpadnie również kupić sobie bilecik lotniczy?
    A może od razu okazji specjalna promocja dla galerianek i uczniów liceów na wagarach?
    Kolejna (gruba zapewne) kasa wywalona w błoto. Mogę się założyć o dobrą butelkę, że to przedsięwzięcie będzie ogromną klapą, chyba że tradycją stanie się nie pobieranie opłat za wystawienie biletu.
    Ale po co wtedy biuro w Marriott`cie?

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ale skoro nadal nie więcej niż 15% biletów sprzedaje się przez Internet to nie można zupełnie pomijać sprzedaży tradycyjnej. Życie i sklepy w Polsce też przenosiły się do galerii handlowych więc moim zdaniem ruch dobry. Zwłaszcza ze będzie tam także sklep i możliwosc oddania bagażu, ludzie przechodząc mogą po prostu wpaść - wiele osób nadal nawet nie sprawdza oferty LOTu i lata nadal tylko LCC. W dodatku bliskość dworca (loty krajowe, a kolej) A koszty.... hmmm koszt wynajmu powierzchni i wyposażenie biura - jakieś straszne koszty to nie są, nawet w wypadku niepowodzenia.

  19. #19
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    A koszty.... hmmm koszt wynajmu powierzchni i wyposażenie biura - jakieś straszne koszty to nie są, nawet w wypadku niepowodzenia.
    Jasna sprawa. W LO koszty generuja tylko samoloty, personel latajacy i mechanicy
    To co z tym biurem w Marriocie??? Zostaje i obsluguje perony 1 i 2? Czy moze to biuro ze ZT bierze wszystko?
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 30-05-2010 o 22:52

  20. #20
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Zwłaszcza ze będzie tam także sklep i możliwosc oddania bagażu, ludzie przechodząc mogą po prostu wpaść - wiele osób nadal nawet nie sprawdza oferty LOTu i lata nadal tylko LCC.
    Według mnie to bardzo dobry pomysł.LOT musi kojarzyć się z czymś zupełnie dostępnym dla Kowalskiego, który podczas zakupów może wejść do biura i zostać profesjonalnie obsłużonym przez kompetentnych pracowników LOTu a nie z luksusem, dostępnym w strzeżonym przez ochroniarzy wieżowcu.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

Strona 1 z 7 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •